catalin_m4

suport motor

93 posts in this topic

salutare!

in cursul zilei de azi am observat ca am suportul de la motor rupt cel care face legatura intre motor si bara stabilizatoare.

care dintre voi ma poate ajuta cu un cod ceva ca incep cautarile.

am atasat poze cu seria masinii si cu suportul rupt.

multumesc

post-3959-0-81207300-1394391397_thumb.jp

post-3959-0-76719800-1394391486_thumb.jp

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ia legatura cu Midnight Caller si te ajuta el cu piese la pret bun. Si poti pune suport motor modelul nou, ca este mai rezistent

Share this post


Link to post
Share on other sites

salutare!

in cursul zilei de azi am observat ca am suportul de la motor rupt cel care face legatura intre motor si bara stabilizatoare.

care dintre voi ma poate ajuta cu un cod ceva ca incep cautarile.

am atasat poze cu seria masinii si cu suportul rupt.

multumesc

esti sigur ca-i rupt?

La s60-ul D5 din 2004 si eu am crezut ca-i rupt fiindca avea foarte mult joc si am dus masina la Volvo unde mi-au zis ca asa trebue sa fie, ei mi-l schimba daca vreau dar nu o sa faca nici o diferenta si mi-su aratat un suport motor superior nou si intradevar avea un joc destul de mare asemanator cu cel de pe masina, daca-i chiar rupt merita sa-l scimbi pe modelul nou care teoretic ii inbunatatit si are durata de viata mai lunga.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Modelul vechi de tampon chiar se rupe si se vede cauciucul rupt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Modelul vechi de tampon chiar se rupe si se vede cauciucul rupt.

Confirm si eu. Mare atentie la celelalte tampoane...sa nu fie coapte si ele. Daca mai ai inca un tampon busit....ideal ar fi sa le schimbi pe toate. Daca pui 2 tampoane noi si celelalte 3 sunt uzate...cele uzate or sa "traga" de cele 2 noi. Astfel or sa te tina mult mai putin.

Edited by zack
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tampoanele situate la capetele de la bara stabilizatoare?

Coapte in ce sens?

Asa la prima vedere arata ok...o sa ma uit mai atent la ele sa vad ce si cum.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@zack se refera la celelalte 4 tampoane ale motorului.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hidraulice fata-spate, unul articulat sub motor la jumatate si unul in dreapta la distributie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Suportul care-ţi trebuie ţie are PN 30776354 (30645447, tampon antitorsiune superior).

Ceilalţi patru de care vorbesc colegii, mai sus, sunt:

  • Suport motor faţă: 30680751;
  • Suport motor spate: 30666175 (sau 31262155);
  • Supor motor lateral (dreapta): 30748811;
  • Tampon antitorsiune inferior: 8659000 (sau 30680750).

În plus, tot la categoria suporţi motor care se pot uza/rupe, mai intră:

  • Bucşe cadru motor: 3507923, 3507924 şi 8678497;
  • Suporţi bară antitorsiune, stânga/dreapta: 8666204/8666205.

Uite schiţa: http://www.volvo-clu...attach_id=18312

Legat de producători, evident că ideal ar fi să pui OEM. O menţiune importantă ar fi că, în România, preţurile pentru OEM sunt jignitor de mari. Poţi cumpăra OEM la preţ egal sau chiar mai mic decât cel al pieselor aftermarket pe care le găseşti în România. Dacă intenţionezi să cumperi mai mult de un suport, e complet justificată achiziţia de pe site-uri dedicate din străinătate. Un exemplu de site (de la care am cumpărat personal şi pe care-l recomand) ar fi acesta: http://eshop.origina...cl=start&lang=1

Succese!

Edited by HEIMÐALLR
3 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Acum o sa incep sa caut pe net sa vad ce gasesc.

Mulțumesc frumos pentru ajutorul acordat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Păi, pe site-ul pe care ţi l-am recomandat le găseşti pe toate, trebuie doar să bagi codurile şi să-i dai search.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

La mine am impresia ca suporţii de bară antitorsiune, stânga/dreapta de la s80 sunt cam praf. Cum sa ii verific? Mi se pare ca se misca prea tare(si usor) bara antitorsiune cand trag de ea.

Edited by zack

Share this post


Link to post
Share on other sites

La mine am impresia ca suporţii de bară antitorsiune, stânga/dreapta de la s80 sunt cam praf. Cum sa ii verific? Mi se pare ca se misca prea tare(si usor) bara antitorsiune cand trag de ea.

E normal sa se miste. Daca nu trebuia sa se miste, o sudau astia de la Volvo si nu-i mai puneau bucsi

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cand vin la intalnire cu ea o sa facem o comparatie intre masini.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dai jos roata de pe bordura si daca face trosc-poc atunci ai bara stabilizatoare cu probleme, daca nu face inseamna ca problema e la tine . :P

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dai jos roata de pe bordura si daca face trosc-poc atunci ai bara stabilizatoare cu probleme, daca nu face inseamna ca problema e la tine . :P

Noi vorbeam de bara(dintre amortizoare) pe care se fixeaza suportul superior al motorului.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poţi să pui şi suporţi care nu se mai mişcă, uite exemplu: http://www.ipdusa.com/products/5037/115037-ipd-strut-bar-mount-conversion-kit

Sau poţi pune câteo flanşă sau şaibă mare şi groasă sub piuliţa cu care e fixată bara pe acele bucşe.

Să nu uiţi, pe urmă, să ne spui dacă trepidează ca un tractor UTB sau ca unu' ceva mai modern. ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hidraulice fata-spate, unul articulat sub motor la jumatate si unul in dreapta la distributie.

De unde vine denumirea asta de hidraulice, nu cumva pneumatice?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hidraulice pt ca au ulei .

Numai la diesel (la unele modele) sunt hidro-vacumatice.

@Zack, sorry da nu am prins firul de la inceput. Normal este sa joace bara ce sustine suportul .

Share this post


Link to post
Share on other sites

E normal să joace faţă-spate. Dacă joacă stânga-dreapta sau sus-jos, e o problemă.

Edited by HEIMÐALLR

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu le facusem la V70-ul vechi sa nu mai joace dar vibra tare la ralanti .

Edited by Bogdan G

Share this post


Link to post
Share on other sites

Şi era benzină... abia aştept să şi le rigidizeze Zuck... ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dap, era benzen :D

Pai ce sa zic, poate nu-l deranjeaza masajul .

Edited by Bogdan G

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oricum are masaj, deja. Sau va avea, cât de repede. De la volantă... ;D

Zuck, n-ai tupeu dacă nu pui chestiile alea rigide de la iPD, dar împreună cu tampoane antitorsiune (cel de sus şi cel articulat de jos) din poliuretan. ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now