lik1999

Renault LAguna 2 1.9 dci 120 cp vs Volvo v40 1.9d 116 cp

52 posts in this topic

SAlutare,

am nevoie de un sfat/parere din partea voastra in urmatoarea problema:

Datorita faptului ca trebuie sa parcurg o distanta mai mare,as avea nevoie de un diesel.Acu',ca fost posesor de "renault",aka v40 95 cp,as vrea sa raman cam tot pe aici.

Am de ales intre LAguna 2 1.9 dci 120 cp, si Volvo v40 1.9d 116 cp.

Ca dotari Laguna are asa:

-xenon

-clima automata

-scaune incalzite si electrice

-oglinzi incalzite electrice si rabatabile electric

-comp de bord

-magazie cu 6 cd uri

-navigatie color

-senzori de parcare in bara spate

-volan multifunctional

-pilot automat

-ESP

-senzor de ploaie

Iar Volvo :

-scaune incalzite

-oglinzi electrice si incalzite

-clima automata

-pilot

-comp de bord

An fabricatie: ambele 2002 + / - 2 luni.

CE ati alege?De ce?

Multam.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Laguna, clar!

... că doar suntem pe forumul Volvo, "monomacara"! ;D

Edited by HEIMÐALLR
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Laguna, clar .

Dotari peste V40, mai incapatoare, mai moderna, mai rapida, ieftina de intretinut si reparat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ipoteza e gresita. Nu ai Renault, ai Mitsu.

Eu as sta pe Volvo. Generatia aia de renault e greu de service-at.

Plus ca micile detalii, nu vor putea fi egalizate, decat la generatii 2004+

Share this post


Link to post
Share on other sites

preturile nu le-ai zis la cele doua modele, sau nu conteaza asta la tine?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Adi2727 Ai avut astfel de Renault ? Eu am un prieten bun cu astfel de masina si nu pot sa-l conving sa ia Volvo fix din cauza problemelor la Volvo si a intretinerii, la Reno se repara cu 2 lei pe cand la Volvo minim 100 lei orice .

Daca vrei iti enumar si pe piese sa vezi preturi, Reno se intretine la cost de Dacia Logan iar piesele din dezmembrari sunt la sfert de pret fata de Volvo iar Laguna 2 in mod special nu e un model rau .

Edited by Bogdan G

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tocmai, pentru ca in service intra Renault dimineata, mai intra un Volvo pe la pranz...

Iese Volvo dar renault mai sta o zi.

Renault e o generatie usor mai desteapta pe management motor dar nu suficient de desteapta ca sa fie Logan,

Sunt greu de diagnosticat. Mai greu decat Volvo -2004. Asta iti spun din experienta de Volv-ist, nu din punctul de vedere al prietenului tau subiectiv. Aveam Renault dava scoteau ei ceva mai bun decat s/v 40.

De cand am fost in pozitia de a alege maintenance de la Volvo pentru motor cu romb pe el, fata de mult mai scumpa intretinere de la r3nault pentru fix aceeasi chestie... platita de 2 ori... nu cred mitul cu intretinere ieftina la Renault.

E mai scump la Renault, ca la Volvo... cel putin pe aceleasi compenente partajate.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Masinile frantuzesti sint cum sint ,mai cu seama cele mai vechi de10 ani .Stiind ce inseamna volvo ,ai volvo obisnuit cu el ,eu zic ca te cam risti..Zic in ideea ca trebuie sa circuli cu ea ,nu de alta.Laguna este si un fel de casalot pe linga Volvo si la consum trebuie sa fie diferente

Edited by V50Saphir

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Adi2727 Ai avut astfel de Renault ? Eu am un prieten bun cu astfel de masina si nu pot sa-l conving sa ia Volvo fix din cauza problemelor la Volvo si a intretinerii, la Reno se repara cu 2 lei pe cand la Volvo minim 100 lei orice .

Daca vrei iti enumar si pe piese sa vezi preturi, Reno se intretine la cost de Dacia Logan iar piesele din dezmembrari sunt la sfert de pret fata de Volvo iar Laguna 2 in mod special nu e un model rau .

Hmmm... ia intreaba-l pe prietenul tau daca a schimbat basculele fata, sa vezi acolo preturi. Daca nu ai auzit, ca sa schimbi basculele (mai nou se gasesc si bucsi separat), trebuie sa desfaci toata fata, de la bara pana la cadrul motor (inclusiv cadrul motor, caseta directie, etc)

Revenind on topic si eu as alege tot Laguna 2, dintre cele doua!

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Adi2727, cred ca nu prea vb din experienta ci din carti de povesti. S/V40 1.9dizal este un cosmar de diagnosticat, are 10 parametrii mari si lati si cam atat . Laguna 2 este cu ani lumina mai avansata.

Cred ca faci confuzie si uiti ca eu fac diagnoza la toate marcile, cand ai facut tu personal diagnoza la Laguna 2 ?

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

@minulescu pana in 3000 euro.

Ceea ce conteaza la mine este motorul si cutia!Restul se repara,schimba :).

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Ionutz, e 40 lei o bucsa de bascula fata si tin mai mult ca la S60 . Asta ca o curiozitate . Iar bascula cu totul este pana in 200 lei fata de peste 400 lei la Volvo .

