Posted 23 Jan 2014 (edited) · Report post A si inca ceva, stim draga StefanV cum e cu taxa platita si recuperata si mai ales stim ca Hofmann nu a platit nici o taxa pt ca masinile noi achizitionate in 2009 au fost scutite de taxa daca erau EURO4/5. Se pare ca tu nu cunosti anumite chestii in domeniul auto . Iti spun tot eu, ca sa nu-ti iei teapa trebuie sa iei o masina cu nr rosii, adusa din Benelux si sa fi fost la ALD sau Athlon . Edited 23 Jan 2014 by Bogdan G 2 people like this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 23 Jan 2014 · Report post Sa fim seriosi...o masina din 2009 cu sub 100.000 km nu se vinde cu 6500 de euro!!. De afara merita sa te duci PERSONAL sa iti iei masina. De ce? 90% din cei care le aduc le dau km inapoi. Chiar si asa...poti sa ai surpriza sa gasesti o masina cu km dati inapoi si inafara tarii. In ziua de azi totul este posibil. O masina (second hand) de la un dealer Volvo nu ai cautat? Macar ai garantie (pe motor si cutie din cate imi aduc aminte). Share this post Link to post Share on other sites
Posted 23 Jan 2014 · Report post pe marginea subiectului tepe auto pot curge "rauri de cerneala" incepand de la achizitia unei masini noi/second hand si continuind cu interventiile in service. ca si consumator/utilizator de masini am avut probabil un traseu asemanator cu al multora si anume de la dacia 1300 a lui tata dupa care a sosit prima masina second , alta decat dacia, urmand alta si apoi si una noua. ca si clasament al multumirii (satisfactie client cum ar numi-o cei mai versati) din punct de vedere calitate/pret ar fi exact ordinea descrisa cu precizarea ca nu luam in calcul confortul fiecareia pentru ca atunci clasamentul ar fi exact invers. explicatie la ce am descris mai sus : pe dacia 1300 nu am dat eu bani ci am "mostenit-o" ,ca asa se purta in vremurile nu demult apuse si la care eu nu faceam decat sa mai aduc mici imbunatatiri si sa o repar asfel incat pot spune ca masina aceea trebuia sa mearga oricand , la orice ora si in orice conditii (iarna,vara, benzina, gazolina, toluen, diluant) lucruri care de altfel s-au si intamplat, deci multumit 100% + experienta primelor "iubiri" avute in dansa asta insemnand 200% satisfactie client ; a doua a presupus ceva banuti achizitia, dar s-a amortizat binisor dupa ce a vazut o instalatie GPL si a facut kilometrii suficienti intr-un timp foarte scurt iar ca fapt divers abia acum si-a gasit odihna , pe undeva prin italia ... mii de multumiri din partea mea si urarea de a se transforma intr-un ferrari - cota 80% satisfactie; cea de-a treia , aici deja cresteau pretentiile , crescuse si "putinta" , achizitonta de la persoana cunoscuta/kilometri putini/optima pentru spatiile de parcare din bucuresti , debut frumos al relatiei iar apoi ceva mici "rateuri tehnice" -cota 75% plusul de 5 % vine de la numarul suficient de service-uri in care puteam duce masina daca era cazul , la care se mai adaugau si cunostintele ce lucrau pentru marca respectiva; a patra si sper sa nu fie si ultima , "putinta" - 100% , vointa - 200% (+ de 100% venea de la necesitatea unui volum mai mare pentru bagaje),placerea unei masini noi -100% si uite asa ca la horoscop , poc un V50 , cota : - 65% satisfactie, cu mentiunea ca cele 5% peste 60 vin din analiza cu rivalele ei de la vremea aceea intre care am avut de ales (saab 9-3 - minunat ,dar ce-i volvo "prohibitiv" ,in romania, saab era rara avis iar intre timp s-a si inchis de unde pot deduce ca luam o teapa nu doar o tepusa; toyota avensis-considerente tehnice intemeiate sa... dar echipare sub v50 