VasyV40

porneste foarte greu

27 posts in this topic

salut!am si eu o problema cu volvaul meu!dimineata la -2 grade imi porneste din a doua,a treia cheie!becul de la bujii din bord se stinge odata cu toate becurile!bujiile au fost schimbate de curand,curent primesc,releul e ok!!ce cauze ar mai putea fi? masina e volvo v40 1.9 DI din 1999 70 kw!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

schimba filtru de combustibil si incearca sa alimentezi din alta parte....un mic sfat

Share this post


Link to post
Share on other sites

verifica cablurile principale de curent, in special masa la motor si caroserie, precum si plusul la electromotor. daca nu sunt astea, in cel mai rau caz electromotorul nu mai produce turatia necesara pentru pornire (usoara) --> reconditionat, sau schimbat.

Edited by LeChuck

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vezi sa nu fie vreo bujie slaba.

Share this post


Link to post
Share on other sites

bujiile sunt ok!lafel si cablurile!mecanicul zicea ceva de senzorul de temperatura!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Senzorul pica mai greut,dar nah.Daca mecanicul zice ca senzorul ar fi,schimba l.

Share this post


Link to post
Share on other sites

este posibil. schimba-l ca nu e scump.

Share this post


Link to post
Share on other sites

asta ar fi cauza ca becul de la bujii din bord sa nu se stinga? inainte cand pornea normal se auzea bazait dar acum nu se mai aude!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da tu esti sigur ca vine curent la bujii ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

este posibil ca in cazul in care senzorul de temperatura este defect, bujiile sa nu se mai incalzeasca, sau sa se incalzeasca prea putin (senzorul da valori prea mari).

Share this post


Link to post
Share on other sites

In acest caz se pun bujiile de cateva ori si daca o ia la sfert este de la senzor .

Cel mai ok este sa se verifice cand e rece, cate secunde stau bujiile pornite .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut. La mine a fost bateria. Era Rombat de 77, avea trei ani si totusi daca nu porneam masina doua trei zile o lua si din a treia, a patra incercare. Sunt la al doilea S40 diesel si cred ca daca nu ai baterie suficient de buna face figuri. Acum am Varta Silver de 77 si porneste la sfert si dupa o saptamana.

Share this post


Link to post
Share on other sites

bateria are 4 luni de 75!curent la bujii la rece adica dimineata sta vreo 40 secunde!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din ce stiu eu nu are voie sa stea mai mult de 10 secunde. Si 10 secunde mi se pare mult

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si eu am aceasi problema...

Doar ca eu am verificat bujiile cu o metoda nu stiu cat de buna, am dat jos fisele si cu un cablu de la + speram sa faca scanteie pe capatul bujiei, n-a facut, pe nici-una....

Mai este vreo varianta?

Multumesc!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mai exista metoda de a verifica rezistenta bujiei cu un multimetru . Cam 2 Ohmi trebuie sa aiba .

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

mie nu-mi merge nici o bujie in momentul de fata si masina porneste...cu o intarziere de juma de secunda,dar nu-mi face probleme. Le-am ferificat si sunt arse toate 4. Banuiesc,ca pe la -10grade n-o sa mai porneasca.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu neaparat, daca injectoarele pulverizeaza cum trebuie si motorul are compresia buna porneste si fara bujii, mai greu dar porneste. Eu iarna trecuta la -17"C porneam fara bujii si inca pornesc asa, numai bateria sa ma mai tina ca in doua luni face 6ani.

Share this post


Link to post
Share on other sites

la mine problema s-a rezolvat!mufa de la senzorul de temperatura era iesita!

Share this post


Link to post
Share on other sites

cel mai fericit caz, norocosule!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din ce am vazut mufele alea au si o siguranta pe ele ca sa nu iasa aiurea. Sunt si mufe fara siguranta?

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu!dar mufa asta nu mai avea siguranta!

Edited by VasyV40

Share this post


Link to post
Share on other sites

O simpla parere in cazul in care nu ti-ai rezolvat problema...cere-i unui mecanic sa-ti incerce injectoarele..aceeasi problema am avuto si eu...si era un injector dus...dar noroc ca era in "garantie"

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now