agr350r

Nu functioneaza panoul central de comenzi!

28 posts in this topic

Salut!

Nu-mi mai merge sub nici o forma panoul central de comenzi, radioul a ramas aprins in schimb volumul, meniul, clima, 1-2-3-4..., dezaburirea inclusiv DSTC-ul nu mai raspund deloc. Nici un buton nu mai este functional!

S-a mai lovit cineva de o astfel de problema la s40/v50? :(

Multumesc...

post-695-0-98537600-1399442122_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am verificat sigurantele si sunt ok!

Ma poate ajuta cineva cu o schema din vida cum si de unde se alimenteaza tot panoul? ...

Merci!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iluminarea mai merge?

Din cate stiu eu, comunicarea CEM-CCM/AUM la S40/V50/C30 se face prin fibra optica, iar in spatele casetofnului se afla chiar un nod al fibrei, cred ca acolo este de fapt problema

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nici iluminarea nu merge! Da intr-adevar, se face prin fibra optica!

Multumesc baieti de ajutor ... pana ajung la Bogdan am sa ma mai documentez, poate reusesc sa ii dau de cap!

Oricum, o chestie tare ciudata, numai mie mi se putea intampla! :(

Edited by agr350r

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Ionutz, S40-ul nu are AUM iar intre CCM si CEM ai 2 fire de CAN, unul gri+negru si unul albastru+galben .

Fibra optica ai numai pe partea audio & multimedia, intre ICM si MMM, MPM, GPS, AFM, AUD, TMC si PHM .

@Agresorule, intra in meniul secret si vezi ce status ai la CCM, daca ai CCM not checked inseamna ca e defect CCM-ul de tot . Trebuie un CCM din demontari si mutata informatia din alt tau sau unul de pe o masina din acelasi an si cu aceleasi dotari .

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meniul secret????

Daca te rog sa iei "scula" la tine si ma ajuti putin azi la intalnire, se poate? :)

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Read + ceata de ori parca

Sent from my Nokia 3310 using Tapatalk 2

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Read + ceata de ori parca

Sent from my Nokia 3310 using Tapatalk 2

Pui contactul, ti apasat pe read si apesi pe ceata doua ori :D

Edited by paunionutz
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Read + ceata de ori parca

Traducere: tii butonul READ apasat si cu cealalta mana apesi butonul ceata de doua ori, rapid!

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dacă căuta cu funcția "sărci" cuvintele "meniu secret" sigur afla :):D , dar....este mai simplu sa primești mură-n gură totul

Cocoșeilor

Sent from my Nokia 3310 using Tapatalk 2

Edited by Dinoco
2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

CHECKING DTCS - DTCS IN VEHICLE

1. BCM CHECKING

2. ECM DTC SET

3. SWM CHECKING

4. EPS READY

5. CEM DTC SET

6. SRS READY

7. CCM NOT CHECKED

8. DDM CHECKING

9. DIM READY

10. ICM CHECKING

11. PDM CHECKING - NOT CHECKING

Scot contactul, il pun din nou apoi apare: PERFORMANCE ENGINE REDUCED

Scot din nou contactul, il pun iara si a disparut acest mesaj!

Prin urmare, CCM-ul nu raspunde :(

Totusi, mai exista posibilitatea sa fi sarit mufa si sa nu mai faca contact!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asta inseamna ca e defect CCM-ul .

Nu are cum sa sara mufa, abia o poti scoate .

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Intrebare, este posibil din cauza mai multor erori sa nu il mai citeasca?

Share this post


Link to post
Share on other sites

NU .

Este o componenta hardware defecta .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu am avut inca timp sa ma ocup de masina, prin urmare inca nu este reparata definitiv, dar pot spune ca CCM-ul traieste :)

Aseara cand am plecat de la munca, deschid masina, pun contactul, pornesc, merg ce merg cand imi sar in ochi becurile aprinse pe panou! Bucurie maxima pana azi de dimineata cand observ din nou ca nu merge!

Deci, trebuie din nou desfacut si masurat sa vad pe unde primeste curent intrerupt sau mai exista posibilitatea sa fie vre-un fir impuscat pe undeva! :)

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am rezolvat problema ... provizoriu! Este foarte posibil sa fie un fir oxidat pe undeva sau ros de vre-un soarece sa nu mai primeasca curent, sau ma rog, sa nu mai aibe aceeasi tensiune ... so, nu mai avea masa! Asa ca am schimbat rele-ul cu problema si i-am pus o "masa" provizorie! Am sa atasez cred ca maine o poza sa va puteti da seama! Urmeaza ca saptamana viitoare sa trag un cablu mai "zdravan" pe sub panoul de sigurante, din compartimentul de la motor, cu un papuc legat la "oala" amortizorului!

PS: Vai de bine este cu CLIMAAAA si RADIOOO / CD :D

Edited by agr350r
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce releu sa schimbi pt ca CCM-ul are masa direct din caroserie pe pinul 16 .

Cred ca faci ceva confuzie .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am sa fac maine o poza si va arat! Am fost la un anumit George, electrician, angajat la Primus din cate am inteles, de treaba omu'!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai in cazul asta modifica postul din am facut in a facut . :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Carcotas :P ... totusi, am participat si eu cu stresul, pe capul omului :P

Edited by agr350r

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uite asa arata :smile:

post-695-0-92766100-1403762290_thumb.jpg

post-695-0-17282800-1403762302_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai nu vad legatura cu ce ai scris tu mai sus, ala e un releul R8 care alimenteaza cu 12V atat CCM-ul cat si sistemul audio (AUD+MPM) . Iar daca nu are masa este ok si solutia actuala .

Tu ai spus ca ai masurat firele si aveai 12V, ceva nu se leaga .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai ce nu ai inteles? Am spus ca releul respectiv nu mai era bun si l-am inlocuit iar din el a plecat un fir pentru masa!

Asta am spus!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now