Vreau un feedback corect din partea posesorilor de 2.0D dar si 1.6D, ma intereseaza in mod special feedback-ul celor multi care nu prea intra pe forum, cei multi care stau si citesc, acum am nevoie de voi sa spune-ti cum porneste 2.0D-ul dupa o zi, sau mai bine spus cum nu porneste, sau cum porneste 1.6D-ul si la -25C fara nici o problema . Vreau sa expuneti ce probleme ati avut cu cele 2 motorizari .
Multumesc anticipat si incep eu cu cobai30-ul meu .
Probleme avute :
1. valva control turbina
2. galerie admisie sparta
3. DPF infundat
4. bujii arse
5. fulie masa dubla vilbrochen
6. EGR blocat
Toate acestea din cauza valvei de control defecte, presiunea prea mare de turbo a spart galeria de admisie iar lipsa aerului a generat mult fum (amestec bogat),fum care a infundat DPF-ul iar din cauza regenerarilor prea dese s-au ars bujiile si tot din cauza fumului s-a blocat EGR-ul .