tamara34

probleme volvo xc 90 an 2008 motor 2.4 d5

49 posts in this topic

buna ziua intimpin urmatoarea problema cu masina si nu am decit 90000km consuma 1l de ulei la 1000 km si mi se aprinde si soot filter va rog pe cei avizati sa-mi dea o parere multumesc mult

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trebuie verificat ce compresie face motorul sa nu aibe probleme cu segmentii, din aceasta cauza umple filtrul de particule si apare mesajul in bord probleme cu filtrul de particule.

Edited by adrian mangalia

Share this post


Link to post
Share on other sites

am facut compresie este super ok dar ma intreb sre voie sa se intimpe ceva cu segmentii la acest nr de km

Share this post


Link to post
Share on other sites

Un prieten a intampinat o problema asemanatoare , la 1000km pierdea 1l de ulei , il pierdea pe la garnitura de la tubul metalic de la turbo , in cazulul lui solutia a fost ieftina , a schimbat garnitura si gata .

Edited by m7an9u

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trebuie segmentat motorul, defect cunoscut la D5244T4 si compania lui.

La testul de compresie are compresie pt ca sunt probleme la segmentii de ungere nu de foc .

Este normal sa se intample asta daca are uleiul contaminat cu motorina, acest motor nu suporta multa motorina in ulei .

Problemele au plecat de la DPF iar dupa repararea motorului trebuie inlocuit si DFP-ul sau anulat pt ca de spalat nu prea iese dupa ce a ajuns ulei pe evacuare .

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

si la ce bani m-ar ajunge toata distractia asta aveti idee

si unde e cel mai indicat de facut

totusi mi se pare anormal ca la 90000 km sa pice motorul cam ce garantie are la motor aceasta masina in conditii de exploatare normala caci as dori sa discut problema direct in suedia sa vedem ce masuri se iau nu dam atitia bani pe o masina cu care sa mergem doar 90000

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

In jur de 9000 lei ajunge toata distractia .

La cineva ce stie Volvo, sunt cateva ateliere in Bucuresti ce stiu Volvo .

Problema nu este numai din cauza motorului ci si din cauza utilizatorului si a stilului de mers, din cauza regenerarilor repetate, nivelul de ulei a crescut peste maxim fiind contaminat cu motorina iar asta se intampla la mersul preponderent urban mai ales pt ca motorul D5244T4 are nevoie de cca 45 min pt a face o regenerare completa, astfel la drumuri scurte regenerarea nu se termina si tot incepe si incepe pana se infunda de tot si DPF-ul iar in loc de ulei este motorina + ulei .

Mai este o problema legate de ulei, daca masina nu a folosit uleiul cerut de producator apar aceleasi probleme . Ce ulei a fost folosit la masina ?

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

castrol 0w.30a5 b5

iar nivelul de ulei scade nu creste

1l la 1000 km

va rog dati-mi si mie nr dv de tel

si mi se aprinde si check de la motor

si apare mesajul engine system service required

Share this post


Link to post
Share on other sites

XC70 powered by RBN 199hp@450Nm full xenon & full LED interior

V70/tomberon 70 2.0T 200+ HP in curs de modificare.......de vanzare

C30 2010 1.6 DrivE .........de vanzare

Diagnoza/chiptuning/dpf off/ Volvo TEL -0767726392

Share this post


Link to post
Share on other sites

castrol 0w.30a5 b5

iar nivelul de ulei scade nu creste

1l la 1000 km

va rog dati-mi si mie nr dv de tel

si mi se aprinde si check de la motor

si apare mesajul engine system service required

Masina a fost cumparata de noua?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu zic ca cel mai usor este sa incepi prin a te asigura ca 100% nu este o probleme cu turbo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

masina a fost luata de noua

nu este deloc ulei la turbina

Share this post


Link to post
Share on other sites

Te astept sa-mi spui ce culoare are fumul dupa ce dai DPF-ul jos .

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok miine ma duc la primus

am trimis si in suedia un mail cu problemele respective si abia astept sa vad ce explicatii dau poate ei au construit masina asta doar pt autostrada

ca sa stim sa nu mai circulam cu ea prin oras

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

la primus nu s-a rezolvat nimic ii dau in judecata

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites
la primus nu s-a rezolvat nimic ii dau in judecata

Motivul (sa stiu si eu daca o sa am probleme) ? Am si eu un D5 din 2007 si masina are 75000km dar nu este cumparata de la Primus

Merci

iPad using Tapatalk

Edited by VictorGheorghe

Share this post


Link to post
Share on other sites

de unde pot face rost de un dpf de xc 90 second hand?

motivele le-am scris mai sus produs necorespunzator cu calitatea de care se face atata caz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pentru DPF sh incearca la @ionutz_lup, avea un xc90 la dezmembrat, vezi ca trebuie sa ai rabdare, muuulta rabdare.

Sau: http://www.ebay.co.uk/itm/Volvo-XC90-2-4-2006-Diesel-Particulate-Filter-DPF-Replacement-Part-/310535186123?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item484d56e6cb

Share this post


Link to post
Share on other sites

multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce ieftin este pe ebay, Ma asteptam la 800-1000 de euro. Eu zic sa eliminati cauza la care a dus distrugerea dpf-ului dupa care il inlocuiti pe cel stricat....sau il "eliminati". Cred ca BogdanG stie mai bine ce si cum...din cate stiu chiar se ocupa cu eliminarea lui. Eu personal...in momentul cand o sa ii vina randul o sa il "elimin".

Share this post


Link to post
Share on other sites

DPF-ul trebuie schimbat doar dupa rezolvarea problemelor motorului. Daca il schimbi in conditiile actuale, cand motorul consuma 1 litru de ulei la 1000 km, o sa-l distrugi in 2000 de km.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

cat de bune au fost motoarele 2.4 D5 clasicul fara dpf si alte chestii de-astea care nu dau decat bataie de cap in general proprietarilor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bravo Sfufulica vad ca ai inceput sa te pricepi si la dizale . :D

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

cat de bune au fost motoarele 2.4 D5 clasicul fara dpf si alte chestii de-astea care nu dau decat bataie de cap in general proprietarilor.

Inca sunt :D :D :D!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now