Sign in to follow this  
Followers 0
horea12

Amestec sarac - de ce ?

10 posts in this topic

Am 2 probleme:

1.Bujiile sunt foarte albe.

2. La plecarea de pe loc masina tremura, de asemenea se aude un fel de zgomot (nu mecanic) pana motorul depaseste 2000 de rotatii chiar daca e in treapta intai.

Ce credeti ca genereaza aceste simtome?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Verifica presiunea in rampa. Probabil filtru benzina infundat ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am 2 probleme:

1.Bujiile sunt foarte albe.

2. La plecarea de pe loc masina tremura, de asemenea se aude un fel de zgomot (nu mecanic) pana motorul depaseste 2000 de rotatii chiar daca e in treapta intai.

Ce credeti ca genereaza aceste simtome?

Din profil banui ca e vorba de un 850 T5...Btw este sectiune dedicata pt 850. Cu seria 200, 700 900 nu prea are nimic in comun...

Ai citit erorile ? Cauze pot fi o gramada incepand de la alimentarea cu benzina, un MAF dus, furtune de vacuum rupte etc.

Daca nu ai schimbat niciodata filtrul de benzina e o idee buna sa o faci

Verifica apoi furtunele subtiri de vacuum care merg la turbo. Le poti inlocui cu furtun de benzina cu diametru interior de 4mm.

Uita-te si la capacul delcou si la ruptor. Daca bobina de inductie are mult alb pe laterala este timpul sa o schimbi. Nu e recomandat sa iei alta bobina decat Bosch.

Pentru erori poti sa i-ti construiesti singur o cutiuta cu un LED si un taster si o rezistenta si poti citi si sterge erorile. Nu vei vedea LiveData . Schema o gasesti in josul paginii aici http://www.volvo-turbo.de/obd-ii.html te vei conecta la pinul 3 din portul OBD .

Edited by Cristian Scutaru

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mutat in sectiunea dedicata. E de apreciat oricum ca @horea12 macar a cautat daca mai exista un topic pe aceeasi tema.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sansa mare de aer fals. Sunetul ala care este pana la 2k rpm, este in toate treptele? Da impresia de aer aspirat? Cam de unde vine?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Roata volanta la modelul acesta nu are miez de cauciuc? Eu unul aveam la un alt model de masina simtomele acestea si de acolo proveneau, miezul acela de cauciuc era de vina.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut, bujiile lucreaza toate? As miza pe o bujie care nu lucreaza sau aer fals. Aprinde o tigara si plimb-o pe langa furtunele de la admisie, debitmetru- pana sa iti porneasca electro-ventilatorul, si vezi daca fumul este absorbit pe unde nu trebuie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mai simplu e sa iei niste spray de curatat frane sau spray de pornire sau ceva ce contine aerosoli si sa spray-ezi pe tot traseul de admisie, inclusiv la injectoare, si daca ti-a crescut / scazut turatia motorului aiurea, ai gasit vinovatul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Roata volanta la modelul acesta nu are miez de cauciuc? Eu unul aveam la un alt model de masina simtomele acestea si de acolo proveneau, miezul acela de cauciuc era de vina.

Cam toate 850 au volanta simpla nu dublu masa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cred ca acel tremurat este din ambreiaj. O sa-l desfac la un moment dat.

Amestecul sarac (bujii albe si relanti aprox. 750 r/min) pot sa provina si de la epuratorul de gaze sau supapa EGR? Cat trebuie sa fie presiunea in rampa?

Am schimbat filtrul de cmbustibili nu am sesizat nici o schimbare.

PS Computerul nu imi d nici o eroare.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0