Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

flaviuscristea

Cumpar Volvo S40/C30-2009

39 posts in this topic

Salut,

Dupa o lunga perioada sunt din nou in cautare si nu prea am succes.

Prima optiune la care optez ar fi un S40, de preferabil cel dupa 2009 (cu sigla mare, si scrisul Volvo departat) :

* Sa aiba un istoric

* Diesel

* Tapiterie T-Tec sau Piele

* Sunetul sa nu fie cel basic

* Comenzi pe volan

A doua optiune C30, modelul cu facelift si cam aceleasi cerinte, dar prefer S40.

Cat despre numarul de km, nici nu stiu ce sa zic. Daca e rulata in tara, parca totusi n-as vrea sa aiba 100.000 +. Iar din afara, dau numai si numai de samsari, nu pot verifica istoricul sau dau de dubiosenii: in anunt omul dadea VIN-ul acolo. Dau mail la reprezentanta respectiva(Belgia), nici nu aveau acel VIN in baza lor de date...

Desigur, sunt flexibil si la alte variante. Nu demult vazusem un C30 la Primus, D5, 40.000km, geartronic, piele, trapa(!) si era cam 13.000 sau ceva de genul...

Multumesc,

Flavius

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si un buget in care sa te incadrezi?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,

Pana-n 11.000 euro ( daca e ceva deosebit, pot sari pragul putin)

Multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites

salutare, stiu ca nu e tocmai ce iti doresti dar eu am o masina foarte bine intretinuta, cu un istoric bine cunoscut chiar si de colegii de pe forum. Are toate reviziile facute la timp si este intretinuta exemplar.

Are cam tot ce ai tu nevoie mai putin sunetul care intradevar este basic la mine. Pot sa-ti fac o reducere de pret insa si de restul sa-i faci eventual un upgrade la sunet, daca este un aspect important la tine.

In rest cam are toate dotarile, o sa vezi din link. Iti pot lasa pana la un 9500 de euro. Daca vrei sa o vezi sau ai nevoie de mai multe info, ma gasesti la 0744383126 sau cojocaru27@gmail.com.

Mersi mult si bafta la cautare

link catre masina mea:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sau C30-ul meu 2010 daca te coafeaza, nu e facelift dar e bun si ieftin .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc pentru postari/oferte. Totul e foarte tentant iar balanta pret/dorinte e foarte greu de echilibrat. Sper sa ma decid in curand.

Momentan mi-a atras atentia acest anunt http://www.autovit.r...-C31797635.html L-am sunat pe propietar, care mi-a zis ca masina a fost luata din Franta de la o firma care se ocupa cu flote de masini(leasing). Am verificat VIN-ul de unde a luat masina si mi-au confirmat ca numarul de km e real si celelalte hartii pe care le atasez aici sunt originale. Nu stiu daca e ceva dubios, nu am experienta de aceea apelez la voi.

Multumesc (sper sa nu fiu off-topic, avand in vedere ca e sectia de vanzari/cumparari)

poz_1.jpg

poz_2.jpg

poz_3.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

In mare etse bine cu actele..Ar trebui sa ai firma de leasing ,proprietara in certif de inmatric.si pe factura celui ce ti-o vinde dupa autovit si pretul respectiv ,km masinii VIN-ul etc etc..Cartea de service a masinii trebuie fara foi volante A4 intrucit in F nu se ingrijesc bine si daca nu au carte,este un mic risc ,daca tot vrei sa fii proprietar vreo 6-7 ani sa zic fara sa bagi bani in piese.

Ar mai trebui sa ai (asa era acum 7 ani ,cind am cumparat eu din F) si un certificat de situatie de la prefectura orasului respectiv a dealerului de leasing in care sa se arate ca masina este eliberata de datorii fata de statul francez (impozit ).In fine informeaza-te mai bine dar se aduc putine masini din F ca sa ai raspunsuri f pertinente dar incearca.

Share this post


Link to post
Share on other sites

As mai adauga si eu o parere daca imi permiti, si o sa-i rog pe userii mai experimentati sa confirme sau sa infirme aceasta parere. S-au mai tot scris review-uri pe forum despre acest motor de 1.6D care se pare ca nu este la fel de reusit ca cel de 1.9D. Se pare ca mai toate au probleme cu filtrul de particule care nu stiu exact de ce nu se mai regenereaza, sau se strica, sau nu stiu exact care este cauza, insa trebuie schimbat sau anulat din calculator. Este o probleme destul de delicata si cred ca ar trebui cel putin sa citesti inainte despre asta. Altfel, nu stiu daca este destul motorul asta pentru s40 sau nu. Masina este destul de usoara insa cred ca motorul mai mare este mai echilibrat pentru caroseria asta. Iar din experienta mea iti pot spune ca la consum nu castigi foarte mult. A mea consuma destul de putin, nu-mi imaginez cum ar putea sa consume substantial mai putin motorul de 1.6 iar diferenta de putere este semnificativa. Pare subiectiva parerea mea dar o sa gasesti destule posturi pe tema asta pe forum.

