Posted 9 Jan 2014 · Report post Va salut, Deschid acest topic cu scopul de a afla raspunsul la cateva intrebari; raspuns pe care nu l-am gasit in alte locuri .. si am zis sa incerc si pe acest forum,avand in vedere ca sunt posesor de volvo de ceva ani incoace. Pe scurt, volvo`ul v40 pe care`l posed( classicul 1.6benzina 16v, an 2000 ) , a ajuns cam 'bolnavior' in ultima perioada ..m`am tot gandit la solutii si pare ca cea mai buna dintre ele,ar fi o recarosare. Bun,am inceput sa caut masini identice,informatii,etc,etc. Am aflat ca recarosarea este posibila,dar am nevoie de un al doilea v40, identic sau cu un motor nu mai mare de 40% peste capacitatea motorului initial. Pana aici totul bine, dar intrebarea mea este : sunt compatibile motoarele de 1.6 pe o caroserie de 1.8 sau 2.0T ( mai precis, sunt compatibile cutiile de viteze,pt motorul de 1.6?) . Daca da, care ar fi compatibilitatile ? Banuiesc ca nu pot sa pun motorul meu de 1.6 din anul 2000, pe o caroserie 2.0T din 2004 Astept cu interes raspunsurile voastre. Sper ca am fost destul de explicit in topic si ca acesta este situat la locul lui; in caz contrar imi cer scuze si astept un sfat unde as putea deschide un astfel de topic. Va multumesc! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 9 Jan 2014 · Report post Poti pune pana la motor de 2.0 aspirat pe caroseria asta, fara modificari (sa lasi cutia in pace). La 2.0T deja e alta cutie si alte tampoane motor, si o dai in cheltuieli. Ca offtopic, V40 1.6 din 2000 am avut si eu, tot alba, sunt curios pe unde o mai fi ajuns masinuta mea (avea 215.000km cand am dat-o eu). Share this post Link to post Share on other sites
Posted 9 Jan 2014 · Report post Iti multumesc pentru raspunsul prompt! apreciez Sa inteleg ca orice v40 cumpar,ca o a doua masina, incepand cu 1998 pana in 2004, motorizari 1.6,1.8,2.0, sunt compatibile; dar nu si 2.0T,T4 Totodata,cred,ca nu pot pune motorul meu pe o masina care are cutia automata, de exemplu un 2.0 aspirat?tin sa precizez, recarosare = pun motorul meu, pe o caroserie noua nu aduc alt motor,pe caroseria mea Motorul meu de 1.6 nu face probleme, in afara unui tacanit (care am inteles ca ar fi o supapa electrica, nu stiu exact; dar afecteaza doar fonic din cate mi s-a spus), in schimb caroserie este un pic mancata + alte mici detalii deranjante Share this post Link to post Share on other sites
Posted 9 Jan 2014 · Report post 1.6 poti lua pana in 2004 1.8 pana in 2001 sau 2002 parca 2.0 pana in 2000 maxim Ideea e sa fie cutia de viteze pe timonerie cu tija, nu cu cabluri ! Sa te uiti sa aiba marche-arriere-ul in stanga-fata, nu in dreapta-spate ! 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 9 Jan 2014 · Report post si app. Ai fost multumit de v40`u de care spui? sincer este cam puturos, dar il prefer in fata unui v50 din 2005, 1.6 TDI alta clasa, to be honest al meu v40 are 240.000 momentan " e inca tanar " hahaMultumesc pentru raspuns! Chiar imi de ajutor! Apreciez Share this post Link to post Share on other sites
Posted 9 Jan 2014 · Report post 1.6 poti lua pana in 2004 1.8 pana in 2001 sau 2002 parca 2.0 pana in 2000 maxim Ideea e sa fie cutia de viteze pe timonerie cu tija, nu cu cabluri ! Sa te uiti sa aiba marche-arriere-ul in stanga-fata, nu in dreapta-spate ! foarte frumos explicat....mi-ai luat vorba din gura Share this post Link to post Share on other sites
Posted 9 Jan 2014 · Report post dap, un raspuns mai bun decat mi`as fi imaginat! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 9 Jan 2014 · Report post trebuie sa te gandesti in felul urmator ....o recarosare costa la rar cu tot cu atentii si timp pierdut vreo 2700ron, iar taxa la un volvo din 2002 la 1.6 benzina nu este mai mare de 900euro.....si cred ca numai trebuie sa spun altele.... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 9 Jan 2014 · Report post Dar pot pune motorul meu de 1.6 pe o caroserie de 2.0 aspirat, cutia automata ? Daca raspunsul tau m-a multumit atat de mult .. acu sper ca pot achizitiona o caroserie care are cutia automata Share this post Link to post Share on other sites
Posted 9 Jan 2014 · Report post motorul il poti pune daca deti tu o cutie automata si planetarele aferente cu tot cu radiator racire cutie Share this post Link to post Share on other sites
Posted 9 Jan 2014 · Report post dap! dar: masina noua 700e-1000e + 900e taxa = / masina noua (700-1000e) + 2700ron rar [ avand in vedere ca raman cu masina veche pe care o pot dezmembra si recuperez din banii dati pe masina noua/adusa de afara/etc ] true ?nu m-ai inteles, ma refer : iau motorul de 1.6 si il pun pe o masina care a fost 2.0 aspirat,cutia automata (deci are totul pe ea cutie automata,planetare,radiator racire cutie ) Share this post Link to post Share on other sites
Posted 9 Jan 2014 · Report post Va multumesc enorm pentru realul ajutor ! Intotdeauna am apreciat clubul volvo, pentru ca este unul serios Din pacate am parasit forumul acum ceva vreme, deoarece am solicitat de 3 ori stickere v-club.ro si nu am primit raspunsuri imaginea clubului a fost oarecum afectata in viziunea mea well,...let`s just say i`ve been unlucky that time Multumesc din nou, apreciez! Regards! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 9 Jan 2014 (edited) · Report post te costa 15ron sa iti faci unu din ala la o firma de profil ps: si eu mi-am dorit un stegulet cu volvo club....dar nu sa rezolvat.....dar oricum tot iubesc volvo Edited 9 Jan 2014 by cipilika Share this post Link to post Share on other sites
Posted 9 Jan 2014 · Report post Poti pune 1.6 pe cutie automata, dar se va misca cu viteza melcului beat, plus ca nu stiu daca nu trebuie sa stie calculatorul motor ca ai cutie automata. Avand in vedere ca de fabrica NU EXISTA 1.6 cu cutie automata, cred ca ar trebui sa stai un pic pe ganduri. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 9 Jan 2014 · Report post am inteles! Pai ... trebuie doar sa trec RARul cu 1.6benzina,cutia automata Apoi vreau sa`i pun la loc motorul de 1.8 sau 2.0 si sa ii fac omologare separata; Practic fac masina noua cu actele vechi fara sa platesc taxa. Cam asta ar fi ideea ce spui? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 9 Jan 2014 · Report post daca ii 1.6 si ii pui calciulator de 2.0 automat...face treaba...invers....nu ar fi mers....sa ai de 2.0 si sa ii pui calculator de putere mai mica...eu pe masina mea am motor de 1.8 122cp si calculator de 2.0 140cp si merge bineeeeee.....asa cum imi place mie..... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 9 Jan 2014 · Report post Sa nu faca RAR-u' gat ca ai motor de 1.6 pe cutie automata, ca nu a existat combinatia asta. Nu stiu daca ei stiu asta, si sa faci toata mutarea doar ca sa te respinga, iar nu e ok. Vezi ca difera si catalizatorul de 1.8/2.0 fata de cel de 1.6. @cipilika: la tine e usor ca ai zeci de masini de pe care sa iei ce piese ai nevoie, gratis 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 9 Jan 2014 · Report post am inteles! Pai ... trebuie doar sa trec RARul cu 1.6benzina,cutia automata Apoi vreau sa`i pun la loc motorul de 1.8 sau 2.0 si sa ii fac omologare separata; Practic fac masina noua cu actele vechi fara sa platesc taxa. Cam asta ar fi ideea ce spui? aici cred ca ii posibil sa te frece cei de la RAR putin....fiind o masina recarosata... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 9 Jan 2014 · Report post Deci mai bine raman la o cutia manuala, decat sa`mi 'complic prea mult existenta' cu cea automata Daca raman la varianta cutie manuala, mai ma leg de catalizator atunci cand pun motorul 1.6 pe masina care initial a avut 1.8/2.0 ? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 11 Jan 2014 · Report post In plus, daca nu gresesc, recarosarea trebuie sa o faci intr-un service autorizat RAR....cu factura si toate cele....tre sa te interesezi.... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 12 Jan 2014 · Report post Stai ca nu mai inteleg nimic, cum sa nu poti pune 1.6i pe o caroserie ce a avut T4 ? Ce conteaza caroseria ? Trebuie demontat motorul + cutia + calculatoare si toate acestea se pot pune si pe un V40 T4 Automat 2004 . A ca sunt multe de demontat este adevarat dar nu ca nu se poate . Cat despre acte trebuie mers la RAR, oricum nu prea inteleg necesitatea acestei operatiuni pt ca un V40 din 2000 este aproape identic cu unul 2004 dpdv mecanic cat despre electronica aceasta difera iar electronica iti pune piedica nu mecanica . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 12 Jan 2014 (edited) · Report post Mie nu au vrut sa-mi treaca in talon 205/55/16 chiar daca sunt ceva modele 850 cu dimensiunea asta omologata in carte, basca ca sunt aprobate si de TUV ....asa ca ce te mira partea cu schimbatul motorului . Eu am vrut sa-mi pun T5 si ma costa 8000 Lei chiar daca franele si caroseria sunt la fel ca la aspirate . Edited 12 Jan 2014 by Brava 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 12 Jan 2014 · Report post Asa este legea la noi, RAR-ul este o tara mai mica . 2 people like this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 13 Jan 2014 · Report post Fac recarosarea intr`un service autorizat RAR nu este asta o problema. iar rostul recarosarii este imbunatatirea ei..acum este intr`un stadiu in care nimanui nu da bani pe ea sa mai plateasca si o taxa frumusica .. la randul meu nici eu nu vreau sa cumpar un alt v40 apoi sa trebuiasca sa platesc taxa respectiva asa ca iau unul neinmatriculat..si fac recarosare. practic o fuziune intre cele doua Share this post Link to post Share on other sites