Posted 30 Apr 2014 · Report post este cineva care se pricepe la body kit? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 30 Apr 2014 · Report post Ti-am editat titlul topicului sa fie mai relevant pt. ce doresti... 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 30 Apr 2014 (edited) · Report post Aici poti gasi detalii despre body kit si styling exterior: http://accessories.v...n-GB/RO/S40(04-)/2010/T5/Manual/L.H.D/List/styling/exterior Edited 30 Apr 2014 by maverick 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 30 Apr 2014 · Report post The page you tried to access could not be found. Maybe you used an outdated link or typed the wrong address (URL)? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 30 Apr 2014 · Report post Eu ma pricep. Cumperi bari si praguri de R, Heico sau fibra de sticla, le dai jos pe ale tale si le pui pe celelalte si gata. PS: la asa intrebare, asa raspunsuri primesti! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 30 Apr 2014 · Report post Se referea la modificai aduse pieselor originale ex. Modificarea barii fata taiere plastic modificarea formelor etc. 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 30 Apr 2014 · Report post @paunionutz, prin body kit, in state de exemplu iti intra si grila, chiar daca nu-i acolo. aripi evazate la fel, ca pui bara de R si pe aia veche o vinzi, aia nu intra la body kit. daca intrebam piese de exterior, atunci credca aveam raspunsuri "am un stalp, ii pe strada, te intereseaza?" Share this post Link to post Share on other sites
Posted 30 Apr 2014 · Report post Eu tot nu am inteles care e intrebarea ? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 30 Apr 2014 · Report post eu am scris initial "cine se pricepe la body kit" sau ceva asemanator, dupaia midnight caller o schimbat titlul topicului in "body kit exterior" si dupaia varza varza varza. ce ma intereseaza, cine se pricepe in modificarea unor elemente care sunt deja pe masina, cum ar fi capota sau bara pe fata, spate, praguri, etc. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 1 May 2014 · Report post @1-0: Titlul topicului tau era "exterior". ATAT. Primul mesaj din topic a ramas acelasi, nu ti l-a modificat nimeni. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 1 May 2014 · Report post Termenul de body kit este folosit pentru ceea ce am spus eu mai sus, adica o firma produce acele kitt-uri exterioare pentru un anumit tip de masina si le produce in masa! Daca doresti sa-ti modifice cineva masina, custom, este o alta poveste si o alta suma, care va ajunge undeva la 3000 de euro Share this post Link to post Share on other sites
Posted 1 May 2014 · Report post @1-0, deci tu vrei sa faci tuning optic, adica vrei ceva de genul asta . 2 people like this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 1 May 2014 · Report post Băiatul vrea un atelier care lucrează cu fibra .Corect?!Banuiesc ca nu vrei unul care se pricepe ,iar tu sa-l ajuti (tuning made in România ) Share this post Link to post Share on other sites
Posted 1 May 2014 · Report post Eu nu am vazut proiect(din fibra) MADE IN RO care sa arata bine, numai uratenii. Asta ca sa nu spun altfel si sa fiu cat de cat elegant . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 2 May 2014 · Report post da BG, vreau sa fac ciuning optic, sa-i pun eleron de gt-r 34 sa pun bara fata de hyundai coupe, praguri de octavia 3 si bara spate de golf4 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 2 May 2014 · Report post Si grila de s60 r 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 2 May 2014 (edited) · Report post Caută pe net un atelier ,ca idee iti pot da kitul de la Heico de pe S80 este criminal.Cuprinde exact ce vrei tu:aripi,Bari,capota,praguri .Ramane sa-ti imite cineva dar cred ca te va ustura rau la buzunar deoarece nu exista matrita! Edited 2 May 2014 by Salman 2 people like this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 2 May 2014 (edited) · Report post @1-0, In cazul asta e bun si kitul de Logan 1.5 Dci made by VITAN TUNING .Ala cu evacuari duble . Edited 2 May 2014 by Bogdan G Share this post Link to post Share on other sites
Posted 3 May 2014 · Report post pacat ca ii prea ingusta bara de logan Share this post Link to post Share on other sites
Posted 3 May 2014 · Report post Se poate modifica folosind un postol cu aer cald . Pana la urma in afara de ironiile ieftine din partea mea si a ta nu am inteles nimic din topicul asta, deci pana la urma ce te intereseaza ? Am pus o poza cu o masina interesanta zic eu si m-ai luat la misto, deci pana la urma ce vrei ? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 4 May 2014 · Report post masina pusa de tine ii facuta de heico. eu vreau ceva diferit. am vrut sa intreb cate ceva legat de modificarea barilor, mai ales bara din fata. ce procedee sunt? materiale bune, rele [ sa stiu sa ma feresc de ele, ca nu vreau sa-mi pice bara cand mi lumea mai draga] si lucruri asemanatoare Share this post Link to post Share on other sites
Posted 4 May 2014 · Report post In primul rand ar trebui sa apelezi la un designer sa te ajute cu cateva propuneri iar in functie de solutia aleasa iti poti alege materialele din care le poti face si evident un "constructor" pentru ele! Dar asta necesita foarte multi bani si timp, daca vrei sa iasa treaba buna! 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 4 May 2014 · Report post @1-0. Pai ce materiale sa alegi ? Ai numai 2 materiale de ales, fibra de sticla sau fibra de carbon, ambele sunt casante iar daca le atingi mai tare se sparg/crapa . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 4 May 2014 · Report post si nu se poate prinde cumva, ma refer daca este ceva panza ca daca doamne feri se-ntampla sa nu merg cu masina peste bara ca apei ii de-amar Share this post Link to post Share on other sites
Posted 4 May 2014 · Report post Normal ca se prind dar e materialul tare, mai tare decat ABS-ul din care sunt facute barile si pragurile . Tocmai din aceasta cauza un prag de XC90 costa 2000 lei original facut din ABS si 200 lei unul facut din fibra de sticla . Ala din ABS se deformeaza dar nu se sparge iar cel din fibra se face praf . Share this post Link to post Share on other sites