Cheers.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Esti subiectiv rau de tot, si 2.0 D are DPF, se infunda la aceiasi km, in schimb 2.0D-ul are o buba mare pe sistemul de injectie si turbina .

Am mers si cu 2.0D si cu 1.6D, nu este diferenta mare de putere cat despre consum iarasi nu e diferenta dar la timbru de mediu e diferenta mare, la fel si la impozit .

Eu unul recomand 1.6D pentru ca este mai ieftin de reparat in comparatie cu 2.0D sau D5 .

@Flaviu, fugi repede si ia masina pt ca e ieftina rau, in acelasi timp as recomanda o verificare mai amanuntita pt ca nu am gasit S40 2010 la mai putin de 7500E iar de adus mai ajunge cam 1000E cu tot cu transport si comision, deci nu vad unde e profitul vanzatorului. Ma refer strict la masina impecabila de 100k km, de asta zic sa verifici un pic si alte eventuale vicii ascunse .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vroiam sa merg vineri, asa vorbisem cu propietarul (nu am putut sa-mi iau liber de la munca mai inainte) si numai ce a vandut masina, astazi. Of! :crybaby::crybaby: Inapoi la inceput.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Salut,

Dupa o lunga perioada sunt din nou in cautare si nu prea am succes.

Prima optiune la care optez ar fi un S40, de preferabil cel dupa 2009 (cu sigla mare, si scrisul Volvo departat) :

* Sa aiba un istoric

* Diesel

* Tapiterie T-Tec sau Piele

* Sunetul sa nu fie cel basic

* Comenzi pe volan

A doua optiune C30, modelul cu facelift si cam aceleasi cerinte, dar prefer S40.

Cat despre numarul de km, nici nu stiu ce sa zic. Daca e rulata in tara, parca totusi n-as vrea sa aiba 100.000 +. Iar din afara, dau numai si numai de samsari, nu pot verifica istoricul sau dau de dubiosenii: in anunt omul dadea VIN-ul acolo. Dau mail la reprezentanta respectiva(Belgia), nici nu aveau acel VIN in baza lor de date...

Desigur, sunt flexibil si la alte variante. Nu demult vazusem un C30 la Primus, D5, 40.000km, geartronic, piele, trapa(!) si era cam 13.000 sau ceva de genul...

Multumesc,

Flavius

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu stiu ce buget are Flaviu dar la 14.oooE stiu un S60 D3 Summum 2011 .

Share this post


Link to post
Share on other sites

@offtopic

Motoarele de 2.0D sint fiabile in general peste 1.6D .Cum cele D5 sint si mai fiabile.Este logic ca ,atunci cind ai capacitate mai mare automat si solicitarea este proportionala. Dar cel mai logic este ca la o masina sa nu platesti astazi ,acareturi constante catre stat mai mari decit la alta capacitate(Impozit ,asigurare si apoi pret pe combustibil functie de consumul masinii) .Este simplu.

Cine are peste 14-15oooE nu se mai gindeste la impozit intrucit actualmente sint capacitati mici la un raport pret/calitate mai bun decit era acum 5 ,10 ani etc.Este o moda pe 1.6D ca asta este si de reparat orice se repara dar ideea este ,care se strica mai repede.(vezi 1.6D comparativ cu restul)

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

/index.php?&app=forums&module=extras&section=legends#">:love10: S60 D3 Summum! Din pacate sare de bugetul meu.

Cate despre motoare, sincer m-ati innebunit cu 1.6D vs 2.0D. Oricare ar fi, imi este indiferent. Am citit atat de multe lucruri incat am o nebuloasa totala in capul meu. Daca se intampla ceva, apelez la Bogdan si sigur se gasesc solutii.

Va multumesc pentru raspunsuri!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sper sa nu te fii inebunit eu. :smile: Erau citeva considerente folositoare ,directionale , zic eu.De reparat sint multi care repara zilnic masini (profesionisti) si peste Bogdan sau alte persoane dupa forum(invatacei) insa nu asta conteaza ca nu isi fac reclama pe forum.

Succes si nu am facut decit sa te ajut cu 2 simple postari din dorinta sa nu te "pape" vreun "samsar". :smile:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Second-handul este o loterie. Cand am vrut sa cumparam un s40(mamei)...am cautat un 2.0d. De ce? Are putere mai mare (te "ajuta" in depasiri mai mult), impozitul si rca-ul nu este cu mult mai scump, consuma cam la fel si nu in ultimul rand...o poti gasi la acelasi pret cu un 1.6d cu aceleasi dotari. Cand cumperi o masina second-hand...prima grija este sa aiba motorizarea dorita (capacitate, diesel/benzina) si cutia de viteze (automata/manuala) (depinde de gust). Eu am fost "pus" sa aleg intre doua xc90-uri mai dotate(summum)...dar cu multe semne de intrebare (interior uzat), motorul era foarte galagios, nu trageau...dar erau summum. Am preferat pe altul...mai slab dotat. Momentum-ul care desi este mai slab dotat...era tehnic cel mai bun. Ca dotari...am renuntat la: navigatie, scaun sofer electric, faruri cu xenon adaptive pe curbe, geamuri fumurii, telefon,...(si cam atat imi aduc aminte). Iti povestesc asta ca sa nu cazi in plasa samsarilor....si sa-ti ia ochii anul fabricatiei, dotarile si km putini de la bord. Succes!!