si in plus cu noua forma din 2010 care in opimia mea era sub cea precedenta ; skoda octavia -ok -uta dar ... nu-mi placea si nici acum nu-mi place,degustibus... ) toate varianta kombi. in opinia mea nu exista sfat in achizitia unei masini , fiecare as zice ca e cu "horoscopul" lui si cu ce-i place. concluzia la care am ajuns eu dupa toate experientele avute este una simpla si anume: asteptarile sunt direct proportionale cu efortul financiar ("putinta") invers proportional cu ce te alegi de fapt ca si calitate. teapa este de cand cumperi un produs si pana scapi de el... apoi dai de altul s.a.m.d. eu cred ca se pune prea multa patima pentru niste discutii simple pe forum si vis-a-vis de cine stie, cine nu ...in fapt din ce se discuta pe aici cam toti ar trebui sa avem de "castigat" ... nu?! va doresc tuturor sa aveti parte de un "horoscop" excelent si sa ramana doar la latitudinea gustului... 2 people like this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 23 Jan 2014 · Report post @N3cks - Mersi pentru raspuns, chiar e util. @collyn - Nici ca se putea spune mai bine @Bogdan G - pai nu cunosc nimic despre masini, si nu am spus ca sunt vreun expert. Daca deschid capota unei masini incep sa-mi pun intrebari existentiale despre cum dintr-o cutie de plastic se aude un zgomot care face masina sa mearga. Totusi mi se pare aberanta suma de 1000 de ron cand la Bavaria e de 380 de ron acelasi test (ar trebui sa fie acelasi). Oricum nu am platit nimic pt ca intre timp am aflat ca taxa nu a fost platita si am renuntat. Eu m-am gandit sa spun ce am aflat despre taxa, crezand ca unii poate nu stiu (eu nu stiam, dar aparent am ajuns pe un forum elitist). Era cu scop informativ, nu sa ma laud ca stiu ceva ce voi nu stiti. Ref la testarea generala... Primus poate s-o caute si pe bunicamea prin portbagaj ca tot nu merita 1000 de ron verificarea. Si spun ca nu merita comparativ cu restul pietii auto premium. @ zack - Am si gasit la un moment dat, numai ca nu aveam bani suficienti la momentul respectiv. Era un S40 1.6D cu 70000 km fara taxa, extrem de bine ingrijit, cu zero urme de uzura la interior si caroserie, dar si cu garantie 1 an la motor si cutie. Si acum ma oftic ca nu am putut s-o cumpar. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 23 Jan 2014 · Report post Daca nu merita sa platesti verificarea, nu o verifica. E ca la asigurarea CASCO. Poti sa nu iti faci asa ceva, si sa speri ca nu o vei da in pom. Daca crezi ca esti baftos, joaca si la loto. S-ar putea sa mergi chiar la Primus sa-ti iei o masina nou nouta si sa fii un client fericit! Dar nu arunca cu noroi intr-o societate comerciala care plateste taxe locale, asigurari sociale, impozit pe profit, impozit pe salarii, da de lucru la zeci de oameni si ajuta mii de clienti Volvo sa fie in regula cu masinile lor. Eu cand intru intr-un magazin si nu am bani de cine stie ce minunatie de acolo, nu incep sa injur firma operatoare a magazinului. Cumpar ce imi permit, multumesc la iesire si plec acasa linistit. 3 people like this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 23 Jan 2014 · Report post Tot respectul pentru bunavointa si spiritul filantropic al Primus de a-si plati darile, si salariile angajatilor! Daca stiam asta de dinainte, sigur nu imi exprimam asa urat dezamagirea fata de oferta necompetitiva primita. Ramane sa astept un Volvo cu mai putini kilometri, de la reprezentanta sau chiar de la un privat onest. 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 23 Jan 2014 · Report post Problemele incep sa apara atunci cand acel magazin e singurul dealer, iar o ceapa la ei costa cat un hectar de ceapa de alte soiuri(unele chiar mai nobile). 