Posted 27 Dec 2013 · Report post Ti-o dau pe suzi, dar in 5-6 luni o mai platesti o data din carburant ) Share this post Link to post Share on other sites
Posted 5 Jan 2014 · Report post Poate te intereseaza asa ceva? http://www.tocmai.ro/volvo-v40-2003-14368659.html Vreau sa o vand pentru ca plec din tara! Pretul este negociabil si iti mai dau si un rand de jante Aluet pe 16" cu cauciucuri Michellin noi! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 6 Jan 2014 · Report post Poate te intereseaza asa ceva? http://www.tocmai.ro/volvo-v40-2003-14368659.html Vreau sa o vand pentru ca plec din tara! Pretul este negociabil si iti mai dau si un rand de jante Aluet pe 16" cu cauciucuri Michellin noi! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 7 Jan 2014 · Report post Găsești la mine una.... Trimis de pe al meu SGP321 folosind Tapatalk Share this post Link to post Share on other sites
Posted 7 Jan 2014 · Report post arunca si aici un ochi. mai negociem pretul http://mercador.ro/oferta/schimb-volvo-c70-cu-auto-in-2-locuri-ID1faF7.html Share this post Link to post Share on other sites
Posted 14 Jan 2014 · Report post Stie cineva cat costa aducerea unei masini din Olanda ? Costuri aproximative ? 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 14 Jan 2014 · Report post 4-500 euro parca zicea Bogdan la un moment dat. VEzi ca era un v40 din 12.2000 1.9d ,102 cp,290 tkm ,Itp 2015 pe mobile la 750 euro. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 14 Jan 2014 · Report post Pana la Arad cam 400E . Buba este ca oriunde in EU un Volvo bun costa iar sa dai 4-500 pe drum si sa constati ca nu e masina impecabila din anunt e cam nasol .Pai sa spunem ca o ia direct, fara proba (trimite direct platforma dupa masina) cost transport+ taxa+ inmatriculare ~1200 E + 750 E masina, deja vb de 2000E si nu ai idee ce cumperi. Nu mai bine cumpara una din RO ? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 14 Jan 2014 · Report post Volvo-ul pe care l-as vrea eu nu se gaseste in Romania S-au facut doar 480 Oricum e un plan de viitor Share this post Link to post Share on other sites
Posted 14 Jan 2014 · Report post La asta, daca e intreaga tabla si interiorul, nu prea ai ce risca. Cu 1000eu schimbi ~ 3/4 din piese la ea. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 14 Jan 2014 · Report post Stie cineva cat costa aducerea unei masini din Olanda ? Costuri aproximative ? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 14 Jan 2014 · Report post Visul e un Volvo clasic, fie seria 200, 700, 900 dar mai ales 480, nu sunt chiar modele care se vand ca un passat de exemplu, am observat ca stau destul de mult la vanzare si nu le cumpara decat pasionati. Am pe cineva, un coleg de liceu de incredere care face ruta cu platforma dar doar germania, eram curios ce preturi sunt pentru olanda, sunt mute 480uri acolo. Sent from my Blackberry Playbook 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 14 Jan 2014 · Report post Foarte frumoasă alegere, 480! Presupun că turbo, nu? Succese cu căutarea! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 14 Jan 2014 · Report post asta cauti ? http://www.autotrader.co.uk/classified/advert/201401130998895/sort/default/usedcars/postcode/e162dn/page/1/onesearchad/used%2Cnearlynew%2Cnew/model/480/radius/1500/make/volvo?logcode=p Share this post Link to post Share on other sites
Posted 14 Jan 2014 · Report post Nu dar asta e si mai si... e GT. Mazgalelile alea de pe fostele scaune sunt unicat pe fiecare masina, opera unui singur artist olandez. Am postat aici brosura: Foarte frumoasă alegere, 480! Presupun că turbo, nu? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 16 Jan 2014 · Report post Nu stiu de ce dracu' nu mai primesc notificari pe email pentru raspunsuri. Da, 480 automat 2.0 ar fi visul. 2.0 se misca la fel poate chiar si mai binisor decat 1.7 Turbo, cu exceptia ca nu are feelingul de turbo dar e mult mai silentios si rafinat. Fiind euro 2, euro 1 taxa e la fel. Problema e ca sunt greu de gasit. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 16 Jan 2014 · Report post Nu stiu de ce dracu' nu mai primesc notificari pe email pentru raspunsuri. Da, 480 automat 2.0 ar fi visul. 2.0 se misca la fel poate chiar si mai binisor decat 1.7 Turbo, cu exceptia ca nu are feelingul de turbo dar e mult mai silentios si rafinat. Fiind euro 2, euro 1 taxa e la fel. Problema e ca sunt greu de gasit. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 16 Jan 2014 · Report post 2.0 se misca la fel poate chiar si mai binisor decat 1.7 Turbo, cu exceptia ca nu are feelingul de turbo dar e mult mai silentios si rafinat. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 16 Jan 2014 · Report post Da dar 1.7t are de partea lui potentialul urias si pedigree-ul. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 16 Jan 2014 · Report post 1.7T e cel in colaborare cu Porsche ? Daca e automat si in stare buna...sure Share this post Link to post Share on other sites
