Posted 13 Apr 2014 · Report post Sunt posesor de XC90, 2.5T din 2006 si cu ceva timp in urma s-a aprins pe bord un mesaj de eroare, mai exact "abs/anti-skid service required", dublat periodic de "anti-skid temporary off". Dupa verificari de rutina in service curent, vazand ca totul e ok si functional, am mers la reprezentanta Otopeni, de unde am plecat cu eroarea de pe bord stinsa/disparuta si recomandare de curatat senzori ABS si mufa calculator pompa abs. La foarte scurt timp eroarea a reaparut. Am curatat conform recomandarii insa mesajul de pe bord a ramas la fel. Am mers la un service si verificat masina pe tester. Mesajele de la calculator au fost "Pump faulty signal" si, implicit, "tractiune integrala indisponibila". Am verificat senzori abs pe loc si in miscare, acestia avand valori sensibil apropiate, ceea ce denota functionare ok. Faptul ca dupa vizita la Volvo eroarea s-a stins ma face sa sper ca nu e pompa de abs defecta. Raman variantele fir/circuit intrerupt, atingere/masa gresite etc. Astept pareri si opinii referitoare la ce ar trebui sa fac in continuare. 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 13 Apr 2014 · Report post Calculator ABS defect /probleme fire . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 13 Apr 2014 · Report post Calculator ABS defect /probleme fire . Pai daca era calculatorul defect nu trebuia sa aibe macar o eroare "internal fault". Insa el are eroare "faulty signal", asta inseamna ca primeste informatia eronata, incompleta, sau de loc! Si eu cred ca este o problema de contacte sau cablaj. Sterge eroare, pune contactul, baga mana sub pompa de ABS la calculator si misca de fire/mufe. Daca eroarea reapare, inseamna ca ai gasit problema. Daca nu reapare, trebuie sa "mergi" mai depare pe cablaj. Calculatorul daca este defect, trebuie sa-l desfaci de sub pompa si sa-i dai doi pumni. Daca apare eroarea, inseamna ca este defect, daca nu apare eroare este ok Share this post Link to post Share on other sites
Posted 13 Apr 2014 · Report post sa-i dai doi pumni tare!!! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 13 Apr 2014 · Report post tare!!! Din pacate este singura varianta de verificare Share this post Link to post Share on other sites
Posted 14 Apr 2014 · Report post Daca dai 2 pumni in calc de ABS si da eroare e din calculator nu din fire, asa le testam si eu . PS> nu toate dau internal fault. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 14 Apr 2014 · Report post Calculatorul daca este defect, trebuie sa-l desfaci de sub pompa si sa-i dai doi pumni. Daca apare eroarea, inseamna ca este defect, daca nu apare eroare este ok Daca dai 2 pumni in calc de ABS si da eroare e din calculator nu din fire, asa le testam si eu . PS> nu toate dau internal fault. Pai asta ziceam si eu Share this post Link to post Share on other sites
Posted 16 Apr 2014 · Report post Multumesc pentru raspunsuri. Din pacate nu gasesc pe cineva care sa aiba, pe langa tester, si schema electrica necesara pentru a merge pe cabluri. Aveti idee de unde o pot procura? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 16 Apr 2014 (edited) · Report post Poti lua legatura cu BogdanG, sa te ajute cu reparatia! Si schema electrica http://www.volvowiringdiagrams.com/volvo/XC70%3AXC90%20Wiring%20Diagrams/TP3989202%202006%20V70%20V70R%20XC70%20XC90%20Wiring%20Diagram.pdf Edited 16 Apr 2014 by paunionutz Share this post Link to post Share on other sites
Posted 16 Apr 2014 · Report post Pai Romeo 4K9 il ai pe nea Bogdan ca vecin si nu apelezi ? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 21 Apr 2014 · Report post Merci frumos! Am apelat. Share this post Link to post Share on other sites