Posted 29 Mar 2008 · Report post Mi s-a oprit mototrul din mers, aveam vreo 60-70 km/h si dintr-o data a murit motoru.L-am repornit de la cheie si a mers normal. and am porint la drum, inainte de faza cu oprirea, l-am pornit foarte greu, la a treia incercare a pornit Share this post Link to post Share on other sites
Posted 29 Mar 2008 · Report post I-mi dau si eu cu parerea cu toate ca acum sint pe benzina..cred ca nu e de la filtru de motorina daca a pornit imediat,mai repede este ceva electic; nu ai zis nimic de becuri aprinse pe bord...vezi daca ai tensiune la pompa de injectie sa nu fie un contact imperfect sau corodat.Sper sa rezolvi... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 29 Mar 2008 · Report post Nu s-a aprins niciun bec ciudat....Ca si cum eu as fii oprit motorul. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 29 Mar 2008 · Report post Exact la fel am patit si eu de vreo doua-trei ori in decursul a jumatate de an. Numai ca eu am benzinar. La mine problema este din sistemul de alimentare. Cauzele sunt 2: pompa benzina si regulator presiune. Sfaturi mai multe nu-ti pot da pt ca nu stapanesc bine problemele, la randul meu am fost instruit de baietii de pe forum (merci midnight ) Share this post Link to post Share on other sites
Posted 30 Mar 2008 · Report post Am patit si eu de cateva ori chestia asta. Se oprea la debreiere. S-a intamplat de obicei vara, pe caldura f.f.f. mare si atunci pornea greu, dupa vreo 2-3 chei lungi, insa mi s/a mai intamplat o data acu vreo 2 sapt dupa vreo ora de mers ca melcu' pe sos. Stefan cel Mare, la un semafor, dar mi-a pornit imediat. Am intrebat un nene ce-o fi si mi-a raspuns :" Eh... Elenctronica asta, bat-o vina!" Ce-o avea... cine poate sti ?! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 6 Apr 2008 · Report post sal, asa e oameni buni si eu sunt printre cei care patesc chestia asta , se opreste ori in mers ori in relantiu la stop oare de la ce sa fie ? De pornit porneste imediat dar vreau sa stiu care e problema ca iti da o stare de nesiguranta .Am un Volvo V40 1,9 D-2001 Share this post Link to post Share on other sites
Posted 6 Apr 2008 · Report post Acum se intampla f des sa nu pot s-o pornesc.... Invarte puternic dar nu porneste... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 7 Apr 2008 · Report post Sunt sanse sa fie capul hidraulic din pompa de injectie??? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 7 Apr 2008 · Report post Nu are pompa de injectie cu cap hidraulic... este common-rail.Sunt sanse sa fie pompa de joasa presiune. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 7 Apr 2008 · Report post Si cam la cat ar ajunge o asemenea pompa??? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 7 Apr 2008 · Report post NU ARE pompa de aductiune in rezervor... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 7 Apr 2008 · Report post e si electronica asta la motoare.........nici nu stii ce sa mai zici. motorul meu cu injectie mecanica si nu se opreste niciodata! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 7 Apr 2008 · Report post Am fost la la test cu ea pe calc...... Raspunsul "4 injectoare" .Ii ciudat, daca opresc motorul in primele 5 min pot sa-l pornesc, dar dupa nici sa mor. Iar daca il las sa se raceasca porneste la cheie.... Daca ii place frigul mai mult, ma mut in Siberia Share this post Link to post Share on other sites
Posted 7 Apr 2008 · Report post Deci...cam care ar fi de fapt cauza?Simptomele mele ar fi urmatoarele:- rareori la stop la relantiu se opreste brusc motorul- rareori se opreste in timpul mersului- uneori nu se accelereaza la pornirea de pe loc si trebuie un restart de la cheie pe urma ruleaza cum trebuie.Mentionez ca am schimbat filtrul de motorina. \ Share this post Link to post Share on other sites
