Sign in to follow this  
Followers 0
Sly

Treapta a 5 a de viteza.

4 posts in this topic

Buna ziua.

De cateva zile , mai precis dupa primul viscol nu pot sa mai folosesc treapta a5a de viteza .

Din cauza ca masina este destul de joasa ating mereu cu ea zapada si gheata de pe strazile patriei .

In toate celelalte viteze intra usor ( mai bine zis nu este nici o schimbare ) .

Nivelul de lichid la servo este corect ( din cate stiu rezervorul de lichid de la servofrana este comun cu ambreiajul ).

As dori un sfat la ce sa ma uit sau cu ce sa incep.

Cand merg in service nu vreau sa ma ia Dorel cu vrajeli.

Oricum pana ajung in service vreau sa incerc sa rezolv problema singur ( cand am avut probleme cu etrierul spate blocat l-am rezolvat cu putin spray WD40 pe parghia care actioneaza frana de mana desi in service doreau sa imi schimbe etrierul ).

Masina este 1.8 benzina de 90KW din Iunie 2001.

Multumesc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am patit si eu exact aceiasi problema ca si tine.A trebuit sa merg 200km cu a4a.La mine s-a rezolvat bagand-o in garaj....sa se dezghete.Cred ca era plina de zapada inghetata pe dedesubt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Parca a 5-a era cumva separata de cutie, intr-o cutiuta mai mica? O fi inghetat, parcheaz-o in garaj sau parcare subterana incalzita, si desfunda-i catalizatorul ;).

Daca ai fi dat cu burta de pamant si ai fi strambat biela de la cutia de viteze (in caz ca ai asa ceva si nu cabluri) s-ar fi modificat comportamentul schimbatorului pt toate treptele.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Problema s-a rezolvat prin introducerea masinii in garaj 2-3 ore.

Multumesc de raspunsuri.

Banuiam ca ceva gheata a intrat pe acolo ( am plimbat-o in locurile de parcare cu zapada multa ) .

Problema e ca am fost nevoit sa merg sambata dincolo de Buzau ( 400 km ) si a fost foarte greu doar cu a4a .

Speram sa isi dea drumu la drum lung dar fiind -8 grade si adunate cu viteza temperatura resimtita a fost mult mai mare .

Asteptam cu nerabdare temperaturi de 0 grade .

Am banuit si eu ca nu e nimic indoit pe dedesupt , daca era ceva indoit aveam probleme si in alta viteza decat a5a.

Cat despre catalizator nu o sa fie niciodata infundat , poate in cel mai rau caz o sa se evapore de la turatii .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0