Cristi Muresan

modificări ale sistemului AC

8 posts in this topic

Salut! Am o idee acum ca a venit vara! Si am observat ca izolatia de pe conducta de presiune joasa, cea dintre compartiment interior, si compresor care preia caldura compartimentului motor pe unde trece

am observat cand mi se atingea de futrunul de la radiator ca performantele AC-ului erau foarte proaste , acum ca nu se mai atinge ... merge mult mai bine dar oare se poate sa o faci si mai eficienta ? care ar fi repercursiunile izolarii, oare sunt ? a povestit o persoana pe un forum care a facut "imbunatatirea " ca ii raceste masina la 20 grade cu 3 minute mai repede adica inainte ii lua 10 minute si acum 7 ...

rollce royce se lauda ca sistemul lor de climatizare e echivalent cu 35 frigidere ...

deci o imbunatatire nu ar strica !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut! Am o idee acum ca a venit vara! Si am observat ca izolatia de pe conducta de presiune joasa, cea dintre compartiment interior, si compresor care preia caldura compartimentului motor pe unde trece

am observat cand mi se atingea de futrunul de la radiator ca performantele AC-ului erau foarte proaste , acum ca nu se mai atinge ... merge mult mai bine dar oare se poate sa o faci si mai eficienta ? care ar fi repercursiunile izolarii, oare sunt ? a povestit o persoana pe un forum care a facut "imbunatatirea " ca ii raceste masina la 20 grade cu 3 minute mai repede adica inainte ii lua 10 minute si acum 7 ...

rollce royce se lauda ca sistemul lor de climatizare e echivalent cu 35 frigidere ...

deci o imbunatatire nu ar strica !

Ai scris in turca si ai folosit Google translate? Eu nu inteleg nimic din ceea ce ai scris mai sus!

Eu zic sa o lasi dracu de masina si sa pui un pic mana pe gramatica, ca ti-at fi mai de folos, decat aerul conditionat in masina!

Edited by paunionutz
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut! Am o idee acum ca a venit vara! Si am observat ca conducta de presiune joasa (cea dintre compartiment interior si compresor) preia caldura compartimentului motor pe unde trece.

Am observat atunci cand mi se atingea de futrunul racire a motorului de frutunul de AC (presiuni joase) ca performantele AC-ului erau foarte proaste . Acum ca nu mai atinge ... merge mult mai bine, dar oare se poate sa o faci AC-ul si mai eficient ? Care ar fi repercursiunile izolarii, oare sunt ? A povestit o persoana pe un forum, care a facut "imbunatatirea " ca ii raceste in masina la 20 grade cu 3 minute mai repede, adