Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

Schuster Eduard

cumpar cardan

10 posts in this topic

va salut,am un volvo 340 1,4 benz.an fab 1985 cutie manuala.sau retezat canelurile de la cardan,cele dinspre cutie.ma poate ajuta cineva?sa aduc la viata o batrana doamna?.arata prea bine sa-l dau la remat,sau sa-l vand piese de schimb.tel.0726836030 edi,dupa ora 15,sau lasati mesaj.va multumesc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

salut...cam greu de gasit asa ceva,cine mai are 340 este sigur vreun mosulica ce nu prea are treaba cu internetu. Eu am avut 2 d'astea(diesel 1.6) pe care le-am dezmembrat. Mai am ceva piese dar,unu la mana:erau diesel,nu benzina si doi:ale mele sunt din "88 adica difera si la caroserie. O searra buna!

Share this post


Link to post
Share on other sites

M-am uitat si pe ebay si pe cateva site-uri de pe 'ci dar nimic frate, nimic. Nu stiu ce sa zic dar slabe sanse

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eduard, am vorbit cu un domn care are un 340 pentru dezmembrat sa il vizitez sapatamana viitoare. DAR masina are CVT si din cate stiu lungimea cardanului difera fata de o transmisie manuala. Ti-as recomanda sa intri pe volvo300mania.com si sa cauti acolo un cardan de vanzare, dar mai degraba te pregatesti pentru o tura prin Remat-urile din zona ta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ionut, masnia din link-ul de pe mercador este diesel, iar prima din site-ul pieseauto este cea despre care vorbeam, cea cu CVT.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

va multumesc pt raspunsurile date.tin sa va anunt ca am inceput sa repar cardanul cu canelurile retezate.mai bine zisconstruiesc un cuplaj nou.am demontat cutia de viteze,am scos priza cardanului si am frezat doua canale de pana pe ea,in continuare voi face o bucsa tip teu cu doua canale.voi taia din cardan si voi atasa o bucsa tip teu,intre ele o flansa de caucuc,totul va fii centrat pa strung.este o munca titanica sper sa merite.voi revenii cu poze cand totul va fii gata. va multumesc pt raspunri,si ne mai auzim cand totul va fii gata,pe curand.......

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mare atentie, cardanul trebuie si echilibrat, numai centrat e posibil sa bata.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bun asa, dar uite ca am uitat sa iti zic sa verifici tampoanele de la motor si de la cutie- daca se lasa cam asta ar fi motivul pentru care pica un cardan la motoarele 1.4 si 1.7. La motorul de 2.0 nu este cazul, deoarece axul cardanic este montat intr-o teava sa zic asa, "torque tube", fiind mai insensibil la problemele cauzate de niste tampoane imbatranite/ rupte.

Bafta si sa ne tii la curent!

Share this post


Link to post
Share on other sites

buna seara,vreau sa va informez ca am reusit sa modific cardanul asa cum miam propus.va multumesc pt sfaturi .nu a fost nevoie sa echilibrez cardanul,fiindca nu bate,am schimbat insa tampoanele la motor si cutie,erau cam moi,la motor unu rupt

.azi am efectuat primul drum,e bine.poate sa-mi spuna cineva ce serie are rulmentul din capatul prizei de putere care iese din carcasa ambreiajului?voi revenii si cu poze din faza reparatiei,inca nu le-am descarcat.va multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites