Stronghold

Volanta "ranforsata"

28 posts in this topic

Salutare.Vreau sa deschid acest topic tocmai pentru ca multi dintre noi am avut/avem /vom avea probleme la volanta , care nu este o piesa extrem de ieftina.In urma cu vreo 2 luni, in timp ce cautam un prieten ptr niste chestii legate de tuning mi-a povestit de audi s 3 -ul sau cum i-a cedat volanta (are vreo 330 Cp si spre 500nm).Vorbind de preturi mi-a spus ca el si-a reparat volanta la Budapesta.De fapt reparatia a constat in inlocuirea anumitor componente si ca practic i-a fost ranforsata volanta.Mi-a oferit posibilitatea de a trimite volanta in Ungaria si totul costa vreo 250-300 euro.Acuma, daca e sa ma raportez la 300 euro si e ranforsata (cine stie daca e fiabil pe termen lung) sau la 550 euro cat costa una noua, parca imi surade ideea.Dar....cred ca ar fi bine-venite niste pareri/idei din partea unora dintre colegi care probabil au auzit ori s-au intalnit cu astfel de situatii.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si eu am "zob" volanta la s80. Si pe mine ma intereseaza subiectul....am auzit tot felul de "povesti" ca se pot repara. Oare merita...si este de durata reparatia?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Baiatul cu care am discutat este serios, este "mort" dupa tuning, chiar are un magazin de tuning si mi-a spus ca are mai multe volante trimise in Budapesta si ca nu s-a plans nimeni de lucrare.Primele volante au fost trimise anul trecut si nu au existat probleme.Se ofera garantie de 12 luni

Si eu am "zob" volanta la s80. Si pe mine ma intereseaza subiectul....am auzit tot felul de "povesti" ca se pot repara. Oare merita...si este de durata reparatia?

.

Poi am inteles ca la modelele de dupa 2003-2004 s-a rezolvat problema cu volanta.Si U nu ai din 2005?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ambreiajul si volanta mea au 204 000 km. De la 96 000 pana la 204 000 km au fost destul de solicitate. Imi plac "liniutele" de la semafor.... :evil6:

Habar n-am cat tineau volantele la modele mai vechi/fara facelift. Cred ca Mr. G stie mai bine....sau Alex.

ps: Volanta mea nu vibreaza...doar cloncane la relanti.

Edited by zack

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu nu am auzit de volanta ranforsata, dar nici gugalu' nu a auzit. Volanta are niste arculete care preia socurile ambreiajului. In momentul in care se uzeaza, se descentreaza (fiind facuta din 2 discuri prinse cu acele arcuri) si incepe sa bata/ vibreze. Daca "astia" o ranforseaza (adica ii pun arcuri mai groase), socurile cine le preia? Placa si discul de ambreiaj, nu-i asa? O sa le manance pe paine, sa nu mai vorbim de socurile produse la schimbarea vitezelor

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ambreiajul si volanta mea au 204 000 km. De la 96 000 pana la 204 000 km au fost destul de solicitate. Imi plac "liniutele" de la semafor.... :evil6:

Habar n-am cat tineau volantele la modele mai vechi/fara facelift. Cred ca Mr. G stie mai bine....sau Alex.

ps: Volanta mea nu vibreaza...doar cloncane la relanti.

Si volanta mea 'cloncane" pana se incalzeste , cred ca toate fac asa , si e schimbata pe la vreo 90 de mi acum vreo 2 ani

Share this post


Link to post
Share on other sites

Şi câţi km are parcurşi noua volantă?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Şi câţi km are parcurşi noua volantă?

145000 km:

... iar in momentul actual afisaza 145k!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu sunt curios cum este ranforsata volanta si daca este nevoie de disc de ambreiaj cu arcuri deoarece cel stock clar nu mai merge ca ar face masina ca la balamuc. Asta cred ca este ca un fel de kit Valeo 4p cum e la vag cu volanta cu masa fixa si disc de ambreiaj cu arcuri care sa preia socurile.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu sunt curios cum este ranforsata volanta si daca este nevoie de disc de ambreiaj cu arcuri deoarece cel stock clar nu mai merge ca ar face masina ca la balamuc. Asta cred ca este ca un fel de kit Valeo 4p cum e la vag cu volanta cu masa fixa si disc de ambreiaj cu arcuri care sa preia socurile.

Exact asta spuneam si eu mai sus. Si discul cine il face? Dar oricum este ciudat ca nu gasesc nimic pe Google, asa ca...

