Posted 2 Mar 2014 · Report post .Urmaresc situl lui buhnici si la toate se plange de aceasi treaba vara.In 2min la semafor te topesti in masina pt ca se opreste compresorul.Normal poti bifa sa opresti sistemul.Oricum nu stiu cat rezista electromotorul pt cei ce traiesc in Bucale. Am un amic are un bmw cu start stop si da ii consuma mai putin dar imi da impresia ca e enervant la semafoare scurte... Bmwul consuma mai putin cu sa fara acel sistem.Nu stiu cate masini cu motor de 2.0D se pot compara cu consumul lor Si eu va pot confirma ca optiunile adaugate costa muuuult si nu prea merita. Va spun din propria experienta si in cazul meu in mare parte "manopera " nu se pune ca eu am fost autorul si cu toate astea costa frate, costa de numa. Da ce sa-i faci cand ti se puna pata Tie fratie iti trebe o pagina sa enumeri ce modificari ai facut si mai vrei sa faci.Iti mai luai o masina de banii bagati 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 2 Mar 2014 · Report post Nam vrut sa poluez subiectul cu bmw dar e un 318 d 2010 si consuma fix 7.5 mixt ca locuieste inafara orasului... nas zice extraordinar de putin... mie d5 imi ia 9.5 numai in oras si trafic intens, concluzia nu e indicat sa folosesti cheia pe post de start stop Share this post Link to post Share on other sites
Posted 2 Mar 2014 · Report post Am eu start&stop, nu a venit insa vara dar am mers si vara cu 1.6D cu S&S si nu ai cum sa mori de cald pt ca dupa 30C nu mai functioneaza sistemul iar la 30C cu ventilatia pornita si motorul oprit nu mori in masina . Electromotorul este mult mai mare si e facut din materiale mai bune, se invarte la 600rpm in loc de ~200rpm . Sistemul este ok dar trebuie sa te obisnuiesti cu el, cateodata e periculos de enervant . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 2 Mar 2014 · Report post Tie fratie iti trebe o pagina sa enumeri ce modificari ai facut si mai vrei sa faci.Iti mai luai o masina de banii bagati Daca calculez si tepele luate, da am stricat multi bani raportat la modificarile facute (aprox 3500 - 4000eur) dar m-am incapatinat sa duc treaba pana la capat si mai mult am facut-o si experimental, sa ma conving singr de capacitatile mele, pana unde poti merge cu chestia asta (modificari), costuri, e.t.c. Eu am invatat multe din experienta asta si nu imi pare rau ca am facut-o. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 3 Mar 2014 · Report post Din cate am inteles clima nu se opreste. Si nu are alta baterie, are DOUA baterii Da, doua baterii au mașinile cu start&stop Clima funcționează; dacă staționezi mult repornește motorul Consumul nu scade semnificativ @BogdanG A venit primavara, merge sistemul S&S (asa se anunta primavara acum, merge S&S inseamna ca a venit primavara); sambata cand am spalat masina pe strada Linistei "La farul lucios" mie imi mergea; mai scoate si tu C30 ala pe strada Share this post Link to post Share on other sites
Posted 3 Mar 2014 · Report post Scot 30-ul pe strada cum imi fac ceva timp sa scot numere . Asa este, cand vine primavara si rasare ghiocelul merge si S&S . 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 3 Mar 2014 · Report post Eu am faruri OE cu xenon puse dupa ce am cumparat masina (Momentum, fara xenon de fabrica). Bogdan poate confirma. Traiasca becurile D2S Share this post Link to post Share on other sites
Posted 3 Mar 2014 · Report post In cazul asta parca zicea Bogdan ca orbesti pe toata lumea...True? ................... sau pui faruri cu xenon, se aprind dar nu se misca nici macar sus jos si orbesc pe toata lumea DAR ai xenon aproape OEM . ................ Daca ai pus faruri OEM ai reusit sa-i faci si auto-leveling-ul functional? Sau reglezi din rotita/potentiometru ca la halogene? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 3 Mar 2014 · Report post In cazul asta parca zicea Bogdan ca orbesti pe toata lumea...True? Daca ai pus faruri OEM ai reusit sa-i faci si auto-leveling-ul functional? Sau reglezi din rotita/potentiometru ca la halogene? Se poate face pe butonul de reglaj din interior insa nu este simplu. Auto leveling dupa ce ai cumparat masina este aproape imposibil de facut, din punct de vedere financiar Share this post Link to post Share on other sites
