iD-entity

S40 DRIVe, scaune încălzite și Bi-Xenon

73 posts in this topic

1. DRIVe

Faptul că mașina are ștanțat logoul de la DRIVe pe stânga, dreapta și în spate nu ar fi trebuit să aibe în interior buton pentru start/stop la această funcție ?

w1pdax.jpg

Ceva ca in aceasta imagine sau aici http://www.autocar.co.uk/car-review/first-drives/volvo-s40-1.6d-drive-start/stop ?

3069934942131356x236.jpg

2. Scaune încălzite

Mașina nu are dotarea pentru scaune încălzite, se pot adăuga ? și la cât s-ar ridica prețul ? (serie sasiu : YV1MS76E292467221)

jud8pw.jpg

3. Bi-Xenon

Mașina nu are dotare Bi-Xenon, la cât ajunge achiziție + instalare de kit Bi-Xenon ?

spxisn.jpg

Mă adresez celor care se ocupă cu așa ceva sau celor care și-au montat deja astfel de componente. Mulțumesc anticipat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

daca vezi un seria 3 care are logo pe spate M nu inseamna ca ii seria 3M

referitor la bixenon si la lucrurile care le vrei, ii cam costisitoare treaba. pt faruri bixenon iti trebe farurile cu bixenon, comutatorul din interior si resoftat. cam acelasi demers si la restu, iti trebe scaun ce are incalzire sau desfaci materialu si samd, dupaia buton si soft.

hai la urmatoarea intalnire si iti explic cate ceva

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Masina dupa seria de sasiu e modelul "Efficiency" deci emblemele sunt ale masinii, dar nu e obligatoriu sa vina cu sistemul StartStop. (E din Olanda masina corect ? )

Pentru BiXenon OEM.....costa mult, faruri, instalatie, senzori pe punti, switchul de lumini, software.

Pentru scaune incalzite OEM...la fel, nu cred ca merita.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Roberto

Mașina a fost adusă pe platformă din Belgia. (Ai fost pe aproape, țară vecină)

Mi-am închipuit că nu o sa fie ieftin, însă tre să fie o diferență în plus noaptea în curbe cu bi-xenon, hai că scaunele încălzite nu-s așa o prioritate, și eram nedumerit de Efficiency, de ce să fie branduită și să nu aibe funcția.

@onezero

Cu mare drag vin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Roberto

Mașina a fost adusă pe platformă din Belgia. (Ai fost pe aproape, țară vecină)

Mi-am închipuit că nu o sa fie ieftin, însă tre să fie o diferență în plus noaptea în curbe cu bi-xenon, hai că scaunele încălzite nu-s așa o prioritate, și eram nedumerit de Efficiency, de ce să fie branduită și să nu aibe funcția.

@onezero

Cu mare drag vin.

Din pacate da, e diferenta cu xenon. Cu halogen, sunt chioare noaptea rau de tot.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Start & Stop numai la MY2010 .

Optiunile se pot pune insa costa mult iar xenon retrofit nu exista la Volvo, trebuie dat un mail in Suedia pt un CEM reload custom cu xenon iar asta costa .

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mai bine o vinzi si ti iei alta cu dotarile alea.Ma gandesc ca te duce la peste 1000 oiro

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Start & Stop numai la MY2010 .

Optiunile se pot pune insa costa mult iar xenon retrofit nu exista la Volvo, trebuie dat un mail in Suedia pt un CEM reload custom cu xenon iar asta costa .

Incalzirea este asa costisitoare la S40? Ma gandesc ca doua scaune cu incalzire de pe S40, ar fi 150 de euro, 2 butoane 100 lei plus soft. Adica undeva la 200 euro. Sau mai trebuie ceva la S40?

Share this post


Link to post
Share on other sites

La unele variante trebuie trase si firele . Nu toate sunt preechipate .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulțam fain de răspunsuri.

N-am știut că-s așa costisitoare unele componente care nu vin pe mașina stock și așa complicat de adăugat.

Însă cred că cea mai buna varianta ar fi cea dată de thor4ever, doar dacă nu apuc să investesc în actuala, și decât să merg să întreb la volvo despre dotarile astea mai bine întreb aici, să nu risc un nou infart la prețurile lor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trebuia sa te gandesti cand ai cumparat masina pt ca asa fac toti, cumpara masina dupa care afla ca trebuie sa-si vanda un rinichi pt a pune dotarile dorite .

