feraru3333

motorina -ulei vegetal

48 posts in this topic

am un mercedes e300 diesel si as vrea sa-l fac sa mearga cu ulei vegetal

fieel si cumparat din magazin si nefolosit ,tot e mai ieftin ca un litru de motorina

daca prinzi o promotie la supermarchet poti sa-l iei cu 3.8 lei

asa zice nevasta

cum se face asta si mai ales CINE FACE?

ca eu am 2 miini pe stg-si volanul pe dreapta :hello2:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu vreau sa te descurajez dar din ce stiu numerge sa iei ulei de la bunica si il pui ca-atare in rezervor. Eu personal sunt sceptic cu biodisel facut de tine, pe pompe-diuze sar putea sa mearga .

Edited by horica85

Share this post


Link to post
Share on other sites

e vorba de un mercedes pe injectie clasica

nu de volvo

an fabricatie 1996

care si asa sta degeaba

Edited by feraru3333

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am incercat pe un 1.6 diesel vw si am injurat 2 zile pana am desfacut tot si am curatat.

Uleiul viind mai vascos decat motorina mi-a antrenat toate gunoaiele .

Share this post


Link to post
Share on other sites

da ai pus ulei ars sau nou?

dar sa pui 2/3 ulei si 1/3 motorina cum ar fi?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si folosit si nou ca am avut un amic cu magazin care a avut ceva ulei expirat

combinatia de ulei cu motorina e buna dar invers cum ai spus tu . trebuie bine amestecat ca altfel obtii un fenomen (miere in ceai ) daca intelegi ce vreau sa spun

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

amesteca-l asa cum ai zis, ca merge. nu-l pune neamestecat. si asigura-te ca nu esti dependent de masina aia. ;D problema majora este ca daca scapa floriol pe langa segmenti in baia de ulei polimerizeaza uleiul de motor --> se caleaza motorul. alta problema este tendinta de a imbacsi injectoarele. si inca alta problema este ca umfla anumite ganituri. aceste isi pierd proprietatile de etansare de unde apar diverse alte probleme.

pe timp de vara poate fi folosit fara probleme din punct de vedere al viscozitatii. iarna insa iti trebuie o instalatie de incalzire pentru floriol. eventual i-as pune si niste ulei de motor pt. motoare in doi timpi in "combustibil". este un aditiv bun si ieftin pt. motorina de proasta calitate. dar numai pt. motoarele diesel clasice. cam 1:250...1:100.

ps: uleiu ars trebuie tras bine prin ciorap, iar untura de porc sa aiba peste 60°C ;D

Edited by LeChuck
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Merge si cu ulei de palmier dapai cu ulei de floarea soarelui. Trebuie mixat cu motorina si gata, 50:50 vara si 70:30 iarna .

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

fara nici o modeificare ?

tre sa fac amestecul afara sau le bag pur si simplu in rezervor?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Parca imi pare rau ca am vandut fiatul 1.9td fara sa testez macar odata cu ulei de la mcdonalds :)))

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am un prieten care a mers cateva luni bune cu un Mercedes w124 2.0d cateva luni doar cu ulei folosit de la o shaormerie. Masina mergea ca inainte, poate un pic mai puturoasa si miroasea a cartofi prajiti la toba (serios vorbesc). Dupa perioada aceasta s-a inchis shaormeria si a revenit la motorina. Uleiul il strecura inainte prin dres

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Baga ulei progresiv. De exemplu in momentul in care se aprinde beculetul baga 5 litri, cand se aprinde iar mai baga 5 litri.

In functie de cum merge dimineata la prima pornire o sa iti dai seama de cata motorina ai nevoie. Altfel, cand e cald motororul, in sezonul cald mai-septembrie poti merge cu ulei pur. Merge mult mai bine, la orice capitol.

Dimineata si motor rece sunt factorii cei mai importanti in evaluare.

Pentru un mai bun rafinament al proportiei, daca nu te deranjeaza sa umbli cu petul/bidonul de ulei, ar fi mai bine sa incepi cu o portii de 2-3l.

De principiu, un minimal filtru incalzit, care sa il tii pe contact si cateva minute bune dupa ce motorul atinge temperatura de lucru, e de folos chiar si in conditii favorabile. Ca si solutii profesionale, nu imi par sufieciente metodele care presupun doar incalzirea uleiului cu circuitul de apa al motorului. Timpul critic de lucru tocmai atunci e, pana se incalzeste combustibilul, fenomen care are loc mult mai tarziu decat incalzirea motorului.