@Lika, pai ne iei la misto ? Pai motorul si cutia sunt la fel la ambele masini iar in acest caz mai bine iti iei Carisma 1.9D pt ca e mai ieftina .

Edited by Bogdan G

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Ionutz, e 40 lei o bucsa de bascula fata si tin mai mult ca la S60 . Asta ca o curiozitate .

Nu vorbeam de pretul piesei, ci de felul cum se schimba si care ar fi pretul pentru aceasta operatiune, tinand cont ca muncesti o zi intreaga sa le schimbi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Bogdan, nu va iau la misto!

Am Carisma din 2001,102 cp in familie si stiu cum se comporta,dar nu vreau o "frunza".In locul Carismei,as alege oricand un reno sau un volvo.De aceea amn deschis si acest topic.

ps: laguna 2 ,asta de 120 cp are cutie cu 6 trepte.

Share this post


Link to post
Share on other sites

La Renault demontezi multe piese ca sa ajungi unde vrei.

Diagnoza (pe bune) nu am facut la nici o masina din dotare si nici nu vreau sa fac.

Eu cand aleg sa merg la un service, inseamna ca voi merge cativa ani de aici incoloco (1-2-3 ani) si cand ma trezesc cu alte roti puse pe masina, decat cele care trebuiau, mai pun si eu niste intrebari.

Cred ca tu vorbesti din povesti si eu vorbesc din experienta de service reala.

Punct.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Lika, din punctul meu de vedere Laguna 2 este alegerea cea mai buna fiind o masina mai moderna. Daca vrei fix fiabilitate atunci S40-ul este mai fiabil dar nici L2 nu e de aruncat iar optiunile pe care le are cea gasita de tine sunt multe si nu se gasesc la S40 .

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poate ce ai avut de spus in capul tau dar e mai greu de dat din taste probabil ? Ai ajuns la roti si experiente de service pe care nu le ai deloc si ii spui unuia care toata ziua umbla prin fiare ca nu se pricepe si ca vorbeste din ziare .

Iti recomand un consult, de orice fel .

Share this post


Link to post
Share on other sites

SAlutare,

am nevoie de un sfat/parere din partea voastra in urmatoarea problema:

Datorita faptului ca trebuie sa parcurg o distanta mai mare,as avea nevoie de un diesel.Acu',ca fost posesor de "renault",aka v40 95 cp,as vrea sa raman cam tot pe aici.

Am de ales intre LAguna 2 1.9 dci 120 cp, si Volvo v40 1.9d 116 cp.

Ca dotari Laguna are asa:

-xenon

-clima automata

-scaune incalzite si electrice

-oglinzi incalzite electrice si rabatabile electric

-comp de bord

-magazie cu 6 cd uri

-navigatie color

-senzori de parcare in bara spate

-volan multifunctional

-pilot automat

-ESP

-senzor de ploaie

Iar Volvo :

-scaune incalzite

-oglinzi electrice si incalzite

-clima automata

-pilot

-comp de bord

An fabricatie: ambele 2002 + / - 2 luni.

CE ati alege?De ce?

Multam.

Eu iti spun as alege volvo , m-am chinuit sa scap de un scenic din 2006 1.5dci ,motorul tragea ok ,dar electronica m-a tampit de cap , de la blocajul volanului , la injectoare schimbate, afisajul electronic al bordului etc , etc , avea de toate pe el si confortul masinilor frantuzesti este cunoscut , dar tu asculta-l pe Bogdan G. pe mine sfaturile lui in ultimul timp m-au cam scutit sa bag mana in buzunar asa des , omul stie .

Chiar daca am un volvo cu motor PSA nu mai vreau masini frantzuesti in veci !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu unul nu sunt mecanic deci nu ma pricep,sunt un simplu 'consumator' si din principiu nu as alege niciodata o masina frantuzeasca, de ce??? nu stiu sigur insa nu mi-au inspirat niciodata incredere, iar daca as fi fortat pana la urma, cred ca as alege Pe jos-ul!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Corect ce spui tu Manu DAR Laguna 2 este o platforma si o electrica iar Megane 2 este alta platforma, tu ai avut Megane Scenic 2 si e alta electronica, alt UCH alt EPS dar bordul pica si la Laguna 2 .

Avantajul la reno este ca piesele sunt mai ieftine in comparatie cu Volvo iar fata de S40-ul vechi sunt cam aceleasi preturi .

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Masinile frantuzesti sint cum sint ,mai cu seama cele mai vechi de10 ani .Stiind ce inseamna volvo ,ai volvo obisnuit cu el ,eu zic ca te cam risti..Zic in ideea ca trebuie sa circuli cu ea ,nu de alta.Laguna este si un fel de casalot pe linga Volvo si la consum trebuie sa fie diferente

Exista si o vorba:Masinile care incep cu "F" si cele frantuzesti inclusiv FOPEL este bine sa te F..........i pe ele.Excluzand Ferarri

Share this post


Link to post
Share on other sites

Doc, esti CRIMINAL!!! ;D ;D ;D

Scuze pt off... :bgsok:

Edited by avx
2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tare asta, pai tinand cont ca 90% dintr-un volvo dupa 2008 este Ford asta ce inseamna ? Trebuie sa facem pipi pe 90% din masina sau pe toata ?

Am scris pipi in loc de cuvantul cu F si puncte puncte .

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now