gfieraru

probleme motor 1.6 d drive 115 bhb

21 posts in this topic

Am inceput topic nou fiindca nu am gasit topic pe subiectul aceasta.

Intamplator am gasit un mesaj de eroare in ECU zicand ca injectorul de la cilindrul nr2 a avut nevoie de compensare in afara limitelor normale, prima data eroarea a fost sesizat in 02/05/2014 la temperature motorului 86 grade Celsius si viteza 104 km/h, de atunci a mai fost sesizat de inca 3 ori.

In total masina are 56.000 de mile.

La condus eu nu am observant mare diferenta mi se pare ca merge cam la fel dar motorul parca suna altfel si tremura mai puternic.

Pe bord nu am mesaj de eroare si porneste tot timpul fara probleme.

Nu mi se pare ca este motorina in jur la injector.

A mai avut cineva problem asemanatoare, daca da cum ati procedat.

Dupa parerea voastra merita sa-l duc la Volvo si sa le zic ca 'motorul suna altfel, tremura mai tare si parca nu raspunde la fel la acceleratie ca si in trecut'

sau sa astept pana la service-ul urmator care va fi in 7000 de mile.

Masina are extended warranty pana la 5 ani sau 100.000 de mile,

Multumesc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,

Nu am patit insa eu sugerezi sa te duci la Volvo si sa le spui problema - pe baza diagnozei s-ar putea sa vada aceste erori, daca sunt stocate.

Si daca masina este inca in garantie, sa se ocupe.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Exista problema asta la D2 mai ales daca ramane masina fara baterie . Pur si simplu trebuie rescrise injectoarele .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Exista problema asta la D2 mai ales daca ramane masina fara baterie . Pur si simplu trebuie rescrise injectoarele .

Are bateria originala si nu am avut problem cu bateria pana acuma, tot timpul porneste fara probleme.

Inca un lucru ce am observat ca aproximativ la 1200 rpm in treapta 1 sau 2 masina nu merge lin ci sare (adica incerc sa mentin viteza pedala de acceleratie in acelasi pozitie si masina scutura, merge mai repede si mai incet, daca apes acceleratia mai tare isi revine)

Are simptoamele astea de nou, indiferent daca merg in panta sau dar orizontal, indifferent de nivelul de combustibil sau cate personae sunt in masina. Simptomele sunt mai accentuate cu motorul rece dar raman present si cu motorul cald.

Este ceva normal sa faca asa?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asta am observat si eu la D2, are un comportament idiot cat este subturat si nu trage deloc in treptele inferioare decat atunci cand apesi pedala 100% .

E posibil sa fie proiectat pt consum iar in acest caz nu ai ce face .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asta am observat si eu la D2, are un comportament idiot cat este subturat si nu trage deloc in treptele inferioare decat atunci cand apesi pedala 100% .

E posibil sa fie proiectat pt consum iar in acest caz nu ai ce face .

Mersi pentru raspuns,

Ma re-asigura ca nu numai mie mi se comporta motorul intrun fel interesant.

Share this post


Link to post
Share on other sites

gfieraru, ce cod de motor ai?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Codul de identificare a motorului este: D4162T cel putin asta scrie pe etcheta de pe motor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am acelasi motor ca al tau. Astazi am incercat si la mine treaba cu 1200 rpm in treapta 1 si 2.

In treapta 1 mi-a fost tare greu sa o aduc si sa o tin in 1200. Nu ca ar avea masina vreo problema, dar piciorul meu nu era obisnuit sa se coordoneze la modul asta.

In fine, am reusit pana la urma si intr-a 1-a si a 2-a si am mers constant. Nu a scuturat, nu s-a turat, nu nimic. Mi s-a parut ok.

Oricum 1200 rpm in treapta 1 a fost un sport extrem pt mine, ca atare nici nu folosesc in traficul de zi cu zi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu numai pt tine stai linistit . :D

E greu cu orice motor sa stai in trepte inferioare la 1200 rpm .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am acelasi motor ca al tau. Astazi am incercat si la mine treaba cu 1200 rpm in treapta 1 si 2.

In treapta 1 mi-a fost tare greu sa o aduc si sa o tin in 1200. Nu ca ar avea masina vreo problema, dar piciorul meu nu era obisnuit sa se coordoneze la modul asta.

In fine, am reusit pana la urma si intr-a 1-a si a 2-a si am mers constant. Nu a scuturat, nu s-a turat, nu nimic. Mi s-a parut ok.

Oricum 1200 rpm in treapta 1 a fost un sport extrem pt mine, ca atare nici nu folosesc in traficul de zi cu zi.

Multumesc pentru incercare, din pacate aici din cand in cand traficul ii foarte blocat si nu pot sa ma duc dar pas cu pas si momentele respective erau cand am sesizat comportamentul neobisnuit in treptele mici.

Altfel merge chiar bine, cand am trecut prin germania nu am avut probleme, cu usurinta se accelera pana la 180-190 km/h

La service-ul urmator o sa mentionez la cei de la volvo si o sa vad raspunsul/ actiunea lor.