Alt aspect, proportie mare de motorina pentru drumuri scurte 2/3-3/4 (oricum consumul se va reduce considerabil), proportie mica pana la neglijabil la drumuri lungi, cu temperaturi ambientale ridicate si motor cald.

Usor cu acceleratia: desi uleiul ofera cuplu mult mai bun pe plajele ~mici de turatii, dupa 3400-3500rpm, in general se fasaie. Banuiesc ca nu mai are fluiditatea/debitul necesar.

Cele de mai sus sunt concluzille mele dupa 2,5 ani de utilizare ulei pur, de la raft, la 1.9td injectie mecanica Lucas.

3 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

http://www.businesscover.ro/09-03-2012-nu-arunca-uleiul-de-la-cartofii-prajiti-alimenteaza-dieselul-cu-el/

  • Audi 80 1.6 TD, Audi 100 2.5 TDI, Audi A2 1.2 TDI 3L, Audi A3 1.9 TDI, Audi A4 1.9 TDI, Audi A4 2.5 TDI, Audi A6 2.5 TDI
  • BMW 320 D, BMW 320 TD, BMW 324 TD, BMW 325 TD, BMW 325 TDS, BMW 524 TD, BMW 525 TDS
  • Chevrolet Blazer K5 V8
  • Citroen AX 1.4 D, Citroen BX 17 TD, Citroen BX 19 D, Citroen C 15 1.8 D, Citroen CX 25 TD, Citroen Evasion 1.9 TD, Citroen Jumper 1.9 TD, Citroen Saxo 1.5 D, Citroen Xantia 1.9 TD
  • Daihatsu Rocky 2.8 TD
  • Fiat Doblo 1.9 D, Fiat Ducato 1.9 D, Fiat Ducato 2.5 D, Fiat Ducato 2.8 TD, Fiat Fiorino, Fiat Scudo 1.9 D
  • Ford F350 7.3 TD, Ford Escort 1.8 D, Ford Fiesta 1.8 D, Ford Focus 1.8 TD, Ford Focus 1.8 TDDi Turnier, Ford Mondeo 1.8 TD, Ford Ranger, Ford Scorpio 2.5 TD, Ford Transit 2.4 TDE, Ford Transit 2.5 D, Ford Transit 2.5 TD
  • Hyundai Gallopper 2.5 TCI
  • Isuzu Trooper 2.8 TD
  • Iveco Daily 2.8 D
  • Jeep Grand Cherokee 3.1 TD
  • Kia Carnival 2.9 TD, Kia Carnival 2.9 TDI, Kia Pregio, Kia Retona 2.0 TD,
  • Land Rover Defender 90 2.5 D, Land Rover Defender 110 2.5 TD, Land Rover Defender 110 2.5 Td5, Land Rover Freelander 2.0 D, Land Rover Range Rover
  • Mazda 323F 2.0 D, Mazda E 2.2 D
  • Mercedes 190 D, Mercedes 200 D, Mercedes 208 D, Mercedes 210 D, Mercedes 220 D, Mercedes 220 CDI, Mercedes 240 D, Mercedes 250 D, Mercedes 300 GD, Mercedes E 300 TD, Mercedes 308 D, Mercedes 310 D, Mercedes 407 D, Mercedes 410 D, Mercedes 709 D, Mercedes 814 D, Mercedes 817 D, Mercedes A-Klasse 140 CDI, Mercedes A-Klasse 170 CDI, Mercedes Sprinter 208 D, Mercedes Sprinter 210 D, Mercedes Sprinter 211 CDI, Mercedes Sprinter 212 D, Mercedes Sprinter 312 D, Mercedes Sprinter 313 CDI, Mercedes Sprinter 316 CDI, Mercedes Vario 815 D, Mercedes Vito 108 D, Mercedes Vito 110 D
  • Mitsubishi Carisma 1.9 TD, Mitsubishi L200 2.5 TD, Mitsubishi Pajero 2.5 TD
  • Nissan Almera 2.0 D, Nissan Almera 2.2 TD, Nissan King Cap MD22, Nissan Patrol 2.8 TD, Nissan Sunny 2.0 D, Nissan Terrano II 2.7 TD
  • Opel Astra 1.7 TD, Opel Astra 1.7 DTI, Opel Combo 1.7 DI, Opel Corsa 1.5 D, Opel Corsa 1.7 DI, Opel Frontera 2.5 TDS, Opel Frontera 2.8 TDI, Opel Kadett 1.6 D, Opel Omega 2.5 TD, Opel Omega 2.2 DTI, Opel Vectra 1.7 TD, Opel Vectra 2.0 DTI
  • Peugeot 106 1.5 D, Peugeot 205 1.9 D, Peugeot 306 1.9 D, Peugeot 309 1.9 D, Peugeot 405 1.9 TD, Peugeot 605 2.1 TD, Peugeot Boxer, Peugeot Expert 1.9 TD
  • Renault Espace, Renault Kangoo 1.9 DTI, Renault Laguna, Renault Master, Renault Megane 1.9 DTI, Renault R 5 1.6 D, Renault R 21 D, Renault Rapid 1.9 D, Renault Safrane 2.5 TD, Renault Scenic 1.9 DCI
  • Seat Alhambra 1.9 TDI, Seat Arosa 1.4 TDI, Seat Ibiza 1.9 TDI, Seat Inca
  • Skoda Fabia 1.9 SDI, Skoda Felicia 1.9 D, Skoda Octavia 1.9 TDI
  • Smart CDI
  • Ssangyong Musso 2.9 D
  • Toyota Avensis 2.0 TD, Toyota Corolla 1.8 D, Toyota Land Cruiser 3.0 TD, Toyota Hilux
  • Vauxhall Combo 1.7
  • Volkswagen VW Caddy 1.9 TDI, VW Golf II 1.6 TD, VW Golf III 1.9 TD, VW Golf III 1.9 TDI, VW Golf IV 1.9 TDI, VW Jetta 1.9 TD, VW Lupo 1.4 TDI, VW Lupo 1.7 SDI, VW LT 28, VW LT 35 2.8 TDI, VW Passat 1.6 TD, VW Passat 1.9 TDI, VW Polo 1.9 SDI, VW Sharan 1.9 TDI, VW T2 1.7 D, VW T3 1.6 TD, VW T4 1.9 TD, VW T4 2.4 D, VW T4 2.5 TDI
  • Volvo 240 D, Volvo 740 2.4 TD, Volvo 850 2.5 TDI, Volvo S80 2.5 TDI, Volvo V70 2.5 TDI

