Posted 15 Jan 2014 · Report post Imi poate spune cineva dupa seria de sasiu si emisiile de carbon ce norma de poluare are un v50 din 2005 cu seria YV1MW753152121912 si 153 emisii carbon. Multumesc anticipat Share this post Link to post Share on other sites
Posted 15 Jan 2014 · Report post Vezi aici, poate te lamuresti Share this post Link to post Share on other sites
Posted 15 Jan 2014 · Report post YV1MW753. E Emission code 3, deci fara DPF, probabil Euro3, maxim Euro4 Share this post Link to post Share on other sites
Posted 15 Jan 2014 · Report post Daca este asa cum spune Bogdan ,citez(cifra a opta indica clasa de poluare) imi este clar ca este euro 3 Share this post Link to post Share on other sites
Posted 15 Jan 2014 · Report post Cu o mica remarca, daca e 5 nu inseamna ca e EURO 5, este EURO4 cu DPF . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 15 Jan 2014 · Report post Proprietaru spune ca in carte mai scrie asa: V50-SED(Euro 4) ,Iar din sapaturile mele emisiile de 153 co imi indica a fi euro 3http://www.autobook.ro/ de aici am luat informatia Share this post Link to post Share on other sites
Posted 15 Jan 2014 · Report post Nu e mai mica taxa la E3 ? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 15 Jan 2014 · Report post Daca este euro 3 taxa este 2000 euro daca este euro 4 atunci taxa este 840 euro ,diferente este destul de mare Share this post Link to post Share on other sites
Posted 15 Jan 2014 · Report post Wow ! Foarte mare parca scazusera astia pretul la euro 2 ,3 ... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 15 Jan 2014 · Report post pui un filtru dpf pe masina si ai terminat balciu. nu stiu cat de plauzibila ii treaba, dar macar ai incercat. glumesc. din cate stiu seria de sasiu iti indica euro 3 sau 4, nu conteaza ca masina nu scoate fum si ii sanatoasa. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 16 Jan 2014 · Report post Eu zic sa mergi cu masina la rar si ii rogi pe ei sa iti spuna daca e euro 3 sau 4 , sau era un pdf pe site de la rar in care mentiona dupa cod motor! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 16 Jan 2014 · Report post Eu nu m-as baza pe lista aia. Am fost cu V40-ul meu la identificare si desi B4164S2 era trecut Euro3 la ei, in talon mi-au trecut-o Euro2... So.... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 16 Jan 2014 (edited) · Report post Eu zic sa pui o poza cu motorul si ne dam seama! La mine in VIN a 8 a cifra este 5, este euro 4. Asa au gasit-o la rar Grivita! Nici nu aveau cum altfel pentru ca scria si in cartea fostului detinator. Sent from my Nokia 3310 using Tapatalk 2 Edited 16 Jan 2014 by Dinoco 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 16 Jan 2014 (edited) · Report post Alex: Se ia in calcul si caroseria. De aia. Cum la s/v40 exista facelift... Edited 16 Jan 2014 by Adi2727 Share this post Link to post Share on other sites
Posted 16 Jan 2014 · Report post Uite, am gasit o poza in telefon cu cartea masinii Sent from my Nokia 3310 using Tapatalk 2 Share this post Link to post Share on other sites
Posted 16 Jan 2014 · Report post Adi, caroseria nu are nicio legatura. Lista este de MOTOARE, nu de CAROSERII. Punct. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 16 Jan 2014 · Report post Asa am zis si eu... pana am ajuns la RAR. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 16 Jan 2014 · Report post Ca peste tot in Romania, una scrie si alta se face. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 16 Jan 2014 · Report post @Blackhole, ce carte are masina ? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 17 Jan 2014 · Report post prin anul Domnului-2005 cam euro 3 a fost cea mai raspandita norma de poluare printre constructori... din aduceri aminte, sper sa nu gresesc si daca se intampla sa cad in "pacat" sa fiu iertat, cei ce vand pe piata interna masini noi sunt obligati sa le omologheze la RAR. omologarea se face in baza unui dosar ce cuprinde o serie de documente oficiale cerute de organul in drept (RAR) la care se adauga si prezenta fizica vehicolului pentru a fi testat efectiv si a se dovedii ca se inscrie ,conform celor spuse de constructor si cu legislatia statului, in normativele euro dorite. asa apare "omologarea de tip". orice imbunatatiri,modificari etc aduse tipului omologat trebuiesc anuntate altfel nu poate fi vandut pe piata. acum vine partea "sensibila" .... poate tipul omologat, a fost spre exemplu: volvo v50 dar cu motor 2.0d, de catre cei autorizati sa vanda masina noua pe piata,insa nu au dorit sa vanda si v50 1.6d si prin urmare nu au anuntat si versiunea asta de motor ca fiind existenta pe acest tip ( asta insemnand alt dosar sau completari la dosarul de omologare etc). in cazul acesta, daca cineva dorea sa inmatriculeze un v50 cu motor 1.6d, se impunea o "omologare individuala" care presupunea acte oficilale de la constructor prin care sa se ateste ca a folosit si alte motorizari, pe care le recunoaste prin serii etc, etc. aici incepe sarabanda de legi, valori ,norme RAR care de cele mai multe ori te ingroapa. de aceea e bine de stiut daca modelul cu echiparea X a mai fost vandut ca "nou" aici , de catre cineva acreditat, pentru ca altfel apar probleme de acest gen cand cel ce vinde zice una , actele oficiale nu sunt romanesti s.a.m.d. toate cele bune va doresc! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 18 Jan 2014 · Report post Miercuri ,cel tarziu joi am sa am in fata masina si toate actele ei ,si tot atunci am sa pun poze cu motorul si actele masinii Share this post Link to post Share on other sites