ShhoKer

Recarosare volvo v40

35 posts in this topic

Va salut,

Deschid acest topic cu scopul de a afla raspunsul la cateva intrebari; raspuns pe care nu l-am gasit in alte locuri .. si am zis sa incerc si pe acest forum,avand in vedere ca sunt posesor de volvo de ceva ani incoace. :P

Pe scurt, volvo`ul v40 pe care`l posed( classicul 1.6benzina 16v, an 2000 ) , a ajuns cam 'bolnavior' in ultima perioada ..m`am tot gandit la solutii si pare ca cea mai buna dintre ele,ar fi o recarosare. Bun,am inceput sa caut masini identice,informatii,etc,etc.

Am aflat ca recarosarea este posibila,dar am nevoie de un al doilea v40, identic sau cu un motor nu mai mare de 40% peste capacitatea motorului initial.

Pana aici totul bine, dar intrebarea mea este : sunt compatibile motoarele de 1.6 pe o caroserie de 1.8 sau 2.0T ( mai precis, sunt compatibile cutiile de viteze,pt motorul de 1.6?) . Daca da, care ar fi compatibilitatile ? Banuiesc ca nu pot sa pun motorul meu de 1.6 din anul 2000, pe o caroserie 2.0T din 2004 :)

Astept cu interes raspunsurile voastre. Sper ca am fost destul de explicit in topic si ca acesta este situat la locul lui; in caz contrar imi cer scuze si astept un sfat unde as putea deschide un astfel de topic.

Va multumesc!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poti pune pana la motor de 2.0 aspirat pe caroseria asta, fara modificari (sa lasi cutia in pace).

La 2.0T deja e alta cutie si alte tampoane motor, si o dai in cheltuieli.

Ca offtopic, V40 1.6 din 2000 am avut si eu, tot alba, sunt curios pe unde o mai fi ajuns masinuta mea (avea 215.000km cand am dat-o eu).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iti multumesc pentru raspunsul prompt! apreciez

Sa inteleg ca orice v40 cumpar,ca o a doua masina, incepand cu 1998 pana in 2004, motorizari 1.6,1.8,2.0, sunt compatibile; dar nu si 2.0T,T4 :)

Totodata,cred,ca nu pot pune motorul meu pe o masina care are cutia automata, de exemplu un 2.0 aspirat?

tin sa precizez, recarosare = pun motorul meu, pe o caroserie noua :P nu aduc alt motor,pe caroseria mea :P

Motorul meu de 1.6 nu face probleme, in afara unui tacanit (care am inteles ca ar fi o supapa electrica, nu stiu exact; dar afecteaza doar fonic din cate mi s-a spus), in schimb caroserie este un pic mancata + alte mici detalii deranjante

Share this post


Link to post
Share on other sites

1.6 poti lua pana in 2004

1.8 pana in 2001 sau 2002 parca

2.0 pana in 2000 maxim

Ideea e sa fie cutia de viteze pe timonerie cu tija, nu cu cabluri ! Sa te uiti sa aiba marche-arriere-ul in stanga-fata, nu in dreapta-spate !

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

si app. Ai fost multumit de v40`u de care spui?

sincer este cam puturos, dar il prefer in fata unui v50 din 2005, 1.6 TDI :P alta clasa, to be honest

al meu v40 are 240.000 momentan :P " e inca tanar " haha

Multumesc pentru raspuns!

Chiar imi de ajutor! Apreciez

Share this post


Link to post
Share on other sites

1.6 poti lua pana in 2004

1.8 pana in 2001 sau 2002 parca

2.0 pana in 2000 maxim

Ideea e sa fie cutia de viteze pe timonerie cu tija, nu cu cabluri ! Sa te uiti sa aiba marche-arriere-ul in stanga-fata, nu in dreapta-spate !

foarte frumos explicat....mi-ai luat vorba din gura

Share this post


Link to post
Share on other sites

dap, un raspuns mai bun decat mi`as fi imaginat!

Share this post


Link to post
Share on other sites

trebuie sa te gandesti in felul urmator ....o recarosare costa la rar cu tot cu atentii si timp pierdut vreo 2700ron, iar taxa la un volvo din 2002 la 1.6 benzina nu este mai mare de 900euro.....si cred ca numai trebuie sa spun altele....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dar pot pune motorul meu de 1.6 pe o caroserie de 2.0 aspirat, cutia automata ? :)

Daca raspunsul tau m-a multumit atat de mult .. acu sper ca pot achizitiona o caroserie care are cutia automata :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

motorul il poti pune daca deti tu o cutie automata si planetarele aferente cu tot cu radiator racire cutie

Share this post


Link to post
Share on other sites

dap! dar:

masina noua 700e-1000e + 900e taxa = / masina noua (700-1000e) + 2700ron rar [ avand in vedere ca raman cu masina veche pe care o pot dezmembra si recuperez din banii dati pe masina noua/adusa de afara/etc ] true ?

nu m-ai inteles, ma refer : iau motorul de 1.6 si il pun pe o masina care a fost 2.0 aspirat,cutia automata (deci are totul pe ea :P cutie automata,planetare,radiator racire cutie )

Share this post


Link to post
Share on other sites

da se poate.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Va multumesc enorm pentru realul ajutor !

