Stronghold

Bucse bara stabilizatoare spate

50 posts in this topic

.

Alin, in propozitia mentionata am incercat sa ma exprim mai cam "la sat", in rest ai cuvantul meu ca le am cu gramatica limbii romane mai bine decat ai crede (ati crede, nu sunt sigur de varsta ta/dvstra).

.

off topic ! (pentru a nu ma mai raporta singur )

Ups ! Imi doresc sa ajung si eu "la oras " !

Dragule , totul a plecat tot de la o caterinca , cu ....."dau la baietii mei de dupa blocuri " si...ASA A RAMAS !

Cat despre //MAI CAM " LA SAT " // iti recomand sa iesi din sat ! In rest te cred pe TOT cuvantul tau !

Restul e can-can !

On topic:

Si eu am ...uneori.... aceleasi probleme !

Share this post


Link to post
Share on other sites

da, e adevarat , insa (cazul meu) eu as preciza ca nu ma costa manopera, si deci implicit mi se merita sa schimb acele bucse daca este necesar.asa cum am subliniat mai sus, daca se impune o schimb cu totul (daca nu bara, atunci masina :smile: ) si tot rezolv problema.

Uite, eu nu vreu sa intru in conflict cu nimeni, in primul rand pentru ca nu cunosc personal pe nici unul dintre colegii de forum.In al doilea rand, faptul ca vorbesc corect/incorect este o problema ce tine de persoana mea.In al treilea rand, am folosit acel limbaj "de sat" nu pentru ca sunt de la sat (in fond toti ne tragem de la sat) ci pentru ca la momentul respectiv asa am simti eu de cuviinta.In al patrulea rand, iti sunt recunoscator pentru ca mi-ai atras atentia, si promit ca in posturile ulterioare sa ma folosesc corect de gramatica limbii romane.

Sper ca asta iti va fi pe plac !

Edited by Stronghold

Share this post


Link to post
Share on other sites

manopera ptr a schimba doar cele doua bucse la bara stabilizatoare pe mine m-a costat fix 30 de lei, timp de lucru aprox 30 de min cu lejeritate, asa ca nu mai incape discutie despre costuri de manopera ptr ca este aproape nimic.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sint de acord cu tine ,minulescu,dar este vorba de service ,autorizat ,costuri salariati etc ce garanteaza ,la asta faceam referire in comnetariul meu legat de costuri.In regie proprie sau altundeva cine stie, poate fi intr-adevar aproape nimic.In ideea asta am comnetat nu sa contrez la vreun raspuns,ca doar sintem oameni si ne exprimam pareri de bun simt.

Edited by V50Saphir
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sint de acord cu tine ,minulescu,dar este vorba de service ,autorizat ,costuri salariati etc ce garanteaza ,la asta faceam referire in comnetariul meu legat de costuri.In regie proprie sau altundeva cine stie, poate fi intr-adevar aproape nimic.In ideea asta am comnetat nu sa contrez la vreun raspuns,ca doar sintem oameni si ne exprimam pareri de bun simt.

.

Corect !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oameni buni, ptr ce exista acest forum aici daca tot stam si mergem la service autorizat Volvo??? De ce intram si intrebam ce si cum despre modelele masinilor noastre??? Eu unul va spun sincer ca imi permit sa merg la Primus poate sa-mi fac schimbul de ulei la motor, insa de ce sa cheltuiesc 50 de euro cand pot schimba filtrul si uleiul la un mecanic cu doar 50 de ron iar rezultatele sunt relativ aceleasi. Daca as fi avut un volvo nou atunci cu certitudine as fi apelat la primus sau ceva de genul, asa ca sinceri sa fim doua bucse la bara stabilizatoare sunt nimicuri ce pot fi schimbate la orice service mai de doamne ajuta nu-i asa?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uitati si bucse de bara stabilizatoare...trebuie sa ma uit si eu ca am impresia ca de la astea am niste trosnituri...

ps: Pentru bara spate:

http://www.ebay.co.u...cat=0&_from=R40

ps: Daca o bara noua este aproximativ 800 de ron si costul celor doua bucse este de cel mult 100 ron....eu zic ca merita!!

Uitati si pentru bara stabilizatoare fata:

http://www.ebay.co.uk/sch/i.html?_odkw=9173810&_osacat=0&_from=R40&_trksid=p2045573.m570.l1313.TR0.TRC0.H0.Xvolvo+front+anti+roll+bar+bushes&_nkw=volvo+front+anti+roll+bar+bushes&_sacat=0

Edited by zack

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da Helm stiam de ele de la tine. :evil6: Cum pot vedea in ce stare sunt bucsele astea pe fata si pe spate?

ps: Trebuie ridicata masina pe elevator?

Edited by zack

Share this post


Link to post
Share on other sites

Credeam ca pot vedea momentan la ochi fara elevator/canal daca sunt crapate.rupte bucsele astea...

Pe voi cam cat v-au tinut?

Share this post


Link to post
Share on other sites

le poti vedea si fara sa ridici masina (ceea ce nu e indicat) insa in lipsa unui canal va trebui sa te bagi sub masina cu o lampa si cu un levier sa tragi usor de bara ca sa observi cum lucreaza bucsa!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc de sfaturi. Chiar sunt curios in ce stare se afla la mine aceste bucse. Merita Helm trecerea de la cele de cauciuc la cele de poliuretan? Dureaza mai mult? Strica ceva? Se schimba ceva la directie?

Share this post


Link to post
Share on other sites

În general, e foarte greu de spus cât au ţinut, pentru că lumea se înşeală când crede că sunt gata. De obicei, ţin a' dracu de mult.