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lasa tractorul si cumpara benzina.

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

eu am inceput offtopicul cu 1.6d vs 2.0d si tot eu ma simt dator sa-l inchid. Sincer am vrut sa ajut cu postarea mea nu sa bag si mai rau in ceatza si in niciun caz nu am vrut sa deschid o discutie offtopic de tip vs. IMpresia mea, formata dupa cativa ani de citit pe forum mai ales la sectia problema, era cea de mai sus. Daca am fost subiectiv sau partinitor, imi cer scuze, sigur nu am fost rau intentionat.

Bafta la cautare si sa fie fara probleme, indiferent ce motorizare o sa ajunga sa aiba:)

cheers.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@V50Saphir, daca eu sunt invatacel cum se face ca tot imi vin 2.0D-ul de nu le face nimeni? Au fost 2 pe forum care nu le-a rezolvat nimeni sau la acele postari ai dat cu ignore ? Sunt anumite bube la 2.0D care sunt scump de rezolvat, de genul porneste greu dimineata iar in acest caz ai de schimbat de la carcasa filtru motorina pana la pompa de inalta presiune .

Injectoarele si pompa de inalta, buba des intalnita chiar si la masini cu pana in 200.oookm, la 1.6D nu exista problema asta injectia fiind Bosch .

Turbina pica la amandoua modelele, mai repede la 1.6D DAR la 2.0D pica senzorul pozitie turbina iar in acest caz trebuie alta pt ca acel senzor nu se gaseste iar de calibrat se face foarte greu&scump .

Volanta, pica mai des la 2.0D decat la 1.6D .

Alternatorul pica la ambele motorizari fiind identic .

Cutia de viteze MMT6 de pe 2.0D are mai multe probleme in comparatie cu MTX75, sunt probleme cu priza directa, nu debreiaza bine si mai sunt probleme cu rulmentul de presiune care pierde lichidul de frana . MTX75 are o singura problema si anume pierde ulei pe la cautator, se schimba garnitura chimica si gata problema .

EGR-ul pica la ambele motorizari .

DPF-ul trebuie schimbat la ambele motorizari la 120.ooo km, sistemul la 2.0D este ceva mai permisiv iar motorul intra ceva mai greu in avarie.

Pe forum tot apar probleme la 1.6D pt ca sunt mai raspandite fiind aduse mai multe de dincolo, daca aveau km reali in bord comparatia era chiar simpla iar un alt aspect este ca la 2.0D s-a pus DPF la masinile 2008-(la masinile vandute in RO, dupa 2006 la masinile din EU), deci majoritare sunt 2.0D-urile fara DPF iar 1.6 D fara DPF eu nu stiu decat 3 bucati pt ca s-a produs numai ca MY2005 fara DPF in rest toate au DPF iar cand nu se schimba la timp (120.ooo km) DPF-ul apar problemele .

Eu personal nu mi-as cumpara niciodata 2.0D pt ca poate pune niste probleme greu de rezolvat iar cea mai dureroasa este cand ramane masina fara baterie, de obicei iarna la -10C si cand pui baterie noua constati ca s-a sters imobilizarea din ECM si trebuie masina dusa la Volvo si facut ECM RELOAD, cost 550 RON + 150 RON platforma, 700 RON numai pt faptul ca am ramas fara baterie. Normal ca nu mi-as cumpara niciodata un astfel de model de masina .

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Bogdan...Te consider foarte pasionat si nu invatacel.

Daca cineva doreste atunci cauta si se informeaza dar probabil anuntul meu din bursa s-a arhivat si oricum nu se pot face up-uri :smile:.Considera ca am dat ignor,daca vrei si fa-le tu pe toate.. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Intrabare de baraj Flaviu, vei face naveta cu aceasta masina? Te intreb la modul daca o vei freca zilnic, cate 100 - 150 km pe zi!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu voi face naveta. Eu sunt din Tulcea, dar locuiesc in Bucuresti, si as vrea cam odata la 3 saptamani sa merg(distanta 290 km). Si aproape in fiecare week-end undeva in afara Bucurestiului 100-200 km Concedii in tara si eventual afara. In oras, foarte rar as merge.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nu voi face naveta. Eu sunt din Tulcea, dar locuiesc in Bucuresti, si as vrea cam odata la 3 saptamani sa merg(distanta 290 km). Si aproape in fiecare week-end undeva in afara Bucurestiului 100-200 km Concedii in tara si eventual afara. In oras, foarte rar as merge.
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Flaviu, si te-ai gandit ce se intampla la o masina cu DPF daca mergi numai in oras ?

Iar iarna nu ai tu cum sa mergi o data la 3 saptamani acasa, te prinde o ninsoare pe A2 sau pe la Saraiu si acolo ai ramas .

Daca pastrezi macar 1000e pe dreapta pt diverse neprevazute, merita un diesel .

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.