3 people like this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 23 Jan 2014 · Report post Daca nu merita sa platesti verificarea, nu o verifica. E ca la asigurarea CASCO. Poti sa nu iti faci asa ceva, si sa speri ca nu o vei da in pom. Daca crezi ca esti baftos, joaca si la loto. S-ar putea sa mergi chiar la Primus sa-ti iei o masina nou nouta si sa fii un client fericit! Dar nu arunca cu noroi intr-o societate comerciala care plateste taxe locale, asigurari sociale, impozit pe profit, impozit pe salarii, da de lucru la zeci de oameni si ajuta mii de clienti Volvo sa fie in regula cu masinile lor. Eu cand intru intr-un magazin si nu am bani de cine stie ce minunatie de acolo, nu incep sa injur firma operatoare a magazinului. Cumpar ce imi permit, multumesc la iesire si plec acasa linistit. Eu cand intru intr-un magazin si vanzatorul imi cere un pret cu mult peste cota pietei, ii atrag atentia intr-un mod ironic, ca prvalia lui nu are nimic deosebit fata de alta pravalie, ca sa justifice acel pret. In acest exemplu nu intra discutia despre Primus, ca nu stiu ce alte tarife sunt la alte reprezentante, insa din singura experienta pe care am avut-o cu Primus, mi-a ramas un gust atat de amar, ca il mai simt si acum, dupa 2 ani! 2 people like this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 23 Jan 2014 · Report post Tot respectul pentru bunavointa si spiritul filantropic al Primus de a-si plati darile, si salariile angajatilor! Daca stiam asta de dinainte, sigur nu imi exprimam asa urat dezamagirea fata de oferta necompetitiva primita. Ramane sa astept un Volvo cu mai putini kilometri, de la reprezentanta sau chiar de la un privat onest. Salut! Apropo de privat onest, o sa-mi astern si eu experienta aici. Cativa probabil ca o cunosc deja, cel mai probabil Bogdan G, iar daca ii plictisesc atunci imi cer scuze in avans. Poate te va ajuta pe tine cu ceva. In Mai 2012 cautam un S40 diesel pe Autovit si aveam de vazut intre timp unul recomandat de un prieten apropiat, rulat in RO. Nu m-a interesat deloc, atunci, sa cumpar unul din DE sau NL, am mizat pe RO - nu-ti pot explica concret de ce am vrut din RO, probabil imi intrase in cap treaba cu tepele de Vest. Printre anunturi, care mai de care mai ferchezuite si poze atent facute, am dat peste un S40 2.0D Momentum 2006 cumparat si rulat in RO. Anuntul abia daca avea 3 randuri scrise cu optiunile masinii si vreo 3 poze facuta cu telefonul langa Carrefour Feeria in soare direct. Pe scurt, era un anunt neatragator. In plus masina avea si 88.000 de km, cam putin pentru anii ei ceea ce ar insemnat categoric o teapa. Chiar imi amintesc ca am gasit anuntul aici pe forum, la cateva luni dupa ce am cumparat masina, iar cativa membrii denigrau in mod direct datele anuntului. Omul care ma ajuta sa fac achizitia, destul de experimentat cu cumparari de masini (in special de la ALD) si vanzari si care mai stia cand sa dea tepe pe deasupra, m-a indrumat ca un samsar care isi spunea mendrele. Ce sa evit, ce sa caut, etc. M-am incumetat si am sunat. Apoi l-am cautat pe un amic de la Primus sa il intreb despre istoricul masinii, dupa o discutie la telefon cu proprietarul care imi daduse VIN-ul masinii. Am fost apoi sa vad masina cu lista in mana, cu istoricul, si verificam ce imi spune proprietarul cu informatiile de pe lista. Inafara de o mentiune cu un far spart si inlocuit pe CASCO omul mi-a spus cinstit tot ce a schimbat la masina. Totusi, 88.000 de