Poate ca partea de scaune incalzite se rezolva usor daca ai firele trase, ai nevoie de capac butoane incalzire + soft, maxim 200 lei costa astea + scaunele din dezmembrari, dar daca nu ai firele trase e ceva mai greu .

Partea de xenon este imposibila pt ca ai nevoie de prea multe, dar o poti rezolva cu niste faruri OEM cu xenon montate in locul celor originale, trebuie insa facute ceva modificari la reglajul sus jos pt ca difera motorasul de reglaj dar nu e ceva imposibil .

Totusi mai bine iei direct una ce are tot ce iti doresti pt ca iesi mult mai ieftin .

3 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu vreau sa par carcotas, dar tu chiar iti pui problema de a vinde masina doar pentru aceste 3 mari si importante optiuni?

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

deacord cu agr350r. primul volvo avea in dotare doar centura de siguranta - si pe vremea aia era o extra optiune parca. oricum, vara sigur nu-ti trebe incalzire in scaune ca daca ai piele atunci e cam...caldutz de te arzi. respectiv faruri cu bixenon sunt ca si farurile oem cu xenon aftermarket, cum a zis si BG, diferenta e ca sunt fixe si nu se "rotunjesc" la cum virezi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Agresor, daca iti doresti aceste optiuni este mai ieftin sa vinzi masina si sa iei alta cu aceste optiuni pt ca la cumparare diferenta intre un Kinetic si un Summum nu depaseste 1000e la S40 DRIVe iar sa pui optiuni costa foarte mult la Volvo chiar daca le iei din dezmembrari . La S60-ul vechi e mai usor pt ca totul este cablat, la S40 este ceva mai greu . Stiu bine ce zic pt ca sunt oameni care pt 300e aleg masina fara pilot automat, muzica mai buna, oglinzi rabatabile electric, etc si au impresia ca aia 300e nu merita dupa care intra pe forum si se plang ca sunt scumpe optionalele si ca Primusul e un jeg de firma pt ca e scump softul de pilot automat desi pretul e impus de Volvo care se gandeste clar ca nu poate cere 300e pe pilot automat la o masina noua si mai putin daca il pui ulterior . Este logic ca orice optiune pusa ulterior costa, de exemplu eu am avut nebunia de a avea la primul V70, oglinzi rabatabile electric, cu tot cu soft am ajuns la 200E, la XC70 am vrut incalzire in scaune + auxiliara, 1000 lei au fost numai softurile si asta cu mare reducere, optiuni care puteam sa le primesc moka daca luam un XC70 de Germania nu de Italia .

Sunt zeci de exemple pe forum de oameni care intreaba de auxiliar, de oglinzi rabatabile electric, pilot automat, etc. Toate astea costa multi bani si in cele mai multe cazuri poti iesi mai ieftin daca vinzi masina mai ales daca e una vandabila cum e S40-ul 1.6D .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu nu ma refeream ca acum sa si vanda masina doar pt a lua alta cu dotarile alea ci la urmatoarea achizitie sa caute masina cu dotarile respective. Dar daca banii nu conteaza ci doar pasiunea de a face modificari indiferent de costul lor sau a revanzarii masinii atunci merita. Stiu cazuri pe ford focus care si a adaugat si cruise,scaune incalzite, oglinzi rabatabil electric,faruri cu halogen si cornering, sistemul multimedia dedicat si multe altele ajungand la sume mari.Daca le faci personal poate merita dar daca mai platesti si manopera mi se pare prostie

Edited by thor4ever
2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am inteles ideea mister G' - numai ca, odata achizitionata, zic eu, cu mici modificari pe parcurs te bucuri de ea asa cum este! Tocmai de aceea ti-ai si dorit-o, nu?