Posted 3 Mar 2014 · Report post @Larahau, nu are cum sa orbeasca farurile OEM decat daca bat dupa avioane . Nu mai stiu cum bat la Roskat dar nu cred ca sunt probleme. Oricum parca pana in facelift merge sa reglezi farurile din masina chiar daca pui faruri cu xenon, la facelift nu merge pt ca reglajul de sus jos e facut de HCM . Oricum acum imi dau seama ca IDentity are facelift iar in acest caz pt xenon are nevoie si de HCM pe langa senzori pe bascula, faruri si bloc de lumini . Oricum e posibil ca la facelift sa fie mai simplu cu partea de cablare desi trebuie niste fire in plus la mufa farului . 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 3 Mar 2014 (edited) · Report post Nu am verificat, la farurile facelift cu xenon motorasele care regleaza sus-jos sunt niste solenoizi sau motoare pas cu pas sau ce sunt? ma gandeam daca nu cumva se pot comanda si fara HCM dar bine inteles cu un montaj electronic de rigoare. Ma intereseaza pt ca vara asta urmeaza FACELIFTUL din seria "schimbarea la fata" si vreau sa stiu cum reglez farurile. Edited 3 Mar 2014 by larahau Share this post Link to post Share on other sites
Posted 3 Mar 2014 · Report post Exact, sunt motorase pas cu pas si sunt mai dificil de comandat, cel mai usor este sa demontezi farul si sa montezi motorasele de reglaj din farul tau. Daca vrei neaparat sa ai tot sistemul functional trebuie sa muti tot, inclusiv CEM si rezolvi problema . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 3 Mar 2014 · Report post Varianta cu mutatul CEM-ului pica, e prea complicat si CEM-ul pe care il aveam eu "stia" xenon da nu stia navigatie, oglinzi pliabile electric, e.t.c. asa ca am preferat sa renunt la CEM-ul cu xenon pt ceea ce are summumu-ul meu acuma.+ o grama de timp si bani pe fire trase si softuri si in fond ce castigam?-auto-leveling si atat. In schimb e interesanta ideea cu mutatul motoraselor dar banuiesc ca tre sa dau lupa si "sticla" jos ca nu am loc prin spate, nu? + ca tre sa mai fac si ceva modificari in interior ca sa se nimereasca la locasurile de prindere. Ca ar fi prea fain sa se nimereasca la fix cu prinderea. Tre sa cantaresc sa vad ce-i mai greu sa comand motoarele existente sau sa fac schimb... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 4 Mar 2014 · Report post Exact, trebuie sa dai lentila jos dupa care se scoate tot interiorul cu tot cu lupa si ai acces la motorul din farul vechi. La farul nou parca ai mai mult loc si o poti face direct prin spate sau tot asa, desfaci tot . Nu e greu dar e treaba migaloasa mai ales trebuie sa ai grija ca se intinde masticul ce etanseaza lentila de far si poate curge in interiorul farului pe piesele cromate . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 4 Mar 2014 · Report post Farurile mele bat ff bine. Depinde si de becuri oricum. Cu cele de 4300k se vede foarte foarte bine (exceptie facand pe ploaie cand mai bine scot lanterna pe geam), cu cele de 6000k se vede ok, iar de la 8000k in sus apar probleme. Reglajul merge sus-jos din rotita din masina. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 4 Mar 2014 · Report post Probabil ca cele de 4300 erau consumate. In mod normal cand ploua, cele de 4300 k ofera cea mai buna vizibilitate. 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 4 Mar 2014 · Report post Exact, chiar mai poti distinge ceva pe ploaie, cand ai 6000k si ploua e jale . 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 4 Mar 2014 (edited) · Report post Mie sincer toate xenoanele aftermarket mi se par petarde pe ploaie. Cele de fabrica in schimb sunt altceva! Edited 4 Mar 2014 by Roskat Share this post Link to post Share on other sites
Posted 4 Mar 2014 · Report post Exact, chiar mai poti distinge ceva pe ploaie, cand ai 6000k si ploua e jale . Asa este cu cele de 6kk, pe ploaie,lapovita+ RO...nu vezi nimic Share this post Link to post Share on other sites
Posted 4 Mar 2014 · Report post @Roskat, nu si daca ai becuri de 5000k sau 4300k . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 4 Mar 2014 · Report post Mie sincer toate xenoanele aftermarket mi se par petarde pe ploaie. Cele de fabrica in schimb sunt altceva! Pai ziceai ca nu vedeai nimic cu cele de 4300k (adica OEM) si sunt cele de 6000k adica AM Acum zici invers Share this post Link to post Share on other sites
Posted 4 Mar 2014 · Report post E si el tanar mai domnule Ionutz . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 4 Mar 2014 · Report post Eu am de 4300k acum pe masina si sunt multumit, dar tot nu se compara cu ce e de fabrica Share this post Link to post Share on other sites
Posted 4 Mar 2014 · Report post Care sunt tot 4300k . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 5 Mar 2014 · Report post Inseamna ca difera becul in sine. Probabil si balastul are ceva de spus. Share this post Link to post Share on other sites