km erau putini pentru 6 ani. Si el era al doilea proprietar, de 3 ani. Primii 3 ani a condus-o o 'doamna', asa s-a exprimat, ani in care a fost platit leasing-ul. Una peste alta, am testat masina, tehnica era in regula, motorul era in regula, nu trancanea nimic, avea in schimb ceva zgarieturi pe vopsea (uzura normala de Bucuresti, dupa cum ar spune unii) si scartaia tare geamul stanga fata. Ce sa zic, avea ceva defecte, cerea 7.500 EUR pe ea insa omul cu care eram i-a zis ca nu dam mai mult de 6.500 EUR. A revenit proprietarul dupa doua zile si a fost de acord cu 6.500 EUR. Eram constient ca nu iau cea mai ingrijita masina, ca aveam de retusat, etc, dar stiam cel putin ca mecanic nu era catastrofa, nu avea km dati inapoi, ii aveam istoricul si asta ma multumea. Din Mai 2012 si pana astazi am facut 46.000 km, insa nu am rezolvat problema cu geamul stanga fata si nici alte mici hibe care au aparut intre timp, ca plasticele care mai trancane la hopuri mari; i-am schimbat 3 rulmenti, doi pivoti si o bieleta antiruliu. Ma asteptam la asta gandindu-ma ca masina a fost rulata predominant in Bucuresti. Nicio hiba in schimb la motor, pana acum. Cel mai probabil voi avea cu volanta. Da, uitam, trebuie sa-i schimb toti suportii de motor ca ma cam zgaltaie la relanti. Cred ca multe se rezuma la ce a scris collyn mai sus, depinde si de asteptari. Eram mai panicat cand am cumparat-o, ca pica aia, ca pica aialalta, dar mi-am dat seama ca pana la urma conteaza sa nu te lase in drum, sa ai un minim de confort (de asta nu ma pot planga, raportat ca costul masinii si la anii ei) si sa nu te stoarca de bani, de tot. Asteptarile sunt o mare problema, ce-i drept. Ce am vrut sa subliniez, in incheiere, este ca multi au evitat acel anunt neingrijit pentru ca proprietarul nu stia nimic despre masini, era total pe langa, si a pus un anunt cum a stiut el, total neatractiv, tocmai de aceea l-au cautat vreo 3 persoane, inclusiv eu, in aproape 3 luni. Indrazneste si la cele care pot parea de nimic, anunturi ma refer, daca faci cautari de acest fel. 2 people like this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 23 Jan 2014 · Report post On topic! Nu e vorba de Primus aici! Ai bani de Primus mergi acolo, nu ai bani de Primus mergi la Tiriac Auto! Era o sectiune prin forum cu service-urile recomandate daca tot vreti sa dezbateti subiectul Primus! Sent from my Nokia 3310 using Tapatalk 2 Share this post Link to post Share on other sites
Posted 23 Jan 2014 · Report post @Vali, ai uitat ce problema cauzata de mecanicul tau? Asa uituc esti ? Mai aveai putin si ii dadeai foc masinii . Pe Stefan nu am cu ce sa-l ajut . @Stefan, nu ai inteles nimic din ce am scris mai sus, deci nu ma mai repet, spor la cautat . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 23 Jan 2014 · Report post @Bogdan, tot respectul meu pentru profesionismul si maiestria ta in le marcii Volvo, dar atitudinea asta... Nu degeaba te auto-intitulai corcotas sef. Tocmai, ai pus punctul pe 'i', gafa a fost a mecanicului (schimbat intre timp) care a desprins furtunele de vacuum cand a schimbat filtrul de motorina. M-ai ajutat, iti multumesc, insa in post-ul precedent vorbeam despre defectele majore, hibele, cu care 'a venit' masina la achizitie, si nu alte cele care au aparut intre timp si care au drept cauza exploatarea necorespunzatoare sau gafa unui mecanic. Daca vorbim despre ultimele doua amintite, as mai avea de scris. Despre faptul ca era sa dau foc masinii nu mi-ai spus nimic atunci cand am venit la tine. Ori n-ai vrut sa ma sperii ori nu te-am auzit eu. Scuze pentru off-topic, dar nu poti 'sa te mai repeti', poate nu poti 'sa mai repeti'. Numai bine! 