Sign in to follow this  
Followers 0
mikaita

montare bov

15 posts in this topic

Salut celor pasionati de VOLVO,aveti idee cum pot sa montez un bov pe masina(Forge)?desfac valva oem de pe turbina,pun capac,tai furtun (de la intercooler la clapeta) si montez bov dar ce fac cu vaccum care venea pe vechea valva de la turbina(ducea in galerie admisie) si ce fac cu vaccum care vine pe noua valva(tot in galerie admisie dar unde??),poate are cineva ceva poze.....am gasit un link de la forge cu poze dar nu se vede unde vin exact furtunasele de vaccum....multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chiar nu a montat nimeni blow off valve?in chitul de blow off valve de la forge am un teu mic de plastic pt vaccum,din valva originala care este pe turbina pleaca un furtun vaccum pina in admisie,nu inteleg pt ce este acel teu mic...poate pt a lasa valva veche si a merge in paralel cu cea noua si atunci se poate folosi acel teu de plastic...sugestii?multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites

A avut Stefan2.4T si cred ca au mai avut cativa .

Normal trebuie anulat BOV-ul intern al turbinei si pus cel extern, vezi furtunele cum vin si le montezi conform instructiunilor .

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da Bogdane ,ai dreptate,numai ca astia au trimis fara instructiuni,iar cu Stefan am vb si chiar am vrut sa cumpar de la el kit'ul pe care l-a avut pe s60,dar n-am mai avut rabdare,si am luat de la forge,numai ca astia au pus un teu de plastic care nu stiu ce sa fac cu el.Normal se pune bov pe furtunul de la intercooler la clapeta,iar vaccum'ul duce de la bov la admisie,iar cum bine ai zis se anuleaza bov intern al turbinei...si se pune capac pe turbo.... :help:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai si atunci unde e greutatea ?

Pune poze cu kitul si iti fac niste instructiuni .

Sper ca te ajuta asta, succes .

Imagine-blow-off-valve.jpg

Vezi ca trebuie scoasa valve de bypass pe care o ai acum, sunt cazuri in care nu este suficient sa scoti furtunul iar daca ea oricum pierde presiune cel mai bine o dai jos si o anulezi cu un capac .

Succes .

Te poti folosi fix de furtunul care intra in valva de bypass, il prelungesti si il bagi in BOV .

Edited by Bogdan G
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Incep cu a-ti multumi Bogdane,valva care o am acum difera putin de poza pe care ai pus-o,dar cred ca am inteles principiul de functionare,problema la mine nu e de sunet,ci se umfla foarte tare furtunele care vin de la turbo (probabil datorita faptului ca am pus ecu de t4 ,pe motor de t3,fara sa schimb turbina..dar urmeaza) si incerc sa ajut cumva motorul cu acest bov...pun si o poza,iar valva pe care am cumparat-o este din prima poza.....multumesc inca o data

cand spui valva bypass te referi la cea oem,poza din mijloc

post-190-0-63262100-1396255849_thumb.jpg

post-190-0-37885300-1396255861_thumb.jpg

post-190-0-16017500-1396256439_thumb.jpg

Edited by mikaita

Share this post


Link to post
Share on other sites

BOV-ul nu iti ajuta cu nimic turbina, doar preia rolul CBV-ului (chestia aia prinsa in 3 suruburi) si in loc sa dea presiunea inapoi in sistem, o arunca afara.

S-ar putea de asemenea sa ti se opreasca motorul intre schimbarile de viteza (BiriV patea asa dupa punerea BOV-ului).

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

...deci alta turbina Alex ?cea de 12t o inlocuiesc cu una de 15t...cod 49377-06362,cel putin asa scrie pe ea,cred ca merge si la saab 9000,e dus la ea chra.....sa vad unde gasesc.....multumesc de raspuns Alex

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu alta turbina om bun. Iti trebuie modificare in soft, ECU se asteapta ca atunci cand iei piciorul din gaz sa primeasca surplusul de aer ventilat de CBV, nu lipsa de aer pt. ca il ventilezi atmosferic prin BOV. Iti injecteaza "preventiv" benzina si iti da in nas masina.

Tu monteaza-l si vezi ce se intampla, poate doar la BiriV a fost un caz special...

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc Alex ,montez si apoi vad ce se intampla,dar nu vad ce ar trebui sa mai modific in soft(ecu),am avut ecu (din fabrica 121kw-165 hp) l-am schimbat cu ecu de 200 hp + rampa injectie+injectoare+regulator in rampa injectie(toate de pe 200hp) masina trage bine,singura care nu am schimbat-o e turbina....iar turbina care a fost pe acel volvo are cod 49377-06362 (pt 162kw-220 hp),am sa montez bov'ul si sper ca doar la BiriV a fost o problema,multumesc inca o data :headbang:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Monteaza-l si vedem dupa ;)

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu e o idee prea buna sa pui 15T pe 2.0T, nu e T4, nu are aceleasi interne, nu are acelasi raport de compresie, trebuie soft cu un amestec mai bogat pt a reduce riscul de detonatie si de spargere a motorului care nu e cel mai reusit motor facut de Volvo .

Adica 2.0T la 200cp e safe cand se face din soft cu un soft bine facut, 2.0T la 200cp cu ecu de T4 nu e o idee deloc buna .

Edited by Bogdan G
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ai avut dreptate Alex,abia sta la relanti,apoi am montat valva veche pe turbina iar in furtunasul care duce in admisie am montat acel teu,iar din el am plecat mai departe in bov extern,si tot face figuri....oare ce sa fac sa mearga bov'ul extern?

Edited by mikaita

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu ti-am zis....

Sent from my GT-I9190 using Tapatalk

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

am descoperit ca in bov am un singur arc si normal ar treb sa am 2....pun si o poza

post-190-0-40761000-1397427574_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0