134 posts in this topic

Taxa pt masina de mai sus e 350E deci nu e un capat de tara iar in actele de Belgia scrie clar EURO 5 .

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu e piele, e T-Tec

Nu are incalzire in scaune

Nu exista optiunea de diferential blocabil

Nu exista optiunea de parbriz incalzit

Nu cred ca oglinzile sunt rabatabile electric, sunt electrice toate dar nu rabatabile el, cel putin la MY2005 sub butoanele de la oglinzi trebuia sa fie desenata o linie care le uneste, posibil sa fie schimbat la MY2010

Eu nu vad senzori de parcare ( ??? ) sunt ascunsi in bara ?

Senzorul de ploaie nu il vad in parbriz dar posibil sa ma insel

Proiectoarele de ceata nu sunt

Senzori are ca se vad in bara jos.

Share this post


Link to post
Share on other sites

eu zic...euro 4 :(

si zic asta tinand in fata certificatul de conformitate de la masina mea...

ma mira sa fie e5 vazand ca e cu cateva luni mai veche decat ce am eu.

am fost derutat insa de emisii (104 g/km) si pentru ca nu mai stiam exact cat erau trecute in actele mele am pus mana pe hartiuta si am constatat ca e aceeasi valoare si in cazul meu.

prin urmare eu zic e4. :(

dar poate cel care o vinde are si C.O.C si ... te poti convinge.

bafta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cred ca mi-am gasit zeitza. Si anume acel Volvo S40 model 2009, 2.0D 136 cai, fosta masina de companie de la Roche. Era scutita de taxa, dar am negociat pretul cu 2200 de euro in favoarea mea.

La service au spus ca are DPF curat (si cf cartii de service stampilata doar de primus, a fost inlocuit mai demult, pe la 70-90000, nu mai tin minte exact).

Oricum, saptamana viitoare iese de la vopsit si as vrea s-o verific dinamic, si ce mai spuneati voi pe forum.

Abia astept sa revin cu poze! :D

Edited by Danyx

Share this post


Link to post
Share on other sites
Cred ca mi-am gasit zeitza. Si anume acel Volvo S40 model 2009, 2.0D 136 cai, fosta masina de companie de la Roche. Era scutita de taxa, dar am negociat pretul cu 2200 de euro in favoarea mea.

La service au spus ca are DPF curat (si cf cartii de service stampilata doar de primus, a fost inlocuit mai demult, pe la 70-90000, nu mai tin minte exact).

Oricum, saptamana viitoare iese de la vopsit si as vrea s-o verific dinamic, si ce mai spuneati voi pe forum.

Abia astept sa revin cu poze! :D

F bine. Poti face un drum la Bogdan G ori sa o verifici la Primus.

Sent from my iPhone using Tapatalk

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am trimis mesaj la Bogdan G daca ma ajuta. As prefera la el decat la Primus... din seria verificarilor tehnice.. si pentru ca comunitate Volvo.

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din punctul meu de vedere si din ce observ, tu esti mai incantat de niste hartii decat de masina .

Conteaza mai mult cum se prezinta masina decat niste hartii .

Trebuie sa iei in considerare faptul ca tu dai banii pe o masina nu pe o carte de service iar o masina revopsita nu mai este acelasi lucru cu o masina vopsita de un robot in Gent, Belgia .

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu zic sa nu-ti plangi in pumni...e riscant sa iei o masina revopsita. Foarte multi samsari vopsesc masinile prin diverse "ghene"...la repezeala. O piesa nematuita cum trebuie are sanse enrome de a se exfolia vopseaua de pe ea. O piesa caruia i s-a uscat prea mult vopseaua si este data cu lac prea tarziu....i se exfoliaza lacul.