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 23 Jan 2014 · Report post Anuntul abia daca avea 3 randuri scrise cu optiunile masinii si vreo 3 poze facuta cu telefonul langa Carrefour Feeria in soare direct. Pe scurt, era un anunt neatragator. Ce am vrut sa subliniez, in incheiere, este ca multi au evitat acel anunt neingrijit pentru ca proprietarul nu stia nimic despre masini, era total pe langa, si a pus un anunt cum a stiut el, total neatractiv, tocmai de aceea l-au cautat vreo 3 persoane, inclusiv eu, in aproape 3 luni. Indrazneste si la cele care pot parea de nimic, anunturi ma refer, daca faci cautari de acest fel. Eu caut de multe ori anunturile neatractive sau nu cu toate detaliile enumerate printre stelute si CAPS, pentru ca un samsar mereu va incerca sa faca o reclama cat mai eficienta masinii pe care a pus-o la vanzare, asta fiind sursa lui de venit. E logic, deci, ca va pune si poze super reusite, toate optiunile (poate chiar in plus). Evit anunturile scrise cu multe greseli gramaticale, pentru ca un om needucat clar are principii indoielnice (or fi si exceptii). @Bogdan G, da, nu ai cu ce sa ma ajuti momentan, si sincer nici nu stiu daca vreau la ce atitudine ai. Inteleg ca esti zeul Volvo si ca stii foarte multe (chiar nu sunt ironic), dar eu mi-am facut cont pe forumul asta pt ca sunt retardat si chiar nu ma pricep la masini. Oricum, am priceput cate ceva din zecile de thread-uri pe care am apucat sa le citesc, asa ca mersi pentru prezenta! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 23 Jan 2014 · Report post Daca ai fi si tu un zeu,cred ca ai avea aceiasi atitudine. Problema e ca sunt putini zeii,priceputi la masina VOLVO. 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 23 Jan 2014 · Report post Nu sunt nici un Zeu, sunt un amarat pasionat de fiare cu 4 roti si motoare sub 4400cmc denumite Volvo . Nu fac minuni, nu fac giumbuslucuri si nici nu ghicesc in tarod sau bob de mei, pur si simplu sunt pasionat de ceea ce fac si pt ca o fac cu pasiune iese bine . 2 people like this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 24 Jan 2014 · Report post Eu am gresit in raport cu pretul ! Nu prea mam uitat la s40 si nici la masini in ro,dar sigur nu te sfatuiesc gresit cand iti spun sa mergi la bogdan g pt diagnoza ! Si teste densitatii vopselei de care mentiona bogdan (cred ca la aia se referea ) pot sa spun ca am fost martor la un bmw taiat in 2 si km dati inapoi testat la un service bmw in care nici macar nu l-a lasat in hala pe vanzator ,ia spus cumparatorului ca masina nu a avut accident 99 % vopsea originala si km reali )Poate de aia sunt mai ieftine diagnozele la bmw , si o masina facuta bine de un tinichigiu bun ! Greu tare de puricat !cu spor la cautari !si nu iti forma opinii despre o persoana pe care nu o cunosti . 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 24 Jan 2014 · Report post Cristi, Sunt convins ca Bogdan G e skilled, si cu siguranta voi apela la el (daca e de acord sa ma ajute) in momentul in care voi gasi alt Volvo care imi face cu ochiul (desi se intampla extrem de rar). Cat despre cazul cu BMW-ul rupt in 2...sigur exista un aranjament cu cineva de la reprezentanta, altfel nu vad ce interes ar avea sa dea verdicturi false. Si asta se poate intampla oriunde, nu doar la BMW. Multumesc si pentru urare! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 24 Jan 2014 · Report post credema pe cuvant nu a fost nici o facatorie la bmw service nici macar nu la lasat pe vanzator in hala ! am vazut si a8 taiat in 2 )) pe mijlocdaca treaba nu e facuta cum trebuie se vede ... daca nu nu prea Share this post Link to post Share on other sites
