Tavi Td

Tavi Td - VOLVO S80 DRIVe 2010

239 posts in this topic

Bine v-am gasit!

Sunt Tavi, proaspat posesor de S80 printr-o intamplare neasteptata dar foarte fericita, de o saptamana o am, nu pot sa spun decat ca e superba, asa cum ma si asteptam. E a treia masina a familiei si e pe cale sa devina cea mai rasfatata...

Prima mea masina a fost tot un Volvo, un 240, acum multi ani, care a fost si prima iubire, si dupa care am ramas un fan inrait Volvo.

Va doresc drumuri bune!

post-6636-0-59602800-1389708702_thumb.jp

post-6636-0-43093500-1389708710_thumb.jp

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa o stapanesti sanatos, si eu era cat pe ce sa-mi iau un V70 tot DrivE, din punctul meu de vedere este suficient 1.6D-ul iar consumul este OK pt ditamai masina .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bine ai venit printre noi Tavi. Frumos S80-ul, sa ai grija de el ca te va rasplati

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asta e prima iubire la putin timp dupa restaurare completa... daca as regasi-o probabil as rascumpara-o...

post-6636-0-70643600-1389709555_thumb.jp

4 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites
Asta e prima iubire la putin timp dupa restaurare completa... daca as regasi-o probabil as rascumpara-o...

A fost furata?

Arata foarte bine

Sent from my Nokia 3310 using Tapatalk 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

A avut original diesel de 2,4 la care s-a rupt cureaua de distributie in mers si s-a facut praf, dupa care s-a pus pe benzina de 2,1. Astea s-au intamplat cata vreme era masina tatalui meu. Am tinut-o din 1991 (din '97 a devenit masina mea) pana in 2007 cand am dat-o la schimb pe un Range Rover si m-am infectat cu virusul off-road. Dar prima iubire ramane in inima... si asa cum am spus, sunt fan convins Volvo.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut! Bine ne-ai gasit. Superb S80-ul, unde o fi 240-ul tau frumos acum ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

240-ul l-am dat la Bucuresti in aprilie 2007, prin 2009 era de vanzare pe autovit cu numere de CL si cu 100.000 km in plus fata de cati avea cand l-am dat!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Frumoasa bijuteria! Drumuri bune!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bine ai venit!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Va multumesc la toti pentru urari.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pana acum toate bune si frumoase, am facut cam 2000km, super multumit, consum incredibil de mic, masina merge intr-un mare fel!!! Am facut Timisoara-Plovdiv cu 4,7% si nu am mers "la economie", pe autostrada am profitat de limita de 140km/h la care pe cruise activat consumul instantaneu era de 4,3-4,5% !!!

Ca si "defecte" pana acum am gasit doua:

1. suporturile de pahare de pe consola centrala sunt gandite doar pentru doze mici si pentru versiunea cu cutie automata, unde nu mesteci tot timpul schimbatorul de viteze, deoarece daca pui sticle de 0,5 l sau un pahar de cafea mai mare te incurca la schimbatul vitezelor. Dar loc pt sticla este si in usa, asa ca...

2. bratul stergatorului de parbriz din stanga NU SE RIDICA decat foarte putin, deoarece atinge in capota!!! Nu stiam eu de ce e un pic julita vopseaua de pe capota in zona respectiva la interior... probabil la spalatorie incearca sa ridice stergatoarele cand sterg masina... ciudat... ori e greseala de proiectare, ori e ceva logica suedeza incomprensibila pt mine...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pana acum toate bune si frumoase, am facut cam 2000km, super multumit, consum incredibil de mic, masina merge intr-un mare fel!!! Am facut Timisoara-Plovdiv cu 4,7% si nu am mers "la economie", pe autostrada am profitat de limita de 140km/h la care pe cruise activat consumul instantaneu era de 4,3-4,5% !!!

Ca si "defecte" pana acum am gasit doua:

1. suporturile de pahare de pe consola centrala sunt gandite doar pentru doze mici si pentru versiunea cu cutie automata, unde nu mesteci tot timpul schimbatorul de viteze, deoarece daca pui sticle de 0,5 l sau un pahar de cafea mai mare te incurca la schimbatul vitezelor. Dar loc pt sticla este si in usa, asa ca...

2. bratul stergatorului de parbriz din stanga NU SE RIDICA decat foarte putin, deoarece atinge in capota!!! Nu stiam eu de ce e un pic julita vopseaua de pe capota in zona respectiva la interior... probabil la spalatorie incearca sa ridice stergatoarele cand sterg masina... ciudat... ori e greseala de proiectare, ori e ceva logica suedeza incomprensibila pt mine...

Bratul de stergator poti sa il scoti, e pe caneluri, ii schimbi pozitia si il pui inapoi in asa fel incat sa nu mai frece. Probabil a fost dat candva jos si pus putin gresit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

O sa verific, ideea e ca lamela stergatorului sta perfect orizontal pe parbriz... ma duc sa fac o poza-doua... revin...

Edited by Tavi Td

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Roberto: la S80-ul nou, XC60, S60-ul nou, NU POTI RIDICA STERGATORUL LA VERTICALA !

Poate cu capota deschisa sa poti face asta...

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

...poze... slabe sperante sa rezolv daca il "rotesc" un dinte maxim doi pe caneluri, ar trebui sa il pun vertical ca sa se ridice, tinand cont de faptul ca locul unde se "frange" e mult sub capota...

post-6636-0-01686100-1390469086_thumb.jp

post-6636-0-05419200-1390469097_thumb.jp

post-6636-0-10857300-1390469100_thumb.jp

post-6636-0-94102200-1390469104_thumb.jp

Edited by Tavi Td

Share this post


Link to post
Share on other sites

Il poti ridica numai cu capota ridicata. Din foto 1 pare ca trebuie ridicat fix un dinte (poate nu o sa mai frece). Ridicarea bratelor este gandita pentru a putea schimba lamelele si nu pentru a curata parbrizul. Aceasta articulatie ajuta si la apasarea lamelei pe parbriz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca umbli la stergatoare eu stiu ca undeva in meniu ai pozitia de service pentru stergatoare dupa care se muta pe jumatea parbrizului si poti sa umblii linistit .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu are in meniu ca nu e VW, metoda Volvo este : se pune contactul pe II, se pornesc stergatoarele si imediat se ia contactul, stergatoarele raman intr-o pozitie pe parbriz iar de acolo se poate muta in pozitia dorita pt a schimba lamela.

Spor la treaba .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca umbli la stergatoare eu stiu ca undeva in meniu ai pozitia de service pentru stergatoare dupa care se muta pe jumatea parbrizului si poti sa umblii linistit .

Multumesc... acum studiez manualul utilizatorului amanuntit din scoarta-n scoarta... deoarece la prima privire mai rapida nu imi amintesc sa fi vazut asa ceva... dupa ce aflu postez aici.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut!

la a mea este asa:

1. cheia in locas(fara start motor)

2. maneta stergatoare impinsa in sus - tinuta asa pana stergatoarele vin in poz de service(2 sec cca)

3. se coboara dim masina si se umbla fara grija la stergatoare...succes! :salut:

Share this post


Link to post
Share on other sites

BINGOOOOO!!!! Ai dreptate @valiro, asa e!!! Saru' mana! :hello2: Ma miram eu sa lase suedezii ceva la intamplare...

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Atentie!

la pornirea motorului cu stergatoarele in poz de service, ele vor reveni la poz normala...vezi sa nu le uiti in sus ca te trezesti cu ele gramada in parbriz

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now