Edited by agr350r

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si eu va pot confirma ca optiunile adaugate costa muuuult si nu prea merita. Va spun din propria experienta si in cazul meu in mare parte "manopera " nu se pune ca eu am fost autorul si cu toate astea costa frate, costa de numa. Da ce sa-i faci cand ti se puna pata :D

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

@agr350r

Nu-mi pun problema s-o vand pentru dotarile alea din moment ce-o am din octombrie anul trecut, au fost nistre intrebari auxiliare si din curiozitate. Având în vedere că am reușit să-mi cumpăr ce-mi doresc fără credit sau împrumut, o îmbunătățire la mașina dorită, indiferent cât ar fi de scumpă poate reprezenta un moft, care daca mi-l permit il pot face și probabil majoritatea celor care iubesc întradevăr ce au în garaj sau în parcare vor proceda la fel, "dacă ți se pune pata" vorba lui larahau și foarte bine a zis thor4ever ”Dar daca banii nu conteaza ci doar pasiunea de a face modificari indiferent de costul lor sau a revanzarii masinii atunci merita.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Anumite modificari sunt imposibil de facut, de exemplu nu poti pune AWD pe o masina ce nu are indiferent de nr banilor, la fel nu poti pune faruri cu xenon ABL si mai sunt cateva optiuni dar nu-mi vin in cap . Aaaaaaaa, ca poti face ceva care sa fie asemanator cu ce face fabrica e una, adica poti lua AWD-ul de la alta masina, nu e electronic dar e AWD si merge sau pui faruri cu xenon, se aprind dar nu se misca nici macar sus jos si orbesc pe toata lumea DAR ai xenon aproape OEM .

De asta repet intruna ca la achizitionarea unei masini trebuie puse toate in balanta .

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vezi tu Papa Smurf, ca asa suntem noi romanii, vrem masini bune, ieftine, km putini (eventual facuti afara), carte de service la reprezentanta (cu facturi doveditoare), masina sa fi fost a unei doctorite (sau masina personala de CEO) cu care nu a mers decat in weekend si bineinteles tinuta in garaj (incalzit iarna si cu AC vara) si extra full option bineinteles. Cum astfel de masini nu exista, sau daca este vreuna costa cu 3000-10000 de euro mai mult decat celelalte, ne uitam la restul, care nu au incalzire in scaune, "vanbasten", ABL, DRL, jante pe 17, R Design, etc.

Dupa ce o cumparam, ne dam seama ca ar fi buna incalzirea in scaune cand sunt -15 grade afara, farurile sunt cam chioare, se incalzeste motorul greu cand este frig, masina arata la fel ca celelalte si pe langa asta, noi nu suntem in stare sa schimbam un bec de pozitie. Iar cand ajungem la reprezentate sa punem noi optiunii (de fapt ei), ii scuipam ca au preturi exagerate si incepem sa aruncam cu noroi, ca au facut masini proaste: motoarele se incalzesc greu iarna, farurile sunt chioare, "PDF-ul" se infunda, turbina crapa si mai sunt si urate, ca bara putea fi mai agresiva, grila putin mai inauntru (ca la R Design), jantele o leaca mai maricele, stopuri pe led si alte porcarii dastea :hello:

3 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Apropo de dotarea start stop, care ar fi avantajele acestui sistem fata de a folosi "start stop" cu cheia...? au un electromotor mai tare? Acumulatoru special? Etc?

Am un amic are un bmw cu start stop si da ii consuma mai putin dar imi da impresia ca e enervant la semafoare scurte...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Apropo de dotarea start stop, care ar fi avantajele acestui sistem fata de a folosi "start stop" cu cheia...? au un electromotor mai tare? Acumulatoru special? Etc?

Am un amic are un bmw cu start stop si da ii consuma mai putin dar imi da impresia ca e enervant la semafoare scurte...

Cum "start-stop" cu cheia ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Adica la semafor o opresti. Cand se aprinde rosu la pietoni, o pornesti. Cum facea tataie cu Dacia ;D

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai in cazul asta eu am ceva si mai tare la dezastru' (masina mea actuala).

Start-Stop cu comenzi pe volan - iau viraj si moare motorul ca e praf intinzatorul de la auxiliara.

E un sistem ieftin si se poate implementa la orice masina :smile:).

Lasand gluma

Nu stiu cum se simte bateria aia, un sistem StartStop e format din mai multe componente ale motorul concepute altfel, 100% si alt electromotor, alta baterie.

Ah, cand motorul e oprit la semnafor la un DrivE cu StartStop, functioneaza clima ? Are motor electric de backup ca sa antreneze compresorul sau ?

Edited by Roberto
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din cate am inteles clima nu se opreste. Si nu are alta baterie, are DOUA baterii ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now