ovinic

porneste si se opreste imediat

18 posts in this topic

Salut. Am un v50 2.0 TD din 2006 cu 260 000km. La schimbul filtrului de motorina am gasit ceva span. Indiferent de temperatura motorului sau a atmosferei a pornit pentru 2-3secunde si s-a oprit imediat, dupa alte 2-3 incercari a pornit normal. A facut Aceste figuri pentru prima data in vara, apoi in toamna, acum de doua ori intr-o saptamana a pornit cu tremurat ( in treni pistoane) ca un tractor crescand turatiile usor usor, ajungand la turatia normala dupa 20-30 seconde ,cu acceleratia la blana,  aparand si mesaj PE bord ca nu functioneaza bine motorul si sa merg in service . Am facut diagnoza cu vita dice si al gasit urmatoarele:

ECM-060A anomalie interna computer motor

ECM-1412 recirculare gaze

ECM-0299 comanda turbo presiune foarte scazuta

Am sters Aceste errori si a doua zi, fara a mai avea probleme cu pornirea nu a mai aparut niciun mesaj de eroare.

Astept parerile voastre pentru a sti la ce sa ma astept daca mai merg asa

Va multumesc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ECM-060A ECM Internal fault, raspunde la toate intrebarile tale .

Edited by Bogdan G

Share this post


Link to post
Share on other sites

ECM-060A ECM Internal fault, raspunde la toate intrebarile tale .

Va multumesc pentru raspuns, dar vreau sa mai adaug ca sunt momente cand relantiul un este FFF lin, perdere de putere pt cateva secunde am simtit si PE autostrada, IAR in doua randuri cand afara erau 4 grande, dupa ce am incercat de 3 ori sa pornesc am lovit usor cu ciocanul in pompa de injectie si a luat-o la sfert.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Este posibil sa ai probleme si cu pompa de inalta . Oricum pompa de inalta este cu probleme la 2.0D dupa 200.ooo km .

Share this post


Link to post
Share on other sites

A pornit, dar fara putere (sta bine la relanti, dar nu se accelereaza ci incepe sa tremure). Nu am tinut accelerat blana cum am facut alte dati, ci am aplicat imediat metoda ciocanului, revenindu-si la normal. De saptamana viitoare incerc metoda uleiului in 2 timpi. Nu sunt pregatit sa repar pompa, vreau sa vad cat mai pot trage de EA. Ziceti-mi si voi daca gresesc. FAP-ul este fara aditiv. Multumesc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cam gresesti pt ca la 2.0D au fost cazuri in care fie s-a blocat pompa de injectie si a rupt axa cu came + lant + distributie sau au mai fost cazuri in care din cauza injectiei proaste s-a mai topit un piston .

Trebuie sa mergi la un service mare ce repara sisteme de injectie, evident sa repare Siemens si Denso pt ca injectoarele sunt Siemens iar pompa e Denso (sau Siemens) .

Trebuie pus la punct sistemul de injectie pt ca nu e de joaca .

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

La mine,inainte sa schimb pompa de injectie,s-a comportat cam asa:

1.pornea dar cand dadeam sa plec de pe loc murea.O mai porneam o data sau de doua ori si isi revenea...Mi s-a intamplat de vreo 3-4 ori de-a lungul timpului pana la episodul fatal descris la nr 2

2.in mers cu acceleratia la fund,turatia scadea pana ce motorul s-a oprit.Am tras pe dreapta.Am repornito si si-a revenit.Am mai mers vreo 10km si iar s-a oprit motoru in mers.tras pe dreapta,pornea dar cand sa plece de pe loc se balbaia si se oprea...Asa si-a dat duhu pompa mea de inalta...Trimisa la doua centre de reparatii mi-au zis ca sunt elementii pe care nu se schimba caci nu se gasesc...ALTA NOUA...Dureros :aprox 5000 ron cu tot cu montaj

Pompa a fost SIEMENS...Daca aflati de un serivce care repara si injectoare SIEMENS...LET ME KNOW

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

La Rune se repara pompa Siemens sau Denso si de fapt nu stiu daca se repara DAR platesti 2200 RON, lasi pompa veche si iti dau alta pompa . Tot la Rune fac si injectoare Siemens, tel 0728.108.006 .

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

salut , am probleme cu pornirea la cald , am verificat si reparat injectoarele , toate 4 , dupa 200 km nu porneste la cald; . cat ar costa reparatia la pompa de inalte bosch ? avand motor Renault ce cod are pompa de pe Renault ? Volvo 40 , 1.9 115 CP , D4192T3 , 2001 , .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Esti pe topicul gresit, aici se discuta de motorul de 2L de la PSA .

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am facut doua plinuri cu ulei 2T castrol si se comporta foarte bine, nu mai da rateuri si porneste la prima cheie facand in toata aceasta perioda cam 5000km. Dar mi-am adus aminte ca de fiecare data cand treceam cu viteza mai mare de 40km/h peste umflaturile de pe asfalt pierdea brusc puterea, dar revenea dupa 10 secunde din mers. Acum fug cu gandul la computer. Sper sa mai mearga....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut. Revin dupa ce am fost la un service in Italia, care se ocupa cu reparatul pompelor de inalta. au verificat masina fara sa demonteze pompa si totul era corect, mai putin o eroare de ''recirculare gaze EGR'' . Concluziii: 1 curatat EGR, 2 cuntinua sa mergi asa pana cand o sa se opresca mai des, 3 verificare pompa pe banc si eventual schimbat FUEL PUMP REGULATOR VALVE SOLENOID VDO. aseara nu a pornit decat batuta. pana acum nu am facut nimic din ce mi-au spus la service. Cum ar fi mai bine, sa schimb eu aceasta valva, sa cumpar o pompa reconditiona, sau sa o repar pe aceasta care merge batuta? Multumesc.

vreau sa mai adaug cateva valori masurate azi.

ECM-Corrente attraverso la valvola regolatrice di volume carburante 59,90 mA

ECM-Corrente attraverso valvola regolatrice pressione carburante 26,76 mA

ECM-Duty cycle EGR 1,97 %

ECM-Pressione di sovralimentazione, valore desiderato 1030,03 hPa

ECM-Sensore pressione carburante 258300 hPa

ECM-Sensore pressione filtro antiparticolato 1112,32 hPa

ECM-Sensore regime motore (g/min) 804 g/min

ECM-Turbocompressore valvola di comando 58,28 %

ECM-Valvola di comando di pressione carburante 13,53 %

ECM-Valvola di comando volume di alimentazione 22,44 %

turata:

ECM-Corrente attraverso la valvola regolatrice di volume carburante 53,53 mA

ECM-Corrente attraverso valvola regolatrice pressione carburante 40,78 mA

ECM-Duty cycle EGR 41,34 %

ECM-Pressione di sovralimentazione, valore desiderato 1264,70 hPa

ECM-Sensore pressione carburante 478300 hPa

ECM-Sensore pressione filtro antiparticolato 1112,32 hPa

ECM-Sensore regime motore (g/min) 2520 g/min

ECM-Turbocompressore valvola di comando 51,11 %

ECM-Valvola di comando di pressione carburante 18,08 %

ECM-Valvola di comando volume di alimentazione 20,70 %

la

Pentru a ma putea ajuta mai usor, daca aveti nevoie de alte valori, trimiteti-mi o lista pe care sa o respect. Detin chinezaria ''vida dice pro+ 2013a'', locuiesc in Italia si va rog sa ma ajutati in a lua decizia ce-a mai buna. Ciao.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Regulatorul de presiune se cam schimba fara pompa de injectie cel putin la d5

Share this post


Link to post
Share on other sites

Va multumesc pentru raspunsuri si parei tuturor.Azi am schimbat valva de pe pompa, deocamdata nu s-a schimbat nimic. Vin cu amanunte pe parcurs daca mai am probleme.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut, am si eu o problema asemanatoare la un S40/2006. Am pornit ieri de pe loc si in 200m am simtit ca trepideaza masina, dupa alti 200 s-a oprit in mers. Am tras pe dreapta si dupa ce a stat vreo 5 min am repornit, dar dupa alti 2-300m iar s-a oprit si tot asa. Ma gandesc ca e o problema de alimentare pentru ca in bord nu se aprinde nimic. Este cineva care face constatari la domiciliu gen?

N-as vrea sa o pun pe platforma sa o duc in service pana cand nu stiu ce are.

Mersi.

Share this post


Link to post
Share on other sites
La 6/8/2014 at 6:20 PM, ovinic a spus:

Va multumesc pentru raspunsuri si parei tuturor.Azi am schimbat valva de pe pompa, deocamdata nu s-a schimbat nimic. Vin cu amanunte pe parcurs daca mai am probleme.

Am revenit pentru a închide topic-ul cu raspunsul EGR rămânea blocat. L-am curățat, uns, pus la loc, probat 30mii km. Acum e totul ok. Va multumesc.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare! Apreciez că ai revenit și cu rezolvarea :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now