Posted 28 Nov 2013 · Report post Va salut. Problema a inceput mai de demult cand la accelerare, intre 2000 si 3000 de turatii, la un moment dat se balbaia ca si cum ar fi avut o pierdere de putere, ca si cum nu ar fi fost alimentata, ceva de genul acesta, si dupa 1-3 secunde isi revenea brusc la normal. Am pus-o pe tester si pe langa vechea problema cu memoria a fost pierduta imi spune ca senzorul de temperatura aer are o problema. Mecanicul a curatat senzorul si n-a mai dat eroarea. A doua zi iarasi face figura cu balbaiala. Astazi s-a accentuat problema fundamental. Masina trepideaza ca dracu, este foarte subturata, nu trage motorul, abia se misca, si face ca toti dracii, se aude ca un chopper. Cred ca nu mai merge in toate cele 4 pistoane. Pana acum imi facea chestia asta doar pentru 2-3 secunde. Acum face tot timpul. Sa se fi stricat vreun injector sau vreo bujie? Nu cred sa fie de la senzorul ala de temperatura. Voi ce ziceti? Mentionez ca mai am o eroare de abs in bord. Pe tester spune ca dreapta fata. A umblat mecanicul la firele alea care cica erau intrerupte dar dupa ce am plecat de la service iar s-a aprins becul in bord. E vreo legatura intre eroarea de abs, pe care o am de cateva luni bune, si problema cu motorul? Va multumesc anticipat pentru sfaturi. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 28 Nov 2013 · Report post masina este pe gaz? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 28 Nov 2013 · Report post volvo S40 din 97 motor 2.0 benzina fara turbo. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 28 Nov 2013 · Report post compresie are motorul? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 28 Nov 2013 · Report post Nu stiu. Nici nu stiu cum sa fac sa masor. Trebuie sa ma duc la un service. Dupa comportament cred ca merge in 2 sau 3 pistoane. Abia am venit cu ea 50 de metri. Noroc ca eram aproape de casa. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 28 Nov 2013 · Report post daca ii pe benzina, poate fi capacul de la delcou sau fisele, bujiile. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 28 Nov 2013 · Report post Pai maine asta ma gandeam sa fac. E cel mai simplu sa ma uit la bujii si la fise... Cred ca mai poate fi una din bobinele alea doua care dau curent la bujii... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 29 Nov 2013 · Report post Verifica si bobinele de inductie, daca e una crapata poate sa mearga in 3 pistoane. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 29 Nov 2013 · Report post Cea mai probabila cauza este asa cum zicea si Ipo, una din bobinele de inductie. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 29 Nov 2013 · Report post Ma scoate din sarite fratilor. Astazi i-am dat cheie si a pornit de parca nu s-ar fi intamplat nimic niciodata. Daca era vreo bobina nu trebuia sa-mi fac tot timpul figuri? Cum imi dau seama daca e una dintre bobine daca acum nu mai face figuri? In schimb am gasit umezeala prin santurile alea de pe blocul motor... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 29 Nov 2013 · Report post Am plecat azi cu masina pana undeva si am oprit motorul. Cand am pornit aceeasi figura. Am scos repede capacul de la motor si am scos cate o bujie pe rand. Bujiile de la pistoanele 1 si 4 nu afectau cu nimic mersul prost al motorului. Coincidenta e ca cele doua sunt pe aceeasi bobina de unde am tras concluzia ca bobina este problema. Am comandat deja bobina. Sper sa nu fie de la altceva... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 29 Nov 2013 · Report post NU era nici o coincidenta.Ai gasit buba. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 29 Nov 2013 · Report post Am cumparat si senzorul de temperatura aer admisie. Dar nu se poate baga in gaura aia fratilor. Deci iti trebuie o presa ceva ca m-am chinuit vreo juma de ora pana l-am scapat printre motor si firele alea si fiind noapte mi-am bagat ... in el de senzor. O las pe maine cand o fi lumina sa vad unde naiba s-a dus. N-am apucat sa dau cheie ca fara senzor cred ca o sa-mi dea o eroare in bord si n-am chef sa umblu pe la service sa imi stearga eroarea. Sper sa rezolv maine. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 30 Nov 2013 · Report post Problema rezolvata. Deci buba principala era bobina de inductie. Pana la urma am reusit sa bag si senzorul ala. L-am prins bine intr-o cheie franceza si l-am presat acolo de l-a luat gaia. A intrat pana la urma. Ca atare declar topicul inchis si va multumesc tuturor pentru autor. Sarbatori fericite... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 1 Dec 2013 · Report post Problema nu a disparut complet. Astazi am apasat mai tare pe acceleratie si am simtit iarasi o mica pierdere de putere, dar mult mai slaba ca inainte de a schimba bobina. Am observat ca una dintre bujii da o scanteie mai slaba ca celelalte. Intrebare: Ce bujii sunt recomandate in manual pentru S40 din 97 motor 2.0 benzina fara turbo? Ca am impresia ca am pus acum vreo doi ani niste bujii proaste si de-aia mi s-a ars bobina asta, aceeasi bobina pe care am schimbat-o si acum vreo 2 ani. Multumesc. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 30 Dec 2013 · Report post Problema a reaparut astazi. Deci dupa ce am schimbat bobina si bujiile a mers ok. Pana astazi dimineata cand am vrut sa plec cu masina a inceput sa faca la fel ca inainte. Merge in 2-3 pistoane apoi isi revine. Nu mai inteleg nimic. Am mai observat ca nu prea mai baga caldura cum trebuie si mi s-a spus ca s-ar putea sa fie blocat termostatul pe deschis. Cred sa fie asa pentru ca pe la 70 de grade mi se incalzeste deja furtunul care duce spre radiator, deci termostatul se deschide prea devreme sau e blocat pe deschis. Ma intreb daca o fi vreo legatura intre mersul prost al motorului si termostat. Va multumesc pentru ajutor. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 1 Jan 2014 · Report post Intrebare: daca imi fura curent pe la vreuna din fisele de la bujii poate cauza o suprasolicitare si distrugere in timp a bobinei sau delirez? Share this post Link to post Share on other sites