ionut_vantu

cumpar set oringuri AC

14 posts in this topic

cumpar pentru volvo 850 oringuri AC

Edited by ionut_vantu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Al tau e R134a sau e instalatia veche ca vad ca ai trecut model 92? O-ringurile sunt diferite si nu va fi etansa instalatia daca montezi cele care nu trebuie. Tot interesant ar fi daca ai instalatia originala A/C sau una aftermarket de exemplu de la Deltamil. Pune o poza in care se vad tevile care ies din habitaclu pe la amortizorul drept.

Share this post


Link to post
Share on other sites

instalatia de pe masinu este de fapt o improvizatie facuta de vechjj proprietari, initial eu cred ca a fost fara AC,iar eu am luat o instalatie de pe alta masina inclusiv compresor si aeroterma completa si am zis ca la montat sa pun oringuri noi.

cam asa arata ce am pe masina

cam asa arata ce am pe masina

post-474-0-80320100-1401211397_thumb.jpg

post-474-0-82559100-1401211405_thumb.jpg

post-474-0-36852200-1401211415_thumb.jpg

post-474-0-17476400-1401211543_thumb.jpg

post-474-0-30563100-1401211624_thumb.jpg

post-474-0-44262200-1401211631_thumb.jpg

post-474-0-11613700-1401211639_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

In afara de un uscator (care dupa cum arata cred ca e din WW II) eu nu am inteles nimic din "instalatie"...

Share this post


Link to post
Share on other sites

asta incerc sa va zic este o improvizatie,

nu are tevi,doar furtune,o mare tampenie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Arata cumva a resturi de la un Deltamil. Cele 2 conducte nu merg jos la compresor?

Sincer ti.as recomanda sa dai tot afara si sa pui instalatia originala. Beleaua la 20V este ca are alt senzor de presiune inalta (4 pini) fata de restul cu 3 pini si acest senzor nu mai este livrabil. Restul se potriveste tot.

Aici poti sa vezi cum am schimbat evaporatorul http://www.motor-tal...i206745777.html

Ce se vede in poza 5 este "senzorul de inghet" care trebuie sa decupleze cand instalatia a mers prea mult timp si a racit prea tare.

Edited by Cristian Scutaru

Share this post


Link to post
Share on other sites

asta o sa fac dar as pune oringuri noi originale volvo

cand dau tot jos o sa pun poze si poate ma ajuti cu partea electica

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

La electric nu prea ai treaba e totul precablat. Doar in interior tre sa preiei cablajul de la masina cu clima dar si ala e P&P. Dar nici o problema daca ai intrebari baga la 850 am cam mestecat toate versiunile : fara clima, clima manuala originala, clima manuala Deltamil + una producator necunoscut, climatronic mai multe.

Ce iti recomand calduros este sa iei un evaporator nou. E singura piesa unde desfaci jumatate de masina ca sa o schimbi. Restul poti sa le iei la second "la noroc". Chiar daca e ceva dus mai mult de 2 ore nu iti ia sa schimbi piesa defecta. La evaporator ai vreo 6 ore de surubait (asta daca cam stii pe unde si ce altfel vreo 2 dupa amieze).

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

multumesc mult cristian

vaporizatorul arata ca nou,are un lichjd fosforescent in el sa il scurg ?

asa arata,filtru trebuie schimbat

post-474-0-67305100-1401298889_thumb.jpg

post-474-0-41634600-1401298892_thumb.jpg

post-474-0-49330300-1401298894_thumb.jpg

post-474-0-15724100-1401298896_thumb.jpg

post-474-0-73202600-1401298898_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Filtrul l-as schimba evaporatorul arata intr-adevar f bine. Filtrul nu e bine sa stea deschis pentru ca el absoarbe umezeala din aer si se satureaza si apoi nu mai raceste cum trebuie instalatia. La relee mai ai nevoie de unul la instalatia manuala sunt 2 unul care controleaza compresorul si unul care este pentru viteza maxima la ventilator.

Lichidul fosforescent este pentru a marca locurile in care instalatia nu este etansa nu trebuie scurs.

Ce nu am vazut este conducta scurta care are al doilea senzor de presiune.

O ringurile trebuie unse cu ulei de compresor inainte de a fi unite tevile.

Vezi ca teava care care are senzorul de presiune joasa din poza 1 este din 2 bucati. Desfa si curata ventilul de expansiune. Ala poti sa i-l si schimbi costa 5€ nou. Sub senzori si la mufa de umplere ai ventile similare cu cele de la roti. Si alea costa 5€ bucata si eu le-as schimba.

post-5223-0-70798900-1401305606_thumb.jp

Edited by Cristian Scutaru

Share this post


Link to post
Share on other sites

unde comand setul de oringuri din poza

mai bine te sun daca nu deranjez, imi este mai usor sa aflu detalii importante de la tine,un nr. de telefon si te sun eu,mersi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pot sa iti ofer doar un fix sau mobil de Germania :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok, si ora la care sa te sun nu vreau sa deranjez

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ti.am trimis un mesaj privat :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now