betty

mesaj eroare: "Motorsystem Wart. Erforderl."

86 posts in this topic

Intradevar ;D

DPF-ul de pe masini e ca o picatura intr-un ocean pt planeta asta,dar asta e ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut

stie cineva daca eu am asa ceva la masina la un 2.0d din 2007?

daca da unde e si unde pot pune si eu aditiv si unde sa vad nivelul ca habar nu am

e primul meu diesel si nu prea le am.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Se poate vedea numai cu tester nivelul :)

Cel mai bine cu vida -dice ;vorbeste cu BogdanG

te ajuta el

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ai un rezervor la roata stanga-spate unde completezi cu aditiv. Nivelul se poate vedea cu VIDA, la Bogdan sau la mine, daca G e ocupat. De luat aditiv poti lua de la AdrianHDR, i-am dat un bidon de 3L luna trecuta si lui ii trebuiau mai putin de 2L, deci ti-l poate vinde la pret bun pe restul...

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Clau prima data vezi daca ai ADM, ai 2 variante,

1. folosesti metoda de si vezi daca ai modul ADM, este ultimul modul inainte sa-ti iasa din meniul de diagnoza .

2. ridici bancheta spate stanga, tragi usor de mocheta si vezi daca ai o cutie de plastic neagra de 12x12 cm, daca ai acea cutie (modulul ADM) inseamna ca ai aditiv.

Atentie, exista si 2.0D cu DPF DAR fara ADM.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai nenea Gi, si daca n-are ADM, cine-i dicteaza cat sa "pipeteze" din rezervorul de aditiv in cel de combustibil ?

Sau se foloseste de "tehnologia" de la D5 cu post-combustie ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai daca nu are ADM clar ca nu are rezervor de aditiv, asadar nu are ce aditiva . :D

Toate fac post injectie, diferenta e data de cutia de viteze, 2.0D cu Powershift nu are nevoie de aditiv in motorina pt regenerare.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sar'na ;D

Galaxy S on IceCream Sandwich

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut. Ma ajutati si pe mine cu o parere, daca va rog. Am un V50, motor 2,0 D, la care e anulat filtrul de particule, insa de cateva zile mi-a aparut si mie mesajul cu pricina "motorsystem wart erforderlich". Mai are vreun sens sa incerc sa completez nivelul de aditiv atata vreme cat filtrul e anulat ?

Mecanicul ( altul decat cel care a anulat filtrul si resoftat) mi-a spus ca e musai sa resoftam ( undeva la 900 lei). La ce complicatii supun masina daca nu ii fac nimic ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Resoftarea nu anuleaza si aditivarea. Dar vezi pe tester sa nu fie alta problema

Sent from my ONE A2003 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now