flaviuscristea

Volvo C30 2.0D - 2009

61 posts in this topic

Si, cumva, nu am computer de bord . Se poate sa-l instalez? presupun ca e ceva doar din soft? @BodganG ?

@ VitaFresh : Da, cred ca il voi schimba si lichidul de transmisie si filtrul. Tind sa cred ca este la 60.000 precum a zis Bodgan.

Edited by flaviuscristea

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bune ai venit; o noua "victima" cu C30. :)

iPad using Tapatalk

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si, cumva, nu am computer de bord . Se poate sa-l instalez? presupun ca e ceva doar din soft? @BodganG ?

Mai bine o lasi fara "martorul mincinos"!

Sa o stapanesti sanatos ...

Edited by agr350r
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pentru computer bord iti trebuie maneta de semnalizare cu trip-computer si soft ce se gaseste doar la reprezentanta.

Sent from SGS3 on Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pentru computer bord iti trebuie maneta de semnalizare cu trip-computer si soft ce se gaseste doar la reprezentanta.

Maneta de semnalizare are un butonel "READ" si langa, o rotita Info. Dar tot ce face cand rotesc de ea sa-mi arate DTSC ON sau nimic sau "No Messages". Voi intreba luni la reprezentanta. Mersi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Se poate trai si fara CB. Nici eu nu am si nu simt nevoia sa il instalez. Efectivdoar la consum te ajuta care si ala il arata mai mare de obicei.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pretul retrofitului e.....nu merita !

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Se poate pune soft de CB dar costa ~500E si se pune numai la reprezentanta .

Se poate intreba, poate au mai scazut preturile .

Tinand cont ca si la DSG se schimba uleiul la 60.ooo km nu cred ca la Powershift nu se schimba mai ales pt ca are filtru de ulei extern nu intern ca la AISIN .

In Vida scrie clar, uleiul + filtrul se schimba la fiecare 80.ooo km si nu scrie ca la AISIN ca se schimba numai daca masina tracteaza sau merge in regim montan. Din aceasta cauza daca masina ruleaza preponderent urban este bine chiar sa injumatatesti intervalul sau sa-l schimbi macar la 60.ooo km .

Acum fiecare face dupa cum il taie capul .

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Exact ca detergentul cu care speli rufe. Bagi cat scrie...spala si nu prea spala. Bagi dublu...spala brici!! :evil6:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Se poate pune soft de CB dar costa ~500E si se pune numai la reprezentanta .

Se poate intreba, poate au mai scazut preturile .

~ 900 RON la Cluj , am fost sapt trecuta sa intreb de un schimb de ulei+filtre si informativ de CB .

nu stiu daca cu sau fara TVA

Share this post


Link to post
Share on other sites

Valeu..Ramane pe ultimul plan computerul de bord. Ulei de transmisie, filtrul, basculele si scutul motor sunt prioritatile pe care vreau sa le rezolv saptamana asta/viitoare cel mai tarziu.

Mersi pentru raspunsuri.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu gasesc nicaieri Castrol BOT341... La reprezentanta mi-au dat pretul de schimbare, au zis ca la 80.000 sau 4 ani dar nu mi-au raspuns la intrebarea cu tipul de ulei :( Pe forumurile de la Mitsubishi mentioneaza ca Transmax Dual (in Europa) sau Dia-queen SSTF-1 (SUA) sau este acelasi cu BOT341, doar sub alt nume. Este acest ulei recomandat acelasi cu acesta pe care il poate aduce si Midnight?

Poate par paranoic, dar nu vreau sa risc nimic cu Powershiftul

Edited by flaviuscristea

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut, daca vrei sa pastrezi masina maxim 2ani nu te apuca sa bagi prea multi bani in ea, nu o sa mai iei pe ea nici 50%din cat ai dat acum. Fa doar strictul necesar; eu nu am powershift, am ceva aw 50-51sn; dupa schimbul de ulei nu am simtit nici o diferenta, nu a mers nici mai rau dar nici mai bine

iPad using Tapatalk

Edited by VictorGheorghe
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites
Salut, daca vrei sa pastrezi masina maxim 2ani nu te apuca sa bagi prea multi bani in ea, nu o sa mai iei pe ea nici 50%din cat ai dat acum. Fa doar strictul necesar; eu nu am powershift, am ceva aw 50-51sn; dupa schimbul de ulei nu am simtit nici o diferenta, nu a mers nici mai rau dar nici mai bine

iPad using Tapatalk

Omul poate e cu Volvo for live :) . Nu ia nici azi cat a dat pe ea. Dar peste 2 ani :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Victor, nu compara, la cutia ta, Volvo spune ca uleiul nu se schimba iar cutia ta nu pune probleme pana dupa 200.ooo km, in schimb cutia omului e facuta sa fie intretinuta cu filtru de ulei si tot tacamul .