Posted 16 Jan 2014 · Report post Dar asta nu prea il vad prea bine in combinatie cu automat... AT4? Esti sigur? Nu e vorba de fiabiliate dar strici tot farmecul vietii... sau il imbogatesti. 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 17 Jan 2014 · Report post Roberto. Am un amic la drept care a facut un act de comodat la notar pe numele lui taicaso si a facut asig la euroins ! Sa scape de asig mare la tineri Share this post Link to post Share on other sites
Posted 17 Jan 2014 · Report post Buna idee mi-ai dat ! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 17 Jan 2014 · Report post Salut! Eu asa analizez problema eficientei intre un benzinar si un diesel. Diferenta de pret la revizie intre motorizarile benzina si motorina , la acelasi model de Volvo este de aproximativ 400 ron in favoarea benzinarului. Cost plin benzina = 5.73 ron/ litru (Lukoil) X 40 litri = 229.90 ron Cost plin motorina = 5.94 ron/litru (lukoil ) X 40 litri = 237.60 ron Sa luam ca exemplu S40 si sa facem studiu de consum pe motorizarile 1.8 Benzina si 1.6/2.0 Diesel (dieselurile consuma cam la fel) Media de consum la 1.8 Benzina dat de producator este de 7.2% => real cam 8% Media de consum la 1.6 si 2.0 Diesel data de producator este de 4.9% respectiv 5.8% => real 5.5% respectiv 6.4% Costul pe km este de 229.90 / 500 km la benzinar => 0.45 ron Costul pe km este de 237.60 / 625 km la diesel => 0.38 ron Facand o diferenta, dieselul economiseste minim 0.07 ron/ km si impartind la 400 ron cat e diferenta de pret la revizie => 5714 km e avantajul benzinarului. Sa presupunem ca se mai schimba ceva piese anual care sunt mai ieftine la benzinar, deci inca vreo maximum 500 ron in avantajul benzinarului, tradusi in 500 / 0.07 = 7142 km Total maxim pana la care renteaza un benzinar 5714 + 7142 = 12.856 km anual. In analiza am folosit consumul dieselului de 2.0, dar daca-l consideram pe cel de la 1.6 diesel, benzinarul devine nerentabil dupa aproximativ 10.000 km. Totodata am plusat putin in avantajul benzinarului ca si costuri adiacente la piese. In caz ca masina nu are nici o problema timp de 1 an, dieselul salveaza bani incepand de la 5.000 km. Bafta multa, indiferent de modelul si motorizarea aleasa! P.S. Eu as evita masinile cu filtru de particule sau as vedea care-s modelele la care se poate anula acest DPF. E belicos, creste consumul si costa de te ia cu lesin un filtru nou. 2 people like this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 17 Jan 2014 · Report post Eu unul nu imi mai cumpar diesel. Nu am absolut nici un avantaj. 1 - Nu imi plac (e personal) 2 - la mine si la regimul meu de mers nu este rentabil si fiabil 3 - vulnerabilitati mult mai multe 4 - confort fata de benzinar etc. De ce la mine nu e rentabil lasand la o parte ca eu sunt fan benzina ? Deoarece eu fac drumuri scurte spre extrem de scurte, cu pauze destul de lungi incat un diesel sa isi piarda temperatura optima. Un diesel la mine in 80% din cazuri nu ruleaza in regimul optim de mers. Eu fac Arad - acasa, sau acasa local, rar ies la drum lung. Am avut un 1.3cdti care trebuia sa aiba un consum de 5% in exterior, eu sub 6.6 nu am scos nici cum, deoarece pe cand ajungeam la destinatie opream motorul si pa, motorul a fost in stare excelenta, revizuit de la 0, am montat pana si scut afermarket + termostat nou si antigel OE doar ca sa vad daca fac vreo diferenta. Cand am avut S60D5 la servici, in afara de zilele cand aveam multe drumuri dese, imi era mila de el. Am acum un daily driver, tot benzinar, nu Volvo, alta marca, (Dezastrul e porecla lui ), deci Volvoul va fi masina de weekend, de iesit in oras si pentru placerea de a conduce + bibili . Imi e dor sa fac DIYuri . Nu am nici o pretentie la consum, doar taxele ma trag inapoi ca mi-as lua din nou un 850 T5 sau seria 700 cu 2.3 turbo, etc. Nu uitati ca am avut un S40 T5, nu m-am plans de consum, in Arad am scos consumuri de Dacia Sandero. A nu se intelege ca daca o calcam nu imi consuma cat vroia , dar la mers linistit si normal era chiar stupid consumul. Prefer acei 20 de ron la alimentare in plus fata de un diesel pentru singurul fapt ca "Nu ma doare capul", vorba unui amic. Decat sa stau sa investighez injectoare, egruri, admisii si VNT-uri infundate si sa pierd zile prin service-uri, acel timp e pretios pentru mine si mai bine il transform in ceva productiv . "Nu ma doare capul": - Benzinarul se incalzeste in cateva minute, iarna e lux, incalzire rapida = atingerea regimului optim mai rapid => uzura mica si consum mic - Nu ma mai stresez cu injectoare si problemele cu motorina - Nu ma mai stresez cu imbacsiri de admisie, egr, vnt, filtre de particule, etc - Confort (nivelul de zgomot, elasticitate, etc), tine de gust mai mult. - De ce nu, revizia care e mai ieftina, in unele cazuri cu mult. eu sunt fanatic cand vine vorba de piese de schimb si pun doar OE sau producatorul cel mai calitativ. Multumesc tutuor de sfaturi ! Astept cu nerabdare ziua in care voi deschide topicul numit "Mi-am din nou Volvo " 4 people like this Share this post Link to post Share on other sites