Si totusi tin sa va spun ca am 2 masini (s80-ul si xc90-ul) care au exfoliata bara fata. LA xc90 de la pietricele + spalatorie iar la s80 de la muscatura de caine + spalatorie. Atat la xc90 cat si la s80 bara este originala VOLVO cu tot cu vopsea. (sunt vopsite de fabrica)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca masina are reviziile la Primus si DPF schimbat, nu cred c ava fi vopsita intr-o dugheana. In alta ordine de idei, care este problema ca este vopsita? Mai bine gata vopsita, decat plina de zgarieturi si cu lacul exfoliat!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa o folosesti sanatos si sa te bucuri de masinuta ! Aia e cel mai important

Masina e noua cat a iesit pe poarta fabrici dupaia mai lovesti un caine , mai un bloc de gheata schimbi toate coolerele si nu te mai preocupa vopseaua asa tare ,been there ,done that.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu sunt mai incantat de niste hartii, dar mi se par importante. Pe mine ma linisteste ideea ca pana la 110000 km a fost servisata de Primus la fiecare 10-15k km.

Masina se prezinta foarte bine din punctul meu de vedere dar am nevoie si de hartii care sa ma linisteasca cum ca de fapt nu e vreo putreziciune pe sub caroserie, si de o parere avizata care sa-mi spuna daca va pica piesa X sau piesa Y pt ca cine stie ce urme de uzura vede, pe care eu nu le-as vedea/simti.

Va fi vopsita doar aripa stanga spate care a fost zgariata putin de o masina alba (si am vazut-o deja zgariata, iar proprietarul a lasat-o asa initial ca sa nu intre potentialii cumparatori la banuieli cum ca de fapt a fost lovita mai rau si revopsita).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Revin din nou pe topicul asta de om nehotarat, care din decembrie tot nu si-a gasit Volvo-ul S40 dorit, adica eu.

Am o cunostinta, manager la ALD, care isi vinde Volvo-ul S40, masina personala a fostei sotii, si fosta masina a directoarei financiare.

Bogdan G a spus la un moment dat ca de la ALD e o afacere buna sa cumpar daca gasesc.

E din 2010, si are 50.000 km reali, insa mister CEO a spus ca e pe benzina, si nu stie ce motorizare are, dar sa vin sa o vad, pt ca n-are timp de anunturi si de holbat prin acte dupa tipul de motor si altele (sa zicem ca e de inteles).

Pretul e de 8000 Euro, si fiind 2010, aproape sigur nu are taxa platita.

O sa merg sa o vad pt ca e suficient de interesanta propunerea, in conditiile in care masina a fost condusa doar in perioada de garantie, nevasta-sa decedand nu de mult (Dumnezeu s-o ierte). In ultimii 2 ani a parcurs doar aprox 500 km si ieri a scos-o de la Primus de la revizia periodica.

As vrea sa stiu:

Care sunt motoarele pe benzina de care sa ma feresc si care ar fi motorizarea indicata?

Ideala ar fi comparatia dpdv mecanica/tehnica/probleme din sfera 1.6, 1.8 si 2.0 benzina. Idee despre consumuri mi-am facut pentru toate.

Si inca ceva? La aprox 15-20000 km/an, mai merita benzina fata de diesel la bani? Eu merg prin oras in medie aprox 40 km/zi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am 1.6 benzina si nu am avut probleme cu acest motor. Singurul lucru schimbat la masina legat de motor au fost bujiile si tampoanele motor. Dar sunt consumabile. In rest doar benzina sa bagi. Singura problema care poate deranja este puterea motorului. Masina este destul de inceata. Dar daca nu esti vitezoman masina e perfecta. Consumul la motorul de 1.6 ib plina iarna este de 9,5-9,7 litri/100km. Numai in oras. Dupa ce iesi la drum lung consumul scade spre 7,6 depinde de cat o calci. Mie imi pare un motor foarte fiabil. Este motor ford si are ceva vechime si experienta deci probleme prea mari nu pune. Plus ca ai niste revizii uimitor de ieftine. Ulei si filtre maxim 400 lei.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pare un consum chiar decent, 9.7 in oras. Ma tot uitam pe forum la thread-urile legate de consum si vedeam 11-12 litri/100 km pentru acest motor. (Ah, abia acum vad ca ai C30, care cred ca e trasa cu mai putin efort si consum de 1.6 decat un S40 cu aceeasi motorizare)

Vitezoman nu sunt, desi intr-adevar poate mi-ar trebui o rezerva de putere la o posibila depasire.

Despre 1.8 si 2.0 benzina stiti ceva?

Am vazut ca exista si 2.4 benzina (Asta e motor de Volvo din ala adevarat?)