@Flaviu, ai preturile mai sus la ulei si filtru daca tu cauti mai ieftin nu gasesti iar daca vrei sa te joci cu cutia iti recomand prieteneste sa nu o faci .

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu am comparat, am specificat ce cutie am, una vai de mama ei. :D

Sent from my GT-I9000

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Flaviu, ai preturile mai sus la ulei si filtru daca tu cauti mai ieftin nu gasesti iar daca vrei sa te joci cu cutia iti recomand prieteneste sa nu o faci .

Nici gand sa ma joc cu cutia! Tocmai asta e, nu caut mai ieftin, vroiam sa fiu 100% sigur ca uleiul este 100% O.K. pentru cutia mea, si nu ceva similar/apropiat/adaptat/"merge si asa" avand in vedere ca in carte este specificat doar Castrol BOT341. Sunt eu lipsit de experienta, dar batut in freza sa fac experimente cu asa ceva, nici gand.

Edited by flaviuscristea

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Victor, ai o cutie foarte buna in schimb nu ai un soft adecvat la motor dar asta e alta discutie .

@Flaviu, eu am dat pretul pe Volvo OEM nu Castrol .

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

@BogdanG : Daca sigur uleiul Volvo OEM este 100% acelasi lucru ca si acel Castrol atunci asa fac.

Share this post


Link to post
Share on other sites

In VIDA nu spune ca se foloseste ulei Castrol, acolo spune ca se foloseste ulei Volvo la fel si la Ford (Ford WSS-M2C-936-A ) iar in manualul masinii nu scrie ca trebuie Castrol BOT 341, scrie ca uleiul trebuie sa fie norma BOT 341 .

Castrol BOT341 nu se gaseste de cumparat, nici nu cred ca se mai fabrica iar uleiul de care ai tu nevoie este Volvo 1161838 sau Castrol Transmax Dual daca vrei neaparat de la Castrol .

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Bogdan: Soft adecvat la cutie sau la motor? Nu de alta dar nici eu nu dau pe afara de incantare cand vad ce pierderi enorme are mai ales din treapta a doua in treapta a treia. Exemplu mai jos:

Share this post


Link to post
Share on other sites

La motor dar se modifica si functionarea cutiei, devine si aceasta mai vioaie .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mersi pentru explicatii Bogdan. Il voi schimba saptamana viitoare sa stau linistit.

Edited by flaviuscristea

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mda...tind sa cred ca sfatul lui Bogdan de a o vinde era cel mai bun :(( :crybaby:

Am fost Buc-Tulcea si inapoi. Totul super ok, scaunele incredibil de comfortabile, masina fuge foarte tare chiar si dupa 130 se duce lejer. Izolata fonic destul de ok, tinuta de drum stabila, pare lipita de asfalt.

Niste parti rele:

In primul rand, cateodata cand schimba treptele, in general in superioare se aude un harait scurt, ca si cum s-a freca 2 materiale abrazive unul peste celalalt. Nu face intotdeauna, ci doar cand este trecuta in D. Daca schimb manual nu face. De asemenea, tind sa cred ca se aude doar cand schimba la turatii mici (pe la 2000 rpm). Asta ma sperie cel mai tare. SPER, ca dupa ce schimb uleiul saptamana asta, sa fie totul ok.

A doua problema e ca, smuceste un pic cam tare cand o pornesc, poate e de la electromotor, cei de la Primus au zis ca scoate un zgomot ciudat si ar trebui inlocuit.

Al treilea lucru pe care l-am observat, cateodata, turometru variaza (de la 2100~2200) foarte fin, si nu numai in jur de 2000. Viteza ramane perfect constanta. Si cu, si fara Cruise face la fel. Ca si cum as varia foarte, foarte putin presiunea pe pedala. Nu-mi pot da seama daca e doar acul de turometru sau motorul chiar se tura.

Al 4-lea e ca azi am fost idiot si m-am dat jos de pe o bordura(nu foarte inalta) si mi se pare ca am atins-o putin. Si inca nu mi-am montat scutul.

Of!

Share this post


Link to post
Share on other sites

De fapt, cel mai bine as descrie acel sunet, ca fiind foarte similar cu cel facut de o rasnita de cafea, dureaza doar cateva secunde (1-2) si se intampla in treptele inferioare si/sau la turatii mici...Si cu si fara sunet, accelereaza la fel, nu se simte nicio diferenta. :help:

Edited by flaviuscristea

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now