Tavi Td

Tavi Td - VOLVO S80 DRIVe 2010

239 posts in this topic

72.5 e gaura jantei Borbet iar la FORD ai 63.4, diferenta intre ele e rezolvata printr-un inel de centrare .

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cu siguranta ai dreptate, e mai logic in cazul asta motivul pentru care au pus cele doua diametre...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poze mai recente... de ieri...

post-6636-0-52660800-1407220741_thumb.jp

post-6636-0-56749300-1407220743_thumb.jp

post-6636-0-45624600-1407220745_thumb.jp

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Azi am facut revizia de 20k km, cu filtre si ulei originale de la @Midnight Caller (multumesc inca o data), si totul ok pana la filtrul de polen... la care nu e acces asa cum apare pe net si in manual, deoarece in fata lui sunt niste modupe electronice, sigurante, etc, si nu e loc practic nici macar pentru a desface capacul filtrului, ca sa nu mai vorbim de extractie, inlocuire... ar trebui demontat tot panoul respectiv, si sincer pare f. complicat... mecanicul meu a zis ca e imposibil... o nebunie... cred ca doar la modelul meu e asa... ce dracu' e de facut? Pacat ca nu am facut niste poze...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu se da si la asta jos pedala de acceleratie ca sa il pui ca la platforma S40/V50 ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Accesul pare a fi prin partea dreapta totusi, acolo are capac, in stanga m-am uitat, dar sincer mi s-a parut si mai "imposibil", daca pot sa ma exprim asa... am decis sa-l las neschimbat deocamdata, si nu stiu sincer ce sa fac pe viitor... e ciudat, oricum... nu prea am chef sa demontez calculatoare, cabluri, etc...

Edited by Tavi Td

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pe partea stg . Are capac ? Daca da demontezi pedala de acceleratie .

Cauta un tutorial pe youtube

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am gasit tutorial pe youtube, dar acolo nu apar minunile pe care le am eu in fata capacului... pana la un moment dat corespunde tutorialul, am dat jos plasticuri, am dat la o parte mocheta, si cand am ajuns la capac... pauza... nu e loc!

Eu intre capacul filtrului si "cutia neagra" de langa care se vede in film (cu conector albastru) mai am un modul electric, nu stiu ce e, dar nu pare simplu de demontat si impiedica complet accesul la filtru.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am reusit! Am dat jos plasticurile, am dat la o parte mocheta, am scos cu totul torpedoul si panoul cu lumina de la picioare, dupa care am scos capacul de la panoul electric "in plus", care am descoperit ca e de fapt un tablou de sigurante, si care nu am reusit sa descopar cum se demonteaza, si cu dexteritate de ginecolog (mi-am gresit meseria) am inlocuit flitrul, care e destul de flexibil ca sa se onduleze in forma de "S" si sa parcurga traiectoria decisa de mine. Multumesc tuturor de ajutor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Te-a ajutat PDF-ul pe care ti l-am trimis ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, cu singura precizare ca acolo indica demontarea panoului de sigurante, ceea ce eu am preferat sa nu fac, mai ales ca nu am reusit sa descopar cum se scoate de pe pozitie. Am scos torpedoul, nu e usor pt ca au prins cu o faseta de fundul cutiei un manunchi de cabluri, si accesul e foarte incomod, dar cu rabdare a mers. Am verificat mai intai daca filtrul se poate indoi grav fara sa se rupa, si daca am vazut ca merge am facut extractia si implantul fara emotii.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Astea-s pozele pe care am reusit sa le fac...

post-6636-0-96196600-1407995443_thumb.jp

post-6636-0-95464000-1407995445_thumb.jp

post-6636-0-90597500-1407995448_thumb.jp

Share this post


Link to post
Share on other sites

...aventura continua... luata pe 8 ianuarie cu 167k km, acum avem peste 185k, la 180k i-am facut schimb de ulei si filtre, si de cand am luat-o si pana in prezent consumul mediu este de 4,8% !!! Concluzii: Volvo S80 rules... consum de clasa mica, autonomie de Boeing, confort de business class !!!

post-6636-0-08446200-1412581037_thumb.jp

Intre timp, ca orice pasionat, nu i-am dat doar apa, paie si bataie, dar am incercat si sa rezolv micile ''defecte'' cu care a venit de la fostul proprietar. Defectele la care ma refer sunt strict estetice, avea o mica lovitura pe pasajul rotii dreapta spate, nu stiu daca se vede bine in poza asta, dar alta mai concludenta nu am:

post-6636-0-91654000-1412581247_thumb.pn

... si mai avea o taietura de aprox 7-8cm vizibila doar de aproape pe spoilerul fata, cu care din pacate nu am poze. Deci am ajuns la un bun prieten tinichigiu...

post-6636-0-15835200-1412581355_thumb.jp

post-6636-0-81153700-1412581390_thumb.jp

post-6636-0-72260900-1412581411_thumb.jp

... iar dupa 2-3 zile arata asa:

post-6636-0-20414800-1412581461_thumb.jp

post-6636-0-68554900-1412581474_thumb.jp

post-6636-0-21156300-1412581497_thumb.jp

post-6636-0-64185700-1412581538_thumb.jp

post-6636-0-92489300-1412581555_thumb.jp

Pasul urmator a fost renuntarea la suporturile de numar, pe care le-am lipit cu banda dublu adeziva... din pacate la cel din fata am uitat sa-i fac poze, dar inca nu sunt hotarat daca ramane asa, pentru ca oricat de buna ar fi banda si oricat de multa as fi pus, spoilerul fiind curbat, parca are tendinta sa se dezlipeasca la colturi...