Autobuze şi camioane DAF, MAN, Mercedes, Neoplan, Iveco, Renault, Scania, Setra, Volvo.

asa zic astia

Trebuie subliniat faptul că „maşina pe care se montează intalaţia nu trebuie să fie dotată cu o pompă de motorină common rail (pompa diesel de înaltă presiune) sau cu una din următoarele pompe de motorina: Delphi, Lucas, CAV, Stanadyne şi Roto-Diesel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

tractoru merge ok :)

cu jimi-juma

incercat de curiozitate

si trage de jos mai bine :)

numai lasa miros de cartofi pai dupa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai, de ce nu pui ulei curat? Se gaseste la preturi de sub 4 lei pe litru!

Share this post


Link to post
Share on other sites

bagat 12 litri ulei floarea soarelui 3.79 litru

habar nu am cita motorina a mai fost becul galben era aprins

miroase a cartofi prajiti

ma gindesc sa bag niste esenta de vanilie sa miroasa a gogosi

peste 3 ore ma duc sa-l pornesc din nou ,sa vad cum porneste

mercedes 300 d elegance an 1996 sau 1997

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asta are pompa liniara bosch

trebuie sa mearga

poate porneste un pic mai greu :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

habar nu am ce pompa are

nu am rezistat 3 ore am fost acum si l-am pornit

a pornit la "sfert"

drept ii ca apa avea 80 de grade

Share this post


Link to post
Share on other sites

merge nu are treaba :)

daca simti mirosu gazelor de esapament

te gandesti la mici ;bere si catofi pai :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Saptamana aceasta sper sa fac si eu experiment pe un Chevrolet Captiva 2008, motor 2.0 diesel ;D ;D ;D!

Am sa pun vre-o 20-30 litri ulei la 10-15 litri de motorina!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Saptamana aceasta sper sa fac si eu experiment pe un Chevrolet Captiva 2008, motor 2.0 diesel ;D ;D ;D!

Am sa pun vre-o 20-30 litri ulei la 10-15 litri de motorina!

ai grija sa nu fie common-rail

ca nu merita :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

In plus Captiva e recunoscut pt problemele grave ale sistemului de injectie .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pornit dimineata fara nici o problema.am gasit la un birt20 ltri ulei ars. Parca e mai fluid ca cel nou. Cum il filtrez ca are gozuri ?

Sent from my P5_Quad using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Incalzeste-l si trece-l prin cea mai fina sita pe care o gasesti, sau de ce nu chiar printr-un filtru de combustibil, dar cred ca trebuie si pompat ca sa faca un pic de presiune...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now