catalin_m4

suport motor

93 posts in this topic

Am incercat sa blochez putin tamponul de sus..am bagat o surubelnita...:))) imi vine sa rad..dar pe moment nu am gasit ceva mai bun..si sa stea fix acolo...sa vazut o diferenta enorma...nu mai simteam nimic cand luam piciorul de pe acceleratie sau acceleram..nu se mai misca motorul..:) ca era fixat cu surubelnita..:)) intradevar trepida foarte tare la relanti....dar nu mai aveam zmuncituri deloc. Am fost impresionat. Acum le.am comadat pe cel de sus si pe cel de la cutie o sa le schimb..si o sa vad dupa. Dar sunt sigur ca face diferenta :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ideea e ca și cel nou are, și își face joc, nu va fii asa de rigid ca varianta cu surubelnita,sa ne spui ce și cum, contează și cum îl reglezi,sa nu simți trepidații la ralanti

De reglat e simplu : sa nu fie în tensiune, eventual poți porni motorul cu el slăbit și îl strângi în poziția în care bate mai puțin

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

La motorul lui nu cred ca are ce sa regleze, pentru ca e model diferit.

Sent from SGS3 on JellyBean 4.3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oky. Mersi..da cum il reglez....ca nu cred ca se poate..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nici eu cand am schimbat suportul nu l.am reglat.

daca se reglează de unde si cum il reglez?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Se regleaza antibalansul la D5 & masina P1 (S40) la P2(S60 1) nu ai ce regla .

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

http://www.volvo-club.ro/index.php?app=core&module=attach&section=attach&attach_rel_module=post&attach_id=44653 poza cu tamponul si surubul acela care e incercuit , de acolo se regleaza , nu trebuie sa fie in tensiune daca e , atunci tremura

posibil sa fie modelul nou de tampon , principiul e acelasi

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu ma modelul nou..cel dreuii ptunghiular patratos. O sa incerc cand il pun sa vad daca se poate....dar teoretic tamponul nou ar trebui sa aiba acea toleranta !

Share this post


Link to post
Share on other sites

ideea e ca surubul ala nu il strangi si reglezi , ca sa nu fie tamponul in tensiune (fata -spate )

toate modele au surubul ala ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Exista o mica toleranta dar cand il pui motorul nu sta in tensiune (daca nu e in viteza si masina in panta) .

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ai perfecta dreptate

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Astaz iam schimbat cei doi suporti motor cel de sus si cel de la cutie. Se vede o diferenta enorma..:) cel puitin cand schimbi din drive in N sau in R. Si raspunde mai repede la acceleratie. sunt foarte multumit de rezultat. piesele m.au costat 80$. Deci a meritat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Astaz iam schimbat cei doi suporti motor cel de sus si cel de la cutie. Se vede o diferenta enorma.. :smile: cel puitin cand schimbi din drive in N sau in R. Si raspunde mai repede la acceleratie. sunt foarte multumit de rezultat. piesele m.au costat 80$. Deci a meritat.

Logic ca raspunde mai bine la acceleratie, ca tampoanele alea iti dau inca 10 cai in plus :evil6:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dane mai taie din ele ca ne facem de bafta .

Cum sa raspunda mai bine la acceleratie schimband tampoanele anti-balans ?

@Ionutz, 10 cai frumosi . :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Se balanseaza mai putin si no mai ia cu amețeală

Si eu cand iam pus in lic de tamponul trapez o bucata mare de cauciuc rigid parca era mai inchegata,sau trepida mai tare si simteam puterea

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai sincer se simte raspunsul la accelelatie mai repede...mai bine...nu neaparat creste puterea..daca ma crezi tamponul cel de jos...era rupt de la cutie...si cel de sus avea un joc enorm. diferenta pe care o simt e enorma..:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma alatur discutiei,chiar daca nu cred ca mai sunt multi participanti.A facut cineva asta?Impresii?Sunt cam confuz ca suportul meu mort nu e ca in poza,adica e Boge,cel cu gaura rotunda,si nu prea stiu cum sa il bag pe dinsu-n trinsa...:)

243406.jpg

Edited by Ujio

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Raspund tot eu,ca am rezolvat.In toate limbile posibile posesorii de Volvo se plang de calitatea modesta a suportilor motor.Parerea mea ca sunt facute intentinat sa se rupa,ca sa le schimbi,cel putin astea mai noi.A aparut o gaselnita,acele miezuri si bucse din Poly,dar toti se plang ca degeaba sunt mai ieftine si mai durabile,ca nu amortizeaza ca si cauciucul si efectul nu este cel dorit.O alta gaselnita de data asta poloneza este cel din poza de mai sus,adica TEDGUM ce ofera doar miezul.Dat fiind ca la suportul de sus scopul este eliminarea vibratiilor,se potriveste de minune,si sunt convins ca va rezista mult si bine,cu specificarea ca e din cauciuc.Nu se monteaza cu ajutorul uleiului,ca ataca cauciucul.Costa 84 lei fata de suportul original peste 300 roni.Se face economie unde se poate si mai ales fara rabat de calitate,la hygrolager nu as pune asa ceva.Tehnic vorbind,am taiat cu un bomfaier umarul mai lung,o parte din el,ca sa il pot baga cu o menghina treptat in lacasul vechiului suport.Cine mai vrea detalii,sa ceara,o zi buna tuturor...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now