Share this post


Link to post
Share on other sites

145000 km:

Atunci, e 55000 km.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poi ideea e ca se schimba atat arcurile cat si piesele interne (nu stiu care sunt alea) si se pun unele mai rezistente.Am cautat si eu pe goagal dar nu mi-a dat nimica, in schimb societatea respectiva exista si se afla langa Budapesta.Termenul de reparatie este de 10 zile si garantie 12 luni.Am intrebat si de ambreiaj, daca ranforsarea volantei nu ar duce la o uzura prematura a dicului de ambreiaj si a altor comonente.Mi-au dat asigurari ca nu se intampla astfel de lucruri.In plus mi-au spus ca pot sa schimbe si disscul de ambreiaj cu unul pe baza de kevlar si sa schimbe si alte piese ale ambreiajului.A, si pretul pentru schimbarea discului de ambreiaj cu unul pe baza de kevlar este 100 euro si a rulmentului de presiune si a restului de componente 80 euro.

Si daca aveti nevoie de mai multe informatii, cei care sunteti priceputi puteti sa intrebati la adresa baiatului www.WarTuning.ro si cautati-l pe Zoltan.El o sa va dea mai multe explicatii.

Edited by Stronghold

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toate volantele cu masa dubla ce au fost cuplate la D5244T/T2 au probleme dupa un nr de km iar acest motor a fost pus pana la MY 2006 . Din cate stiu nu exista kit cu masa simpla dar se repara aceste volante in Bucuresti sau Bacau.

Nu stiu daca merita efortul .

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Un pret aproximativ sau in ce consta reparatia?

Share this post


Link to post
Share on other sites

www.google.ro

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toate volantele cu masa dubla ce au fost cuplate la D5244T/T2 au probleme dupa un nr de km iar acest motor a fost pus pana la MY 2006 . Din cate stiu nu exista kit cu masa simpla dar se repara aceste volante in Bucuresti sau Bacau.

Nu stiu daca merita efortul .

.

Am gasit firma aceea din Bacau, ei zic ca au 12 ani experienta in afara tarii.In fine.Ceea ce vreau sa te intreb Bogdan, de ce ai spus ca "nu stiu daca merita efortul"?

Am gasit si in Bucuresti o societate care se ocupa de astfel de lucruri - Robnec SRL.

Edited by Stronghold

Share this post


Link to post
Share on other sites

www.google.ro

Ce sec esti ma' Bogdane!!!

Am gasit si in Bucuresti o societate care se ocupa de astfel de lucruri - Robnec SRL.

La Robnec mi-am reparat eu turbina in vara lui 2011 (merge fara probleme :D). Fac tot felul de lucrari acolo (reparatii turbo, planari chiulase, etc).

Edited by Andu G

Share this post


Link to post
Share on other sites

E super, macar unul dintre membrii forumului si-a reparat o piesa acolo.Probabil ca si o lucrare la volanta ar iesi la fel de bine, si atunci nu mai trebuie mers prin Budapesta sau stiu eu unde.Poate trece careva dintre noi pe la Robnec si atunci vom stii sigur.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cu turbina au facut treaba buna iar la bani ne-am inteles. De restul lucrarilor pe care le fac acolo nu pot sa garantez, dar atata timp cat iti dau garantie, este ok.

La cate volante cloncane pe forum ..................... poate-si face unu' curaj sa apeleze la ei!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Exact la acelasi lucru ma gandeam si eu :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cu turbina au facut treaba buna iar la bani ne-am inteles. De restul lucrarilor pe care le fac acolo nu pot sa garantez, dar atata timp cat iti dau garantie, este ok.

La cate volante cloncane pe forum ..................... poate-si face unu' curaj sa apeleze la ei!!!

Cand dam "bre" o fuga sa ii intrebam cat ma costa o volanta de reparat si in cat timp este gata!!

Edited by zack

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zack, sa ne anunti si pe noi :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca vrea sa mearga nenea cu mine zilele astea...va anunt!! Si eu sunt curios. Gasisem in Romania volanta cu 2000 lei Luk noua...si daca imi aduc aminte pe ebay o gasisem cu tot cu transport pe la 2100 ron. Daca reparatia costa jumatate eu zic ca merita.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Merita, sigur ca merita.Acuma, principala problema care se pune este fiabilitatea acestei proceduri, dar oricum, daca se schimba piesele interne (arcuri si mai stiu eu ce) atunci nu cred ca ar trebui sa fie probleme

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now