Posted 24 Jan 2014 · Report post StefanV nu a fost nici un aranjament, exista tinichigii care fac minuni, a stiut sa simuleze inclusiv rasina cu care BMW-ul are lipita structura . Oricum nu e cazul Volvo aici, un Volvo lovit prea tare nu merita reparat pt ca pretul de vanzare oricum e mic . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 28 Jan 2014 · Report post Salut din nou. Am o nelamurire: Volvo S40 1.6D DRIVe cu 110 cai din ianuarie 2010 are euro 4 sau euro 5? (anuntul spune ca e euro 5, dar am dubii) Eu stiam ca doar cele 1.6D cu 115 cai de prin 2011, cu 6 viteze au euro 5. Ma poate ajuta cineva cu informatia corecta? Multumesc! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 28 Jan 2014 · Report post Salut din nou. Am o nelamurire: Volvo S40 1.6D DRIVe cu 110 cai din ianuarie 2010 are euro 4 sau euro 5? (anuntul spune ca e euro 5, dar am dubii) Eu stiam ca doar cele 1.6D cu 115 cai de prin 2011, cu 6 viteze au euro 5. Ma poate ajuta cineva cu informatia corecta? Multumesc! Euro 4 Sent from my iPhone using Tapatalk Share this post Link to post Share on other sites
Posted 28 Jan 2014 · Report post Multumesc pentru raspuns! eram convins ca e samsareala Anuntul este asta: http://www.autovit.ro/volvo-s40-C32007801.html Masina, dupa parerea mea arata bestial, are si optionale suficiente pentru fitele mele. Sigur nu are km reali pt o masina de firma ce are 4 ani vechime in Belgia. Nici taxa de 790 de Euro pt Euro 4. O sa-l sun mai tarziu sa vad ce si cum... PS: Au invatat samsarii sa foloseasca Photoshop-ul, ca de la o vreme vad clasicele 4 poze in 1, cu sigla marcii pe mijloc ) Share this post Link to post Share on other sites
Posted 28 Jan 2014 (edited) · Report post Nu e piele, e T-Tec Nu are incalzire in scaune Nu exista optiunea de diferential blocabil Nu exista optiunea de parbriz incalzit Nu cred ca oglinzile sunt rabatabile electric, sunt electrice toate dar nu rabatabile el, cel putin la MY2005 sub butoanele de la oglinzi trebuia sa fie desenata o linie care le uneste, posibil sa fie schimbat la MY2010 Eu nu vad senzori de parcare ( ) sunt ascunsi in bara ? Senzorul de ploaie nu il vad in parbriz dar posibil sa ma insel Proiectoarele de ceata nu sunt Edited 28 Jan 2014 by Roberto 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 28 Jan 2014 · Report post Multumesc pentru raspuns! eram convins ca e samsareala Anuntul este asta: http://www.autovit.r...-C32007801.html Masina, dupa parerea mea arata bestial, are si optionale suficiente pentru fitele mele. Sigur nu are km reali pt o masina de firma ce are 4 ani vechime in Belgia. Nici taxa de 790 de Euro pt Euro 4. O sa-l sun mai tarziu sa vad ce si cum... PS: Au invatat samsarii sa foloseasca Photoshop-ul, ca de la o vreme vad clasicele 4 poze in 1, cu sigla marcii pe mijloc ) Nu vei gasi cu optionale multe si ieftin ca astea nu le pun vinzatorii ulterior ,cumparate din tirg.Stiu ca vrei un chilipir dar asa ceva este exclus la vinzatorii de meserie.La ce iti doresti iti spun sigur ca sub 9000-9200 nu iesi plus taxa, ,an 2008-2009. Ori ieftin + ceva optionale ori mai scump ,mai nou dar cam chel si cu taxa mica(E5) Share this post Link to post Share on other sites
Posted 29 Jan 2014 · Report post S-a facut curat. La urmatoarea disputa pe langa topic incepem cu punctele. 3 people like this Share this post Link to post Share on other sites