Posted 18 Dec 2013 · Report post si iata si primul subiect legat de probleme la noua masina. cu siguranta vor exista mai multe, dar sa incep cu inceputul. prima oara s-a intamplat cand am adus-o acasa. mergand normal, la un moment dat s-a auzit un zgomot tare: "poc"!. am crezut ca mi-a sarit o piatra in geam, pentru ca zgomotul a fost acelasi. duminica iarasi, numai ca mergeam singur pe drum si n-am stiut ce sa cred. ieri, stateam in masina intr-o parcare si iarasi: "poc"!. de data asta am putut sesiza si de unde a venit sunetul... de undeva din centrul bordului. poate exista cineva care a mai trait experienta asta? sau poate ma ajuta cineva care are vadis cu un sfat, in sensul ca imi spune ce anume exista acolo, care ar putea provoca un astfel de zgomot? multumesc. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 18 Dec 2013 · Report post Nu stiu sigur cum este la V70 I, insa la S60, V70 II, in centru bordului, nu ai decat caloriferul si sitemul de mutare a clapetelor de aer. Caloriferul daca se spargea, te trezeai cu apa fiarta pe picioare! Sa nu agate vreo clapeta de la ventilatie in ceva si cand scapa sa faca zgomot. Vezi daca iti dirijeaza aerul, dupa cum il setezi tu! 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 18 Dec 2013 · Report post E posibil sa fie unul din motoarele care regleaza ventilatia..Joaca-te un pic cu reglajele, da temperatura la sofer de la min la maxim si asteapta un interval ca sa aiba timp motorul sa miste clapeta. Apoi treci prin toate modurile de la aerisire.... 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 18 Dec 2013 · Report post si iata si primul subiect legat de probleme la noua masina. cu siguranta vor exista mai multe, dar sa incep cu inceputul. prima oara s-a intamplat cand am adus-o acasa. mergand normal, la un moment dat s-a auzit un zgomot tare: "poc"! Hopa! Cam devreme pentru probleme! Sigur nu ti-ai ascuns pocnitorile pe acolo? ;D Share this post Link to post Share on other sites
Posted 18 Dec 2013 (edited) · Report post nu, dar imi pot imagina cum sare o clapeta cu arc care se deblochaza la un moment dat. si intr-adevat ar putea declansa sunetul ala. motorul cum sa produca sunetul asta? Edited 18 Dec 2013 by LeChuck Share this post Link to post Share on other sites
Posted 18 Dec 2013 · Report post Este posibil sa fie de la un motor de la clima . 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 18 Dec 2013 · Report post ok, va multumesc. nu crapa pan la primavara Share this post Link to post Share on other sites
Posted 18 Dec 2013 · Report post In cel mai rau caz nu-ti mai baga caldura, dar cred ca nu e o problema . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 18 Dec 2013 (edited) · Report post da,da, il las sa dea pe la parbriz si pana la primavara nu ma mai ating de buton. Edited 18 Dec 2013 by LeChuck Share this post Link to post Share on other sites
Posted 18 Dec 2013 · Report post Posibil să fi plesnit vreun plastic din bord.La mine , cand a fost mașina înghețată și am dat căldura la maxim , am mai auzit pocnete in bord. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 19 Dec 2013 · Report post astazi iara..."poc"! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 15 Jan 2014 · Report post Am aceeasi masina, fabricata in 1999. Asa cum spune nitu_soare, este foarte posibil sa fie plasticurile de la bord. La a mea s-a crapat, apoi rupt, chiar la mijloc, acea banda de plastic dintre bord si parbriz... si se produc multe zgomote in bord. In timp au aparut si "greierasi" in masina! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 16 Jan 2014 · Report post sunetul apare in preponderent in pozitia "aut" a circulatiei aerului, cateodata cand trec peste denivelari. inca nu stiu ce este. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 16 Jan 2014 · Report post Salut!E boala lor,crapa bordul si pocneste la schimbari de temperatura.La 850 sunt deasemenea problemele acestea,cu timpul m-am impacat cu ideea ca e ceva care pocneste deobicei cam pe aceeasi portiune de drum deoarece acolo ajunge la temperatura cu pricina. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 16 Jan 2014 · Report post Imbatrinit plasticul tubulaturii directionare aer datorita stationarii masinii si nefunctionarii climei timp mai indelungat.Am patit de 2 ori si eu .Trebuie sa Isi revina cind ciclul de incalzire -racire este mai constant la o masina care este folosita cam zi de zi. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 16 Jan 2014 · Report post Am găsit silicon de culoare neagră și am mai lipit crăpăturile plasticelor.Merită să încercați ! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 17 Jan 2014 · Report post @ saphir: sa vedem, sper sa ai dreptate @nitu_soare: am verificat azi, nu e nimic crapat. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 17 Jan 2014 · Report post Crapaturile nu sunt la vedere ci sub plansa de bord,chiar daca il lipiti va crapa alaturi si tot va pocni,singura solutie este inlocuirea cu unul "proaspat" necopt de soare. Share this post Link to post Share on other sites