Posted 29 Jan 2014 · Report post Salut,. Am fost la un service ca sa fac un test masini ca mai am garantie 10 zile. Si am testat si sistemul AWD si mi.a dat DIFFERENTIAL ELECTRONIC MODULE (DEM) Cod 0007 hydraulic pressure faultry value. acum astia de la service au zis..ca trebuie dat uleiul din diferential jos...curat diferentialul..pus ulei nou si filtru nou. Acum intreb daca cineva a mai avut problema asta... sistemul awd merge bine...nush ce sa zic.... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 29 Jan 2014 · Report post Bine ar fi sa schimbi uleiul si filtrul. Nu te costa foarte mult...cred ca undeva la 100$. Eu unul l-am schimbat preventiv la xc90. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 29 Jan 2014 · Report post Oky, Multumesc. dar eroarea aia e ca presiunea uleiului e prea mica ? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 29 Jan 2014 · Report post Sunt destule topicuri doar trebuie sa cauti Share this post Link to post Share on other sites
Posted 29 Jan 2014 · Report post acum astia de la service au zis..ca trebuie dat uleiul din diferential jos...curat diferentialul..pus ulei nou si filtru nou. Pe puntea spate ai diferentialul si cuplajul Haldex (doua lucruri diferite). Banuiesc ca de Haldex vorbeau mecanicii. Schimba uleiul si filtrul la Haldex si pune-i sa scoata si pompa de ulei sa o verifice si sa-i curete filtrul (asta daca nu au de schimb)! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 29 Jan 2014 · Report post Degeaba se schimba uleiul si filtrul, trebuie vazut pe diagnoza cat e presiunea, trebuie facute niste probe dupa care trebuie schimbata piesa defecta .Sistemul AWD nu are cum sa functioneze daca sunt erori active pe DEM, probabil la tine era eroarea pe galben (inactiva) . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 30 Jan 2014 · Report post Mie mi se pare ca funtioneaza..dar nu cum trebuie. De exemplu. am dezactivat dtsc. pe zapada...dau sa plec de pe loc...incep sa patineze rotile de pe fata. (accelerat pana in 1800 ture) .dar cele de pe spate nu misca deloc...dar daca accelerez putin mai tare peste 2000 de ture incep si cele de pe spate dar mi se pare ca zmuncesc asa deodata...asa ar trebui sa fie ? am incercat si cu DTSC (ON) si tot asa numai ca nu ma lasa sa patinez... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 30 Jan 2014 · Report post Nu trebuie sa smuceasca! Vezi sa nu ai pompa Haldex pe duca. Uleiul de la Haldex l-ai schimbat? Cum arata uleiul vechi? Daca uleiul este murdar si are impuritati in el, ar trebui verificate discurile de ambreiaj ale vascocuplajului. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 30 Jan 2014 · Report post Pai nu am schimbat nimica inca. o sa ma duc sa schimb uleiul si o sa vad atunci. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 30 Jan 2014 · Report post Pai nu am schimbat nimica inca. o sa ma duc sa schimb uleiul si o sa vad atunci. Sper ca ai inteles ca la puntea spate ai diferentialul si cuplajul Haldex , acestea folosind uleiuri diferite! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 31 Jan 2014 · Report post Schimba degeaba uleiul, problema este la senzorul de presiune . Am mai intalnit problema asta la cateva masini, iar cand cupleaza se aude si un zdranganit metalic . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 31 Jan 2014 (edited) · Report post Zgomot nu prea se aude....dar mi se pare ca cupleaza tarziu. adica de pe loc...accelerez,,incep rotile de pe fata sa patineze...dupa care in final intra si cele de pe spate ...dar cu efect intarziat...si zmuincesc asa... Edited 31 Jan 2014 by Dan Lavric Share this post Link to post Share on other sites
Posted 8 Feb 2014 · Report post Am rezolvat cu awd. Problema era sensorul de presiune a uleiului. Am schimbat sensorul merge awd de rupe...si nu zmunceste deloc...merge super bine. Acum cand am dat sensorul jos...a picurat putin ulei...2 grame ca am bagat repede sensorul cel nou...uleiul nu mi sa parut foarte curat dar nici foarte negru...el l.as schimba....acum intreb pe cine a mai schimbat se schimba usor...? daca ma poate ajuta cu mai multe ionformatii despre schimbat? ar trebui sa il schimb? ar face vre.o diferenta in timp? ca sincer nu prea mi.a placut cum arata.... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 8 Feb 2014 · Report post Daca-l schimbi...schimba si filtrul. Rau nu are ce sa-i faca!! Are totusi 7 anisori... La xc90 2007(cu haldex gen. III) se schimba usor. Mai greu e sa tragi uleiul cu seringa...(nu are buson de golire) Am inteles ca la unele (modele de volvo/haldex?) este greu de umblat la filtrul de ulei. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 8 Feb 2014 · Report post Cate o eugenie uscata merita si papa Smurf pentru diagnoze de la continente distanta !) 3 people like this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 8 Feb 2014 · Report post Oky. Eu ce generatie am pe a mea? ai ideie? tot 3? Multumesc tuturor de ajutor! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 8 Feb 2014 · Report post Tot 3. Pt a schimba filtrul trebuie sa dai flansa jos iar pt asta ai nevoie de cheie pneumatica . 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites