Mugurel Moruzi

consum mediu volvo v 50 2007 110 cp

20 posts in this topic

salutare natiune,mi-am luat un "suedez"2007,110 cp,1,6 diesel si acu vceva vreme am plecat spre olanda cu el(tara din care a si fost cumparata de fapt).intrebarea mea este,6,7/100 este un consum normal la mers pe autostrada?120km/ora si 2200/2400rpm.....sau tre sa imi fac griji/Am vb cu un olandez cu acelasi motorsi el spunea ceva de 4,8/100.Care e baiul?

Edited by Danyx

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut. Am aceeasi motorizare , fara DPF , consumul mediu la mers pe autostrada pina in 120 km/h a fost de cca.5,4 l/100. Consum de 6,7-7,2 /100 am doar la mers prin Buc.

Personal cred ca este mare consumul pe care l-ai avut.

Share this post


Link to post
Share on other sites

6,7 % e mult la 120 km/h!Vezi sa nu ai vreo problema cu dpf ul sau una de natura electrica.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am banuit eu a e cam mare,dar ce eala dpf??cand am luat-o am facut o vizita lui bogdan g si el nu a gasit nimic in neregula.Deci,ce e ala dpf??

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Mugurel, nu cred ca nu ti-am gasit nimic, daca imi aduc bine aminte erau niste probleme cu turbina la tine .

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut bogdanerau cu o supapa dar s-a rezolvat,am schimbat-o,deci nu e de acolo.Dar imi aduc aminte ca ai spus ca dpf se cam duce in cap la 130000km...acu are cam 115000 deci e f posibil sa die de acolo....Din fericire am gasit un mecanica care nu trebe sa se descalte ca sa numere pina la 20 ...deci cand ajung acasa asta scrie pe el,jos dpf curatat si pus la loc:))Sonda egr se poate curata si ea?

Edited by Danyx

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si inca ceva,am observat ca imi creste nivelul in baie si parca ziceai tu ceva ca ar avea legatura dpf si cu nivelul.Intrebarea e ,ar trebui sa imi fac griji vis a vis de asta?nu sunt in tara si am de facut 2500 de km acasa,nu cred ca vreau belel pe drum

Share this post


Link to post
Share on other sites

Clar iti afecteaza. Daca iti creste nivelul de ulei in baie, inseamna ca DPF-ul s-a infundat si isi face regenerari in continuu. Daca ai de facut un drum atat de lung este recomandat sa schimbi uleiul inainte de plecare, pentru ca cel pe care il ai este amestecat cu motorina

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

cam cat tia crescut de curiozitate ?

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

peste semnul de maxim.Dar poate ma face cineva sa inteleg care e legatura dintre motorina din baia de ulei si dpf infundat ca nu ma prind.Am inteles ca isi face regenerare cand se infunda dpf-ul,dar mai departe?Buna treaba cu schimbatul uleiului,doar ce l-am schimbat......merde!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uleiul la motorul tau nu se pune pana la maxim pe joja, normal uleiul trebuie sa fie la a 2-a gradatie de pe joja .

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu de alta dar parca am obs si eu o crestere de un X din 6 dar nu sunt sigur, mai verific, dar daca mi-a crescut un x ar trebui sa imi fac griji? Ulei are 2k ulei volvo, am pus 6 l si e un pic peste jumate

Regenerari esuate nu cred ca a avut, consumul de motorina e normal

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu ai tu probleme de DPF la km astia, oricum e bine sa urmaresti joja pt a vedea cum evolueaza nivelul uleiului .

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa imi fac griji daca ajunge la max? Avand in vedere ca e la jumate? Putin peste jumate

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cand trece de max este problema, oricum trebuie urmarit pt ca nu e bine sa creasca nivelul . Mai bine este sa scada dar nu foarte mult .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut Bogdan,nu am pus uleiul pina ;a maximum de pe joja ci undeva la jumate.Acum nu se mai vede pe unde a ajuns nivelul

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cum adica nu se mai vede unde a ajuns ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Adica a ajuns pana la nivelul axelor :))

Sent from my Nokia 3310 using Tapatalk 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

@mugurel, nivelul uleiul creste din cauza regenerarilor multiple moment in care motorul foloseste un surplus de motorina si daca tot se regenereaza intruna motorina ajunge in ulei si asa creste

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now