catalin_m4

suport motor

93 posts in this topic

Ii cad tablele dupa 1000 km .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tu chiar vrei sa se dezintegreze s80-ul?? Parca la Aro se retezau stalpii de la parbriz de la vibratiile motorului de Brasov (sper ca nu gresesc)!!

In alta ordine de idei...imi joaca bara aia fata-spate. In lateral si sus-jos nu joaca.

Apropo de tampoane. Acum ceva timp (un an..doi) citisem pe forum ca tampoanele motorului d5 de 136kw (185 cp) tin mai mult fata de cele ale motorului d5 de 120 kw(163 cp). Din cate am vazut...tampoanele sunt identice. Cumva motorul de 185 cp vibreaza mai putin?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu cred, dar e mai nou, deci, şi tampoanele, la fel... ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hidraulice pt ca au ulei .

Numai la diesel (la unele modele) sunt hidro-vacumatice.

@Zack, sorry da nu am prins firul de la inceput. Normal este sa joace bara ce sustine suportul .

Bun, hidraulice ca au ulei, hidro o sa-mi spui ca au apa si atunci la mine sunt doar vacumatice(am gresit cand am zis pneumatice). Chiar sunt curios cum este cu tampoanele astea, hidra, hidro si vacu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

am cautat putin pe internet si am gasit asta

http://www.ebay.it/itm/Cuscinetto-Motore-Superiore-Volvo-S60-S80-V70-XC70-XC90-2-4D-D5-/301111183907?pt=Ricambi_automobili&hash=item461ba00a23

oare se potriveste?

codurile sunt aceleasi date de colegu' mai sus.

din cate mi-am dat seama e diferit fata de cel original care e pe masina.

asta e modelul nou.....adica mai rezistent?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, e modelul nou şi potriveşte dar eu te-aş sfătui să-ţi iei original.

Edited by HEIMÐALLR

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Mariusb, la modelul tau tamponul are ulei inauntru si se trage pe perna de ulei cand primeste vacuum .

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, e modelul nou şi potriveşte dar eu te-aş sfătui să-ţi iei original.

Eu am tampon superior febi sau lemforder de la aprox 110 000 km. Ghici ce?! In prezent masina are 204 000 km si nu s-a rupt nici acum!! Eu zic ca nu merita cel original....doar nu tine 200 000 km.

Share this post


Link to post
Share on other sites

De la febi la lemforder e cale lunga zacky

Sent from my GT-I9190 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

De la febi la lemforder e cale lunga zacky

Sent from my GT-I9190 using Tapatalk

Alex...stiu. Problema e ca nu mai tin minte sa zic de care este. Oricum...cele 2 hidraulice sunt 100% febi si le am puse pe masina de la 127 000 km. Poate am avut eu noroc....sau poate chiar sunt ok calitate/pret. Eu unul sunt multumit si urmatoarele tot febi o sa le pun.

ps: Totusi inclin sa cred ca cel superior este lemforder.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am 205000 km la bord....deci ar trebui sa ma consider norocos ca nu le.am schimbat pana acum :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sunt curios cum isi da seama Zack daca e rupt cel de sus din moment ce el joaca de nou . :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am schimbat cel de sus cu febi e ok, după 40k și unu hidro-vacumatic din fata cu OEM luat sh și merge super chiar vibrează mai puțin decât v50-ul tot d5, am schimbat și furtunasele vacuum

Share this post


Link to post
Share on other sites

Joaca bara!! Nu te gandi ca face cursa Bucuresti-Constanta!! Zack isi da seama cu ochiul... :evil6:

Share this post


Link to post
Share on other sites

În schimb bucșe febi sunt varza!25k și crapă

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut. Am si eu o intrebare in legatura cu tamponul ala...ce rol are? nu pot sa imi dau seama daca joaca tare la mine..dar daca il misc se cam misca...:)) sa zicem ca e dus...daca il schimb cu unul nou...care ar fi avantajele...? Multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Păi, ce rol poate avea, dacă e antitorsiune?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu lam schimbat mare diferență nu face, parca reduce vibrațiile și parca atunci când accelerezi și apoi lași pedala simți răspuns mai rapid, adică motoru se mișcă mai puțin fata spate

Dar mai știu de la Bogdan ca acel tampon antitorsiune are un frățior lângă cutie și ar trebui schimbate ambele deodată

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, toată lumea ştie asta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deci ce am observat eu...la temperaturi de -5 in jos...imi cam trepideaza volanul...cand stau la semafor si masina e in Drive. In park...nu prea se simte nimica....dar cand afara temperatura credeste de la 8 grade in sus...cel mai cald a fost 12 grade pana acum...nu se simte nici o trepidiatie nici in drive...nici in park...credeti ca acel tampon si cel de la cutie ar trebui schimbate...si parca simnt asa o zmuncitura cand accelerez...sau iau piciorul mai brusc de pe acceleratie? acum problema e ca nu sunt asa scumpe...undeva la 100$ amandoua din america. merita schimbate ar face o diferenta

? Multumesc Mi se para ciudat ca la asa o diferenta de temperatura sa se dilate cauciucul..sau sa se stranga?

Edited by Dan Lavric

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai la -5 grade iti iei doua geci pe tine, caciula in cap si manusi, iar la 12 grade iesi in camasa, nu ti se pare o diferenta destul de mare? Totusi sunt 17 grade diferenta

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu se dilată sau contractă cauciucul, ci se rigidizează, la rece.

Edited by HEIMÐALLR

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dane, nu confunda trepidatiile cu smuciturile! Smuciturile pot fi de la cutie!

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Şi acele două tampoane, torsiunii cutiei de viteze se opun, de fapt. Cel de jos chiar e prins pe cutia de viteze, nu pe motor.

Edited by HEIMÐALLR
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poți încerca pe cel de sus sa îl blochezi cu un pic de cauciuc și asa vezi dacă ar fi mai rigid ar face o diferență sau nu... asta dacă e rupt

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now