Sign in to follow this  
Followers 0
blueazimut

Oring furtunas retur injectoare 2.0D

10 posts in this topic

Salut!

Stie cineva dimensiunea oringurilor de la furtunasul de retur de la injectoare?Oringurile nu vin separat ci doar cu tot cu furtunas.

Acum doi ani am schimbat furtunasul,tot din cauza oringurilor,dar acum iar a inceput sa pisa motorina la unu din ele.Fie s-a mancat injectoru acolo fie mi l-au ciupit mecanicii cand l-au pus.Si sa dau iar vreo 300 lei pt un oring nu mai vreau.

Deci stie cineva dimensiunea exacta?Caci si data trecuta am incercat vreo 3-4 dimensiuni si degeaba.

Multumesc!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si ce te opreste sa scoti oring-ul de la alt injector sa-l masori ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

1.Nu vreau sa ciupesc altu...

2.pozitia la cel ce scuipa e incomoda rau...de fapt siguranta e greu de scos...data trecuta mecanicu s-a chinuit ceva cu tot cu clesti speciali...

Speram ca s-a lovit cineva...Si eu ca boul am aruncat data trecuta furtunasu cu oringurile vechi deoarece curgeau toate...da macar aveam dimensiuni

Share this post


Link to post
Share on other sites

Se mai pot aduce stiu toate oring-urile + furtunasele pe cod de Peugeot sau Citroen, sunt mai ieftine (parca vreo 150 de lei) dar nu garantez 100% ca se potrivesc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oringuri se gasesc pe stoc la orice atelier ce repara injectoare/pompe de diesel . Eu am luat cu 2 lei bucata de la un astfel e atelier .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bun..Am rezolvato cu oringu...Am luat unu de la mecanic, recuperat de pe alte masini...Oringul(original si uzat) este verde si are un diametru exterior de aprox 6.8mm si o grosime de aprox 1.7mm...Masuratorile sunt facute cu un subler mecanic fara display,zecimala este aproximata ochiometric,deci scuzati eventualele inexactitati...

Insa scurgerile nu erau numai de acolo ci si de la shtutzu metalic de tur din injector(acolo unde se prinde conducta de tur pe inejctor) care se infileteaza si asta

Share this post


Link to post
Share on other sites

Va salut,

Zilele trecute am desfacut galeria de admisie , pentru curatare (1.6d, 2006), pentru aceasta actiune a fost necesara desfacerea tuturor racordurilor de la injectoare ( mufa electrica, conducta de inalta, retur...) dupa remontate la pornire cateva secunde se auzeau niste batai metalice, destul de puternice, banuiesc ca de la aerul de pe conductele de inalta , cateva secunde injectoarele au functionat cu aer in amestec cu motorina. Dilema mea este: cat de mult afecteaza acest lucru functionarea motorului/ injectoarelor si daca puteam face ceva sa amorsez instalatia inainte de pornire pentru a evita acest fenomen.

Va multumesc.

Edited by Dumi81

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, poti trage cu o pompa motorina de pe returul din rampa pana nu mai ies bule. E cam tot ce poti face.

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, poti trage cu o pompa motorina de pe returul din rampa pana nu mai ies bule. E cam tot ce poti face.

In multe cazuri, chiar cu instalatia amorsata, nu-ti va porni, sau va porni scurt si va muri instant, asa ca inarmeaza-te cu un spray de pornire diesel si imediat dupa ce porneste ii dai pe admisie cate putin (dupa filtrul de aer) pana se auto-amorseaza sistemul de alimentare.

Atentie, nu incerca sa tii automatul pornit in ideea sa se amorseze, fara sa utilizezi un spray de pornire. Vei ucide repede bateria si electromotorul se va supra incinge.

Ma rog, cel putin in cazul meu, tot la 2.0D, niciodata nu s-a reusit pornirea doar cu amorsare prin pompare.

Edited by FBogdan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Va multumesc pentru raspunsuri.

De pornit, a pornit "la sfert", dar primele secunde bateau injectoarele de iti era mila de motor. Si vroiam sa stiu cat de mult rau le face aceasta "manevra".

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0