Posted 2 Apr 2014 · Report post Salute, Azi, plecand de la lucru, cand sa ma sui in masina, observ una mica pata in dreptul usii spate, sub masina. Am ajuns acasa, m-am bagat sub ea, si am constatat ( se vede in poze ) ce si cum e "umed". Intrebarea este, ce anume este acolo, daca sunteti amabili sa imi spuneti, si eventual care ar fi cauzele, ca idee generala, pana ma duc cu ea la un control. Multumesc! 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 2 Apr 2014 · Report post Acela este rezervorul de combustibil, da cu degetul si vezi imediat ce este, daca e motorina trebuie sa miroasa . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 2 Apr 2014 · Report post Da, motorina pare...de la ce naiba sa curga totusi ? Am curatat bine de tot sectiunea cu pricina + spalat, sa vad dimineata, cum e prezinta... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 2 Apr 2014 · Report post Pai poate ai alimentat prea mult si e de la prea plin, rezervorul nu se gaureste, nu am vazut nici unul spart pana acum . Sau gatul ce intra in rezervor, poate nu mai este etans . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 2 Apr 2014 · Report post Am umplut ieri rezervorul, insa doar 3 sferturi. Atunci are rost sa o desfac sa vad ce si cum pe acolo, sau ? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 2 Apr 2014 · Report post Ai rabdare pana maine dimineata. Atunci decizi, in functie de cum arata dupa ce ai sters. 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 2 Apr 2014 · Report post Urmareste daca se mai umezeste, pana la urmatoarea alimentara. Daca nu se mai umezeste, problema este pe traseul de alimentare (gura alimetare- rezervor), eventual alimenteaza doar jumatate de rezervor si vcezi ce si cum 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 2 Apr 2014 · Report post Poate e iluzie optica dar se vede si urma unei lovituri serioase, in dreptul celor 2 "capace" Share this post Link to post Share on other sites
Posted 2 Apr 2014 · Report post Se vede clar ca rezervorul arata de zici ca este dat cu o pensula imbibata in motorina de exemplu.Nu se evapora motorina asa ca este de mult curs pe el si abia acum incepe sa se observe pe el cind trece peste o limita de litri la alimentare.Racord de cauciuc ,coliere si ce or mai fi pe acolo trebuie verificat pe partea conductelor de alimnetare etc.Probabil ca a venit timpul de schimbare a cite ceva . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 2 Apr 2014 · Report post Ce ochi ager...e o zgârietura, intradevar. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 2 Apr 2014 · Report post Da, motorina pare...de la ce naiba sa curga totusi ? Am curatat bine de tot sectiunea cu pricina + spalat, sa vad dimineata, cum e prezinta... Pare motorina sau este motorina ? Nu de alta dar pe acolo ai si un traseu de frana .@Saphir, conducta de alimentare e pe partea dreapta, e ud pe stanga . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 2 Apr 2014 · Report post Verific dimineata, acum seara am verificat cu o lanterna, si nu am vazut mare lucru. Pe lumina maine, sper sa vad mai bine. Va multumesc tuturor pentru raspunsuri, revin cand am mai multe detalii Noapte buna! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 2 Apr 2014 · Report post Daca este doar trei sferturi, atunci trebuie sa ai probleme la legatura dintre rezervor si "conducta" de alimentare. Daca este aproape plin ar trebui sa verifici garnitura de la sorb. Totusi un lucru nu corespunde si anume si intr-un caz si celalalt trebuia sa fie umed pe dreapta. Incearca mai intai sa vezi ce si cum cu sorbul, accesul prin spatele banchetei din spate locul din dreapta (la 5locuri). Share this post Link to post Share on other sites
Posted 2 Apr 2014 · Report post Haolica Cris, nasoala treaba! Pentru a ajunge la sorb trebuie sa desfaci cele trei scaune din spate (12 suruburi in total) si sa scoti mocheta. Inainte de toate, uita-te sub scaunul din mijloc si decupleaza mufa aia. Prima data rabatezi scaunele la prima pozitie (45 grade) si bagi o tubulara de 13 sau 14 cu prelungitor lung pentru a desface cele sase suruburi din spate. Dupa ce le desfaci, te muti in fata scaunelor spate si gasesti restul suruburilor unde tin pasagerii picioarele (vezi poze). Dupa ce scoti cu grija scaunele (ies mai bine pliate) mai ramane mocheta. Spor la treaba :hello: . 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 3 Apr 2014 · Report post M-am uitat si azi dimineata sub ea, in partea din spate erau cateva picaturi ( ca de condens), insa nu am m-am bagat pe sub ea sa vad mai exact. Sper sa nu trebuiasca sa o fac bucati Ma gandesc ca, la cat de umeda parea partea respectiva, nu este de ieri de azi, se vede si in prima poza, o pata (pe care nu am vazut-o pana acum), pe locul unde o parchez in curte zi de zi, umpic in panta. Alta curiozitate, am schimbat recent pe spate discuri frana + placute, si ma gandesc ca ar fi vazut mecanicul ca e ceva acolo..dar nu neaparat:)iar nivelul la lichidul de frana e neschimbat, deci nu cred ca e el de vina... Azi ma duc pe la mecanic, sa vad cand am timp, sunt mega curios ce e, si sper sa nu fie mare lucru :| Are cineva sa imi puna o poza din VIDA cu ce si cum e pe acolo in zona, mai in detaliu ? Multumesc! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 3 Apr 2014 · Report post Uite cateva poze cu instructiuni ce le mai aveam din Vadias pentru ambii senzori ai nivelului de motorina si pompa de combustibil: 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 4 Apr 2014 · Report post Am fost cu ea ieri la medic, insa din lipsa de timp nu am mai dat jos scaunele din spate, sa verific si pe sus, daca e ceva. Pe sub, unde initial era umed (si am sters), vad ca nu s-a mai intamplat nimic, e uscat...iar, daca are vreo legatura, nivelul de motorina in rezervor e la jumatate. Am verificat, si nu curge pe altundeva, adica pe la racodul de la buson in rezervor, care by the way, e pe celalalta parte a masinii, unde e totul uscat. Urmeaza scaunele scoase si vazut pe sus daca e ceva ce curge, insa..in zilele care urmeaza. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 4 Apr 2014 · Report post Te-a mai intrebat si Bogdan odata. Ai verificat daca este motorina, sau altceva? Poate ai trecut printr-o balta, sau poate ti-a curs ceva din portbagaj. Gandeste-te pe unde ai fost si prin ce "lichide" ai trecut cu masina Share this post Link to post Share on other sites
Posted 4 Apr 2014 · Report post Motorina e pentru ca nu se usuca . Daca era apa dintr-o balta se usca imediat din cauza aerului . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 4 Apr 2014 (edited) · Report post @paunionutz : motorina e 99%. 1% marja de eroare:) daca treceam prin orice 'lichide' era umed tot pe sub, nu numai partea din rezervor pe partea soferului. Ca idee, referitor la ce zicea Adi mai sus, m-am uitat atent, nu e nici o zgarietura/lovitura pe suprafata rezervorului, deci ramane, cum imi zicea si adrian_mangalia, sa desfac pe sus, sa vad pe unde picura:) Edited 4 Apr 2014 by sizan Share this post Link to post Share on other sites
Posted 4 Apr 2014 · Report post Garnitura de la sorb. Incearca direct sa o strangi putin, daca nu merge atunci te apuci de desfacut dar cu rabdare si atentie. Pierderea este mai veche, si numai cand este rezervorul plin curge. 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 7 Apr 2014 · Report post Am desfacut, pe sus curge. Garnitura de sorb, nu? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 7 Apr 2014 · Report post Corect, garnitura dar iti recomand sa desfaci numai daca nu mai merge putin stransa. Daca poti sa o mai strangi chiar si un sfert de tura, e rezolvata. 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 7 Apr 2014 · Report post Iti trebuie o-ring 9183708 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 7 Apr 2014 · Report post Corect, garnitura dar iti recomand sa desfaci numai daca nu mai merge putin stransa. Daca poti sa o mai strangi chiar si un sfert de tura, e rezolvata. OK, maine asta am sa fac, in seara asta nu am mai avut timp insa din ce m-am jucat pe acolo, nu ar da semne ca ar vrea sa se miste macar 1-2 milimetri in vreo parte... problema e ca imi trebuie o cheie pentru a o strange calumea..insa sunt si alte metode Iti trebuie o-ring 9183708 mersi ! maine..ma ocup. Share this post Link to post Share on other sites