Posted 4 Oct 2014 · Report post Te poti uita in stg sub far/bara daca ai ceva furtune care ies pe acolo pe sub bara si sub capota daca merg 2 furtune de apa si ai descoperit . Mi se pare ca ti se incalzeste foarte repejor Share this post Link to post Share on other sites
Posted 6 Oct 2014 · Report post chiar am un termometru digital si cand da frigul o sa masor in cat timp incepe sa bage aer caldut in habitaclu.In rest, la sfarsit de saptamana am luat jos spoilerul fata si ceea ce am observat in partea stanga langa recipientul pentru solutia de parbriz, un fel de scurgator ptr ceva, dar este din plastic , deci probabil nu a re de-aface cu preheaterul.In fine, ideea e ca imi baga caldura destul de repede si mi se pare ciudat la diesel.O sa fac ceva verificari cand imi va permite timpul. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 6 Oct 2014 · Report post chiar am un termometru digital si cand da frigul o sa masor in cat timp incepe sa bage aer caldut in habitaclu.In rest, la sfarsit de saptamana am luat jos spoilerul fata si ceea ce am observat in partea stanga langa recipientul pentru solutia de parbriz, un fel de scurgator ptr ceva, dar este din plastic , deci probabil nu a re de-aface cu preheaterul.In fine, ideea e ca imi baga caldura destul de repede si mi se pare ciudat la diesel.O sa fac ceva verificari cand imi va permite timpul. Daca este o teava de platic neagra, un pic aplatizata, este tubulatura care duce aer rece la ECM (intra pe jos in carcasa calculatorului) Share this post Link to post Share on other sites
Posted 6 Oct 2014 · Report post deci incalzirea auxiliara e pe partea celalata . partea stg o bomba mare argintie cu furtune peacolo Share this post Link to post Share on other sites
Posted 7 Oct 2014 · Report post Daca este o teava de platic neagra, un pic aplatizata, este tubulatura care duce aer rece la ECM (intra pe jos in carcasa calculatorului) Da, asa este Ionutz, despre acea teava vorbesc . Share this post Link to post Share on other sites