Poze din spate intre timp:

post-6636-0-67422100-1412581816_thumb.jp

post-6636-0-31613500-1412581830_thumb.jp

post-6636-0-54086900-1412581843_thumb.jp

Intre timp i-am comandat eleron (multumesc @paunionutz), adica asta:

http://www.tocmai.ro/eleron-portbagaj-volvo-s80-tip-as-2006-2012-15034005.html ,

care a ajuns acasa deja, dar fiind plecat din tara, peste doua saptamani cand revin acasa ma ocup de el, adica merge la vopsit in culoarea masinii dupa care il montez si revin cu poze.

Acum sunt in cautare de cauciucuri de iarna, vreau sa trec la o dimensiune mai mare, adica de la 205/60R16 la 225/55R16, talonul si CI permit asta.

Urmeaza cred in primavara sa-i revopsesc complet ambele spoilere, pt ca cel din fata e un pic ''sablat'' iar cel din spate a fost un pic ''atins'' in unele locuri, de vede daca te uiti atent.

Cam asta pana acum...

...va continua...

Edited by Tavi Td
5 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Felicitari pentru initiativa si mult succes in restaurare :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc! Restaurare e un cuvant mare... hai sa zicem ''mentinere'' la un anumit nivel de prezentare, din pacate drumurile noastre si nu numai, pe unde umblu eu, lasa urme...

Azi am comandat cauciucurile de iarna, dupa ce le montez revin cu poze:

post-6636-0-97879300-1412587214_thumb.jp

Share this post


Link to post
Share on other sites

"Acum sunt in cautare de cauciucuri de iarna, vreau sa trec la o dimensiune mai mare, adica de la 205/60R16 la 225/55R16, talonul si CI permit asta."

Ai grija prin ce troiene mergi cu grosimea aia de cauciucuri ! Se vad frumos pe masina dar IARNA nu o sa te ajute...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu stiu ca iarna cu cat sunt mai inguste cu atat sunt mai bune, dar tinand cont ca masina accepta pana la 245 cu jante de 17" sau 18", la gabaritul ei sunt sigur ca trecerea de la 205 la 225 nu o sa-i cauzeze... eventual un pic la consum... daca aveam din fabrica jante pe 18" si discuri mai mari incat sa nu intre jante pe 16" ce faceam? Oricum ma incadrez in limitele impuse de producator, nu ii pun de exemplu 265... Revin cu feedback oricum.

P.S. la vara vreau sa-i pun jante pe 17" sau 18" cu J minim 7,5 ca sa pot monta cauciucuri de 245.

Edited by Tavi Td

Share this post


Link to post
Share on other sites

A sosit eleronul comandat de pe site-ul numit mai sus, din pacate l-am trimis inapoi pentru ca era mai lung cu... 11cm... Eu stiu ca 11cm in plus n-ar strica... dar nu la eleron... asa ca... dezamagire...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca nu avem eleron macar avem cauciucuri noi... sa vina zapadaaaaaa!!!

post-6636-0-21609500-1412782751_thumb.jp

post-6636-0-85074900-1412782766_thumb.jp

post-6636-0-21905000-1412782776_thumb.jp

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu arata mai bine numere fara suporturi? ...pun si o poza - doua de la interior, ca realizez acum ca nu este in topic...

post-6636-0-37543300-1414480335_thumb.jp

post-6636-0-93547900-1414480785_thumb.jp

post-6636-0-08197400-1414480788_thumb.jp

post-6636-0-24362000-1414480790_thumb.jp

post-6636-0-84724100-1414480792_thumb.jp

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mi-ai dat o idee pt. Ochelarii de soare :D

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

...de azi avem covorase de iarna asortate...

post-6636-0-81227700-1414599912_thumb.jp

post-6636-0-37354500-1414599914_thumb.jp

post-6636-0-26277300-1414599917_thumb.jp

Share this post


Link to post
Share on other sites

...de azi avem covorase de iarna asortate...

Salut!

Covorasele sunt originale Volvo? :D Imi poti spune si un pret si de unde le-ai luat? :D Eu vreau pentru a mea, nu stiu daca sunt la fel cu ale tale, dar nici mare diferenta nu cred ca e intre ele.

Multumesc!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Covorasele sunt originale, cumparate de la un coleg de aici de pe forum. Asta era anuntul:

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aha, multumesc frumos! :)

O intalnire in Timisoara cand facem si noi? :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now