Intotdeauna am apreciat clubul volvo, pentru ca este unul serios :)

Din pacate am parasit forumul acum ceva vreme, deoarece am solicitat de 3 ori stickere v-club.ro si nu am primit raspunsuri :P imaginea clubului a fost oarecum afectata in viziunea mea :P

well,...let`s just say i`ve been unlucky that time :P

Multumesc din nou, apreciez!

Regards!

Share this post


Link to post
Share on other sites

te costa 15ron sa iti faci unu din ala la o firma de profil :hello:

ps: si eu mi-am dorit un stegulet cu volvo club....dar nu sa rezolvat.....dar oricum tot iubesc volvo :)

Edited by cipilika

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poti pune 1.6 pe cutie automata, dar se va misca cu viteza melcului beat, plus ca nu stiu daca nu trebuie sa stie calculatorul motor ca ai cutie automata.

Avand in vedere ca de fabrica NU EXISTA 1.6 cu cutie automata, cred ca ar trebui sa stai un pic pe ganduri.

Share this post


Link to post
Share on other sites

am inteles! Pai ... trebuie doar sa trec RARul cu 1.6benzina,cutia automata :P

Apoi vreau sa`i pun la loc motorul de 1.8 sau 2.0 si sa ii fac omologare separata; Practic fac masina noua cu actele vechi :P fara sa platesc taxa.

Cam asta ar fi ideea :P

ce spui?

Share this post


Link to post
Share on other sites

daca ii 1.6 si ii pui calciulator de 2.0 automat...face treaba...invers....nu ar fi mers....sa ai de 2.0 si sa ii pui calculator de putere mai mica...eu pe masina mea am motor de 1.8 122cp si calculator de 2.0 140cp si merge bineeeeee.....asa cum imi place mie.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa nu faca RAR-u' gat ca ai motor de 1.6 pe cutie automata, ca nu a existat combinatia asta. Nu stiu daca ei stiu asta, si sa faci toata mutarea doar ca sa te respinga, iar nu e ok.

Vezi ca difera si catalizatorul de 1.8/2.0 fata de cel de 1.6.

@cipilika: la tine e usor ca ai zeci de masini de pe care sa iei ce piese ai nevoie, gratis :)

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

am inteles! Pai ... trebuie doar sa trec RARul cu 1.6benzina,cutia automata :P

Apoi vreau sa`i pun la loc motorul de 1.8 sau 2.0 si sa ii fac omologare separata; Practic fac masina noua cu actele vechi :P fara sa platesc taxa.

Cam asta ar fi ideea :P

ce spui?

aici cred ca ii posibil sa te frece cei de la RAR putin....fiind o masina recarosata...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deci mai bine raman la o cutia manuala, decat sa`mi 'complic prea mult existenta' cu cea automata :P

Daca raman la varianta cutie manuala, mai ma leg de catalizator atunci cand pun motorul 1.6 pe masina care initial a avut 1.8/2.0 ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

In plus, daca nu gresesc, recarosarea trebuie sa o faci intr-un service autorizat RAR....cu factura si toate cele....tre sa te interesezi....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stai ca nu mai inteleg nimic, cum sa nu poti pune 1.6i pe o caroserie ce a avut T4 ? Ce conteaza caroseria ?

Trebuie demontat motorul + cutia + calculatoare si toate acestea se pot pune si pe un V40 T4 Automat 2004 .

A ca sunt multe de demontat este adevarat dar nu ca nu se poate .

Cat despre acte trebuie mers la RAR, oricum nu prea inteleg necesitatea acestei operatiuni pt ca un V40 din 2000 este aproape identic cu unul 2004 dpdv mecanic cat despre electronica aceasta difera iar electronica iti pune piedica nu mecanica .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mie nu au vrut sa-mi treaca in talon 205/55/16 chiar daca sunt ceva modele 850 cu dimensiunea asta omologata in carte, basca ca sunt aprobate si de TUV ....asa ca ce te mira partea cu schimbatul motorului .

Eu am vrut sa-mi pun T5 si ma costa 8000 Lei :lol: chiar daca franele si caroseria sunt la fel ca la aspirate .

Edited by Brava
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asa este legea la noi, RAR-ul este o tara mai mica . :D

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fac recarosarea intr`un service autorizat RAR :P nu este asta o problema. iar rostul recarosarii este imbunatatirea ei..acum este intr`un stadiu in care nimanui nu da bani pe ea sa mai plateasca si o taxa frumusica :P .. la randul meu nici eu nu vreau sa cumpar un alt v40 apoi sa trebuiasca sa platesc taxa respectiva :) asa ca iau unul neinmatriculat..si fac recarosare. practic o fuziune intre cele doua :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now