Pentru cateva zile am folosit un C30 cu acelasi tip de motor D2 si se comporta asemanator, posibil problema ii cu piciorul meu ;)

O sa va tin up to date ca ce se intampla.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna seara,

S-a rezolvat problema scuturatului la viteze mici, initial mi-au resetat adaptarea de la ECM dar simptoamele au revenit cam in 2 saptamani, dupa care cei de la Volvo mi-au zis ca problema era din cauza la filtrul de combustibil care era infundat si mi-au recomandat sa nu alimentez de la supermarketuri (eu de fapt alimentez in general de la shell)

Au schimbat filtrul de combustibil cu vreo 2 luni in urma si de atunci nu am mai avut probleme cu scuturatul la viteze mici.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare! In curand vreau sa-mi cumpar S60 ,insa am o mare dilema. Ce motor sa aleg 1,6 110 cp sau 2,0 136....??? Gandesc ca 1,6 este cam mic pt caroseria lui S60. Astept parerile voastre. Va multumesc!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ia 2.0 cu ochii inchisi

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut! Din ce an vrei S60-ul?

De ce nu te uiti la unul de 163cp?

Sent iPad using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare! In curand vreau sa-mi cumpar S60 ,insa am o mare dilema. Ce motor sa aleg 1,6 110 cp sau 2,0 136.... ??? Gandesc ca 1,6 este cam mic pt caroseria lui S60. Astept parerile voastre. Va multumesc!

Cred ca am mai raspuns inca o data la chestiunea asta si tot tie:

- am avut un D3 2011 de 2.0L 163 CP 400 Nm dus cu tuning la 470 Nm // 185 CP fara nicio problema - face parte din gama motoarelor din aluminiu 5 cilindri conceptie Volvo, extraordinar de elastice si permisive. Polestar nu are tuning la acest motor, asa ca am apelat la alternative - am pus si pe forum rezultatele cred.

- daca nu gasesti asa ceva, vezi un D3 136 CP MY 2013 incoace, care e de fapt acelasi motor doar cu cuplu mai mic din soft - cu Polestar il duci la performante nominale D3 2011 - 400 Nm // 163 CP.

- daca nu gasesti niciuna din variantele de mai sus, mergi pe D5 linistit, daca nu te deranjeaza diferenta la impozit. Ca in rest alta diferenta semnificativa nu este - nici la revizii, nici la consum. Sunt la al 2-lea D5 (cred ca si ultima generatie ca alta nu mai pupam), si sunt extraordinar de multumit, iar feeling-ul la volan nu se compara - inclusiv zgomot motor daca mai pui si Polestar si motorina care trebuie este chiar extraordinar la cum trage. Avem colegi care pot sa iti confirme cum trage un D5 cu Polestar, cu motorina adecvata si revizii facute cu ce trebuie si cand trebuie.

Succes!

5 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mav care este motorina adecvata?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare! In curand vreau sa-mi cumpar S60 ,insa am o mare dilema. Ce motor sa aleg 1,6 110 cp sau 2,0 136.... ??? Gandesc ca 1,6 este cam mic pt caroseria lui S60. Astept parerile voastre. Va multumesc!

Buna,

Eu am D2 drive, 1.6 115 CP, se misca ok, dar s-ar putea si mai bine.

Eu as recomanda D4 sau D5, ceea mai buna optiune este sa suni la Volvo si sa programezi test drive cu S60 diferite motorizari ;) , si motoarele pe benzina merita de luat in considerare in functie de km condusi.

Masina urmatoare probabil o sa-l cumpar cu motor D5 sau ceva pe benzina.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mav care este motorina adecvata?

Off topic - eu am ajuns la urmatoarea concluzie pentru motorul meu - repet pentru motorul meu:

- rompetrol efixs - performanta maxima - te impinge in scaun - in oras (Bucuresti) poate e pacat de ea, cu senzatie de condus maxima

- omv maxxmotion - mai linistita ca efixs, si acelasi consum ca efixs

- mol evo diesel - mai linistita si decat maxxmotion, dar parca si ceva consum mai mic

Prefer sa pun doar super-aditivata, datorita:

- cantitatii putintel mai mare de aditiv

- cantitatii ceva mai mici de bio-carburant

Poate ca diferentele de mai sus nu fac diferenta la altii, insa la mine am observat ca fac.

Per total, motorina aditivata face sens pentru mine, in conditiile in care mai dau inca 0.3 RON la litru, in total aprox. 18 RON la un plin de 400+ RON.

Insa repet, reprezinta doar parerea si alegerea mea - fiecare pune in motor ce considera // conform indicatiilor motorului respectiv. Nu neg ca masina merge foarte bine si cu motorina mai putin aditivata, si poate la fel de curat // bine, chiar daca cu performante ceva mai mici, in termen de accelerare si putere instantanee - cuplu.

Scuze de off-topic, avem plin de asa ceva discutii pe forum.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multu Mav , nu trebuia asa detaliat , eu nu am rezultate cu nici una din cele expuse de tine .

Edited by Cristi Muresan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mav care este motorina adecvata?

Aia moca
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now