Sunt sigur ca nu e T4 sau T5 ca altfel sigur ar fi stiut omul sa-mi spuna mai mult decat "motorul e pe benzina, dar nu stiu de care" :smile:

Edited by StefanV

Share this post


Link to post
Share on other sites

Consuma si 10-11 dar depinde si de oras. Eu ti-am dat consumul de provincie :) E bun motorul. Normal ca mi-as dori T5-ul dar cu consumul de 1.6 nu se poate. Plus ca sunt taxele mari si asigurarea scumpa la T5. La 1.6 am platit impozit 80 lei pe an si asigurarea vreo 450 lei parca. Deci cheltuielile sunt minime. Mult mai scazute fata de 1.6 diesel in ceea ce priveste revizia. Si lipsit de problemele motorinei. :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Edited by nionut76
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

La 2.4 sunt 2.4 si 2.4i parca de 140 si 170 cai,dar din reviewuri de pe net am inteles ca este puturos motorul.Plus 10mil impozit

1.8 de 125 sau 2l de 145 parca si fiind motoare ca si pe ford poti incerca si acolo pareri.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pare un consum chiar decent, 9.7 in oras. Ma tot uitam pe forum la thread-urile legate de consum si vedeam 11-12 litri/100 km pentru acest motor. (Ah, abia acum vad ca ai C30, care cred ca e trasa cu mai putin efort si consum de 1.6 decat un S40 cu aceeasi motorizare)

Vitezoman nu sunt, desi intr-adevar poate mi-ar trebui o rezerva de putere la o posibila depasire.

Despre 1.8 si 2.0 benzina stiti ceva?

Am vazut ca exista si 2.4 benzina (Asta e motor de Volvo din ala adevarat?)

Sunt sigur ca nu e T4 sau T5 ca altfel sigur ar fi stiut omul sa-mi spuna mai mult decat "motorul e pe benzina, dar nu stiu de care" :smile:

Observ ca pleci de la Dacia si vrei sa ajungi la Volvo!Sa te gindesti atent ce costuri vei avea: intretinerea ,impozitul , consumul etc.fata de vechea masina.

Sa privesti lucrurile si din perspectiva asta.Motoarele pe benzina consuma si in special de 2l consuma de te saturi.Daca optezi pt 2,4 acela consuma pe putin cit 2l si cu impozit pe masura.Vrei sa o treci pe gaz atunci este altceva dar ...

O masina stationata ,necirculata timp de 2 ani ,cazul de fata,implica niste costuri suplimentare.

La o posibila revinzare cu Volvo benzinar ,dictonul "Volvo For Life" va fi certitudine.

In locul tau la cit circuli zilnic as alege litraj 1.6 D ,E5 si nu musai Volvo sau S40(model scos tehnic din fabricatie)

Daca insa ti s-a pus pata pe ea atunci cumpar-o si gata. Norocul si-l face fiecare cu mina sa.Cu cit alegi nu mai ai ce sa culegi ,e o vorba.

Succes :smile:

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc pentru raspunsuri,

Pentru uz zilnic folosesc un Matiz care a fost lovit de gheata cazuta de pe un acoperis acum 2 saptamani.

Nu as vrea 2.4, sper sa nu fie motorul de 2.4.. si din perspectiva consumului, a impozitului, si pt ca spuneti ca e lenes.

Am pata pusa pe Volvo S40 (De S60 modelul nou nu ma pot atinge ca bani, si nici de S80 dupa 2007).

1.6D am gasit 1 de la Primus cu f putine optiuni (si imi pare rau ca nu l-am luat), cateva samsareli cu peste 200.000km, mai putin unul care e interesant dar cred ca a fost lovit si pe care l-as lua doar daca n-o sa-mi placa masina asta pe care o voi vedea maine.

Multumesc pt raspunsuri!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa testezi masina inainte. Diagnoza , mers cu ea....

Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stefane tu vrei sa fie :"si frumoasa si desteapa si devreme acasa ", nu exista asa ceva .

Adica tu erai incantat de o masina luata de noua din RO care dupa 100.ooo km este de reparatie capitala si dai la gunoi masini de europa ce poate au 200.ooo km dar nu au vazut in viata lor o groapa si te temi de o masina puzzle .