Posted 8 Apr 2008 · Report post aveti injectie bosch sau lucas?am inteles de la cineva ca si cei de la dacia au probleme cu injectia lucas la dci Share this post Link to post Share on other sites
Posted 8 Apr 2008 · Report post 1.9 este doar cu Bosch Share this post Link to post Share on other sites
Posted 8 Apr 2008 · Report post Chiar este posibil sa cada 4 injectoare dintr-un foc? Masina trage normal, nu scoate fum, nu se opreste la relanti.O sa schimb azi filtrul de motorina, sa vad daca rezolv ceva si mai incerc cu ceva solutie care curata injectoarele, merita? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 8 Apr 2008 · Report post Nu te arunca la schimbat piese de astea scumpe... mai vezi ceva pareri, mai ales ca injectoarele la 1.9 nu prea mor (nici la Renault si nici la Volvo) asa cum se intampla cu cele de 1.5 sau 2.0TDCI de la Ford.Aditivul se foloseste, daca se foloseste, in scop preventiv. Dupa ce injectoarele s-au dus, nu mai ajuta. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 8 Apr 2008 · Report post Totusi, care sunt simptomele atunci cand ti se duc injectoarele? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 8 Apr 2008 · Report post mers neregulat la ralanti, pornire grea, lipsa de putere, fum.... sau unele dintre astea Share this post Link to post Share on other sites
Posted 8 Apr 2008 · Report post Singura simptoma este ca am pornirea grea atunci cand este motorul cald. In rest nimic. Nu exista ceva senzor care sa opreasca alimentarea cu motorina sau cu curent atunci cand motorul este cald??? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 8 Apr 2008 · Report post Pornirea greoaie la motor cald este cauzata de senzorul temperatura lichid de racire. (Coolant temperature sensor). Este una din problemele universale la marea majoritate a producatorilor/motoarelor. Am intalnit-o la BMW, Audi, Opel, Alfa, Mercedes.Principiul ce sta la baza problemei: Daca calculatorul de injectie primeste informatia cum ca lichidul de racire este rece, adica motorul este rece, incearca pornirea in conditii de iarna, adica cu amestec bogat in combustibil. Ceea ce provoaca simtomul de ... innecare.Rezolvare: In primul rand localizarea senzorilor si curatarea mufelor. Rezolva 80% din probleme. Zic senzori, ca - in general - sunt 2, unul care arata temperatura apei in bord, altul (cel care ne intereseaza) care raporteaza calculatorului de injectie. In general, senzorii astia sunt localizati prin zona termostatului. Restul de 20% se rezolva prin inlocuirea senzorului defect, care nu este scump. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 9 Apr 2008 · Report post asa e la benzinare...la diesel, daca e rece, functioneaza si bujiile. In rest, amestecul este acelasi. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 9 Apr 2008 · Report post ok bun nu prea am inteles mare lucru mie imi toarce bine adica regulat motorul la relantiu(doar ca se opreste brusc rareori cei drept) - pe urma faza cu -nu se acelereaza uneori cand plec de pe loc si trebuie sa-i opresc si repornesc motorul de la cheie-NOTA masina porneste la sfert de cheie , precum si faza cu opritul brusc al mototrului in timpul mersului asta se intampla foarte rar dar se intampla - ce sa fie ? ce sa fie? orice sfat mi-ar fi foarte util. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 9 Apr 2008 · Report post Ia legatura cu userul "my_S40" de pe forum. S-ar putea sa ai aceeasi problema ca si el cu valva ce lasa motorina sa intre in pompa de inalta presiune. Si lui i se oprea in mers si de la asta a fost...Uite aici cum a rezolvat-o :http://www.volvo-club.ro/forum/index.php/topic,1653.0.htmlSi uite aici care erau simptomele lui :http://www.volvo-club.ro/forum/index.php/topic,1286.0.html Share this post Link to post Share on other sites