Alexandru Dumitru

ambreiaj dus ?

31 posts in this topic

Salutari! Din seria ghinioanelor care le-am avut in ultilul timp cu masina, mai nou m-a lasat si ambreiajul. Am fost cu masina la cineva si am schimbatflansele de la amortizoare. Toate bune si frumoase pana am vrut sa ma intorc acasa, cand am pornit motorul si s-a turat singur pana pe la 4-5000 rpm dupa care si-a revenit. Bag in viteza si dau sa plec de pe loc si nimic, nu vrea sa plece de pe loc. Intra sa bag usor in viteza doar primele 2 trepte fara sa calc ambreiajul dupa care nu mai vrea. Precizez ca nu am mai avut probleme cu ambreiajul pana acum sa patineze sau alte simtome ca ar fi pe duca.. cilindrul receptor e ok , fara sa curga lichid de frana prin alte parti. masina e un v40 din 2001 benzinar 1.8 90 kw 227000 km. Aveti vreo idee ce sa fie?

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Esti sigur ca intra in viteza si nu s-a desfacut ceva la timonerie? Este cam ciudat sa "moara" asa brusc fara sa dea semne inainte. Eu am mers cu ambreiajul dus 5000 km. La inceput imi patina la viteze pe 100 km/h cand intram in depasiri, apoi a inceput sa patineze la viteze mai mici, insa tot mergea. Se aude acel click cand bagi in viteza? Adica click-ul de cuplare al treptei de viteza, sau este schimbatorul mai "liber" decat de obicei? Faptul ca s-a turat singura la pornire, nu are nici o legatura cu ambreiajul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

In prima si a doua viteza intra, usor data sa apas ambreiajul, in celalalte caraie cand incerc, iar cand apas ambreiajul si bag a 3, 4,5, intra in viteza Dar cand las ambreiajul bagata in viteza se aide in zgomot ciudat

Scuze or greseli tastes de pe telefon

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Au zburat bucati din el, posibil arcuri. Zgomotul e pentru ca se toaca inauntru.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ulei in cutie mai ai?

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

banuiesc ca este. sub masina nu este nici o urma de lichid. pana la acest incident nu a avut nbici un simptom.. intra perfect in viteze

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ca idee,iti recomand ambreiaj OEM.anul trecut m-a lasat si pe mine ambreiajul.nu cred sa mai fi fost schimbat pana atunci.230-250k km.am pus AM shacs(sau cum se scrie.).dupa 30k km am inceput sa aud rulmentul de la ambreiaj.halal treaba.

Share this post


Link to post
Share on other sites

SACHS. Pai si de ce nu te-ai dus la garantie ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am avut Valeo montat si tot aceeasi problema am avut o!Tind sa cred ca tine de Tara unde trebuuie sa ajunga piesa respctiva,altfel nu vad cum in Belgia unul Valeo duce 200 tkm?!

@MC daca nu l ai montat intr un service autorizat Rar,e mai greu cu garantia..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai stiu... tocmai asta vreau sa evidentiez proverbul "scumpul mai mult pagubeste".

Cand sunt chestii scumpe, mai da nene 100 de lei si monteaza-le undeva calumea.

Ca idee eu n-am avut probleme pana acum in 7 ani cu niciun ambreiaj SACHS vandut. Am avut un amortizor SACHS "Made in Romania" curs dupa 3 luni. Omul l-a montat in service autorizat, i-am dat un amortizor nou de schimb pana au fost gata actele, ca sa nu il tin cu masina pe dreapta, iar eu m-am descurcat cu garantia si in 7 zile am avut banii pe el inapoi de la furnizor. Deci se poate :)

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

@MC la mine a fost mai complicat.M=a prins problema la mine la tara.De abia am reusit sa misc masina 1.5 km pana la vecinii bulgari, la service.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Alexandru

Daca zici ca s-a intamplat dupa ce l-ai luat de la reparat, e posibil sa se fi scapat vreo piulita sau ceva prin gaura de vizitare a cutiei. Am mai auzit evenimente din astea, tot cu daune importante.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aha. Ai spus in primul post de flansa amortizor.

Aia are piulitele perfecte pentru "treaba" asta si cel putin cele de la oala stanga, pot cadea in zona care trebuie.

Oricum, a dus bine 227k km. Fix atat a dus si al meu la 440.

Share this post


Link to post
Share on other sites

daca era o piulita de aia nu mai aveam cum sa punem flansa .. deci nu cred,.. cine stie ata i-a fost viata .. bine ca m-a lasat la poarta meseriasului si nu in mijlocul drumului :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am comandat un kit de ambreiaj si mi-au adus un Valeo cod 801863 cu urmatoarele specificatii, pe care l-am vautat pe net si e de laguna 1 2.0

Detalii produs Diametru 1 [mm]: 220

Versiune: CPON

Diametru 2 [mm]: 219

Numar dinti: 26

Profil butuc roata: 26x(_)x21,4

Greutate (în kg): 4,99

Pe OEM am vazut ca difera putin adica:

Placa presiune ambreiaj - Parametru MF220; Ř 220 mm;

Disc ambreiaj - Parametru 220VTB; Ř 220 mm;

Profil butuc roata 20x22-26N; dinti 26;

O sa fie probleme cu montarea ?

Edited by Alexandru Dumitru

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vezi ca Valeo e o mizerie.

Daca intrebai pe aici, ti-am fi recomandat ceva intre LuK si SACHS.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

NU monta Valeo daca nu vrei sa l schimbi iar dupa vreo 20 000 km.Is patit,de aceea iti recomand Luk sau SAchs.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sunt praf!!

Eu am luat unul nou si l am montat pe fosta masina,un v40 din 1999 diesel cu 95 cp.Iar dupa 15000 km a inceput sa bata,apoi dupa alti 3000 km era tare ca o stanca!

Sfatul meu: fa retur la pachet sau il vei schimba din nou dupa o anumita perioada iar.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ai 15 zile conform legii dreptul sa il returnezi. Eu cel putin aplic asta cu clientii mei.

Sent from my GT-I9190 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

deci pana la urma ce parere aveti cu diferenta la dimensiunile de la profilul butuc roata de la kituri ? o sa se potriveasca ? ca nu am apucat sa merg la meserias sa il monteze

Share this post


Link to post
Share on other sites

Detalii produs

î: 220 mm

dinti: 26

tip cut.vit.: M3P,M5P

Asa ar trebui.

App cat ai platit pentru kit ul de Reno?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now