O masina de Olanda sau Belgia la 160.ooo km face cat 3 masini de multinationala din RO .

Iar daca vrei masina pe alese te sui frumos in avion si gasesti la Munchen de care vrei dar de la 10.ooo E in sus .

Era pe la leasing un S40 1.8 benzina, nu-ti bate capul ca e gunoi .

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stefane tu vrei sa fie :"si frumoasa si desteapa si devreme acasa ", nu exista asa ceva .

Adica tu erai incantat de o masina luata de noua din RO care dupa 100.ooo km este de reparatie capitala si dai la gunoi masini de europa ce poate au 200.ooo km dar nu au vazut in viata lor o groapa si te temi de o masina puzzle .

O masina de Olanda sau Belgia la 160.ooo km face cat 3 masini de multinationala din RO .

...

Aste sunt mituri, basme. Nici copiii de 7 ani nu mai cred in povestile cu masinile mai bune aduse din vest.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu nu

V40 meu adus in 2008 la 203 .000 km

numai discurile de frana avea schimbate (avea TUV de 2 luni)

acum la 240 000 km schimb bileletele antirulii (am luat lemforder)

si acum 2 ani un cap de bara

restul pieselor sunt originale

Nu stiu daca in tara ar fi ajuns la km respectivi cu piesele originale :)

Edited by volvo 244
2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Era pe la leasing un S40 1.8 benzina, nu-ti bate capul ca e gunoi .

Urat din partea ta, ai facut un om sa sufere!

Share this post


Link to post
Share on other sites

@mariusdaniel, habar nu ai despre ce este vorba dar iti dai cu parerea, hai sa vezi C30-ul meu ce a fost pe leasing operational in Belgia, il ridicam sus pe elevator si comparam cu orice C30 vrei tu cu 80.ooo km de romania . Un C30/S40/V50 la 120.ooo km primeste o gramada de piese noi pe cand un S40 de RO la 80.ooo km trebuie sa primeasca multe piese noi dar nu le schimba nimeni pt ca nu are cu ce .

De ce mai Dane am facut omul sa sufere? Din 4 masini Volvo vazute de mine la diferite firme de leasing nici una nu era in mintile ei .

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stefane tu vrei sa fie :"si frumoasa si desteapa si devreme acasa ", nu exista asa ceva .

Adica tu erai incantat de o masina luata de noua din RO care dupa 100.ooo km este de reparatie capitala si dai la gunoi masini de europa ce poate au 200.ooo km dar nu au vazut in viata lor o groapa si te temi de o masina puzzle .

O masina de Olanda sau Belgia la 160.ooo km face cat 3 masini de multinationala din RO .

Iar daca vrei masina pe alese te sui frumos in avion si gasesti la Munchen de care vrei dar de la 10.ooo E in sus .

Era pe la leasing un S40 1.8 benzina, nu-ti bate capul ca e gunoi .

Intaresc ceea ce spui al meu are aproape 200.000 km si pot sa va spun ca nu are schimbat nimic ,la directie , daca intri sub masina vezi boschetul pe piesele noi de fabrica si niturile la brate (bascula) pt ca pivotii sunt de fabrica , dar adevarul e ca a vazut doar soselele de afara .Aici am vandut masini din Spania si din Germania ,am dus si in Romania si pot sa va spun ca atunci cand vine vb-a de km pe care ii au masinile aduse de afara eu unul cred ca in 99,9% din cazuri km nu sunt reali , aici inclusiv concesionariile umbla putin la km , in limita bunului simt . :director:

Un lucru pot sa va spun de multe ori as prefera o masina de Spania decat de Germania , din cauza sarii aruncate iarna pe drumuri , insa la Spania trebuie avut grija la masinile de culoare alba cu farurile si stopurile afumate (inegrite ) sigur au fost taxi,interiorul arata impecabil pt. ca taximetristii folosesc huse , iar daca sunt de pe Barcelona sunt de culoare neagra . In talon aici aparea taxi inainte sau servicio publico , acum la cele noi, ma refer la taloane apar doar niste coduri .Baetii de aici la masini la care apare taxi in talon ,,le pierd'' si primesc taloanele noi(20-30€) doar cu ,coduri unde nu mai apare nici urma de taxi !

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now