Ale mele le-am dat jos pe la 170000 km şi opt ani, dar erau extrem de frumoase. Cred că o mai duceau cel puţin încă pe-atât, însă cumpărasem deja porcăriile ălea din poliuretan, pentru că un netot mi-a spus că trebuie schimbate.

.

Asa cum zici Heim, vine un habarnist (ca si in cazul meu) si imi zice ca trebuie sa le schimb pt ca sunt duse, cand colo nici vorba de asa ceva, deci.......service-uri aiurea.Referitor la schimb de bucsaraie, ulei, directie etc, nu cred ca trebuie sa merg la un service volvo.Fiecare dintre noi, are un mecanic la care apeleaza si in care are incredere, astfel incat nu e necesar sa apelezi la cei care te jupoie de bani pentru orice chestie minora.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Este prea nou in Volvo pt a da asemenea sfaturi, ce te faci cand iti fărâmă nea mecanicu planetarele fata in incercarea de a schimba bucsile de bascula?. Sunt multe secrete la Volvo nu e o masina usor de reparat decat din spatele monitorului si a tastaturii, de acolo se repara usor, foarte usor, prea usor .

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Este prea nou in Volvo pt a da asemenea sfaturi, ce te faci cand iti fărâmă nea mecanicu planetarele fata in incercarea de a schimba bucsile de bascula?. Sunt multe secrete la Volvo nu e o masina usor de reparat decat din spatele monitorului si a tastaturii, de acolo se repara usor, foarte usor, prea usor .

:) Uite de-aia te tot stresez eu pe tine cand ma duc eu la mecanicul meu si ala imi zice una iar eu spun: stai sa sun la un mester mare care sunt 99,9% sigur ca nu se inseala in ceea ce spune legat de Volvo, ocazie cu care tin sa-ti multumesc domnule!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc de apreciere.

Desigur ca si eu am faramat destule, prima data o planetara la V70 cand am dat fuzeta jos pt a schimba bucsele de bascula, dupa care a doua planetara nu am mai stricat-o, am mai stricat diverse plastice si clipsuri la interior pt ca nu stiam cum se desfac la V70 anumite repere. Acum dupa 6 volvouri avute stiu cum se desfac cam de toate fara sa stric nimic, singurul care mi-a fost antipatic in desfacut a fost S40-ul 2001, ala nu era cum trebuie, parca toate se faramau prea usor si nu erau de calitate materialele in comparatie cu platforma P1 si P2 .

De asta recomand la toata lumea sa mearga la cineva ce stie Volvo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut ma puteti ajuta si pe mine cu ce tip de sasiu am? Vin-ul este YV1MK204282043147 Momentum. E vb de volvo c30. SI am trancanit pe spate, cred eu de la bucse. Am schimbat 2 brate deja, cel cu forma de semiluna si cel drept si ma gandesc ca poate fi de la pozitia numarul 5 din poza ori de la bucsele de la bara stabilizatoare. Le-am gasit Oem la Alex si vreau sa le comand dar nu stiu ce tip de sasiu am:(

post-4736-0-93167300-1394119311_thumb.jp

Edited by nionut76

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut ma puteti ajuta si pe mine cu ce tip de sasiu am? Vin-ul este YV1MK204282043147 Momentum. E vb de volvo c30. SI am trancanit pe spate, cred eu de la bucse. Am schimbat 2 brate deja, cel cu forma de semiluna si cel drept si ma gandesc ca poate fi de la pozitia numarul 5 din poza ori de la bucsele de la bara stabilizatoare. Le-am gasit Oem la Alex si vreau sa le comand dar nu stiu ce tip de sasiu am:(

Dynamic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc Roberto

Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Rob: Cum aflam si noi restul informatii de genul ? In VIDA nu se specifica...

Danke !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce sasiu am pana la urma? Unde pot gasi informatia? In cartea masinii am toate datele mai putin modelul de sasiu. Pe timbrul metalic nu scrie nimic

Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce sasiu am pana la urma? Unde pot gasi informatia? In cartea masinii am toate datele mai putin modelul de sasiu. Pe timbrul metalic nu scrie nimic

Sent from my iPhone using Tapatalk

Ti-am scris deja, Dynamic :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce sasiu am pana la urma? Unde pot gasi informatia? In cartea masinii am toate datele mai putin modelul de sasiu. Pe timbrul metalic nu scrie nimic

Sent from my iPhone using Tapatalk

Dynamic .Asa a zis Roberto.Poti afla tot despre maisna ta cerind "Vehicle Report" sau VDN's-ul la reprezentanta insa nu stiu daca trebuie musai sa ai facuta cartea de service la ei ,adica masina ta sa fi vazut reprezentanta.Iti spun din exp. ca eu am cerut cind aveam V50/D5 .

Share this post


Link to post
Share on other sites

.

Dynamic .Asa a zis Roberto.Poti afla tot despre maisna ta cerind "Vehicle Report" sau VDN's-ul la reprezentanta insa nu stiu daca trebuie musai sa ai facuta cartea de service la ei ,adica masina ta sa fi vazut reprezentanta.Iti spun din exp. ca eu am cerut cind aveam V50/D5 .

Sau imi cereti mie

Va costa......o cafea Tchibo cand treceti prin Arad :))

post-100-0-61017400-1394218229_thumb.jpe

Edited by Roberto
2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da si asa .Este cel mai bine :smile:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok. Multumesc. Am vazut Roberto. Am intrebat din nou ptr ca te intreba si Heim si Alex si n-ai mai spus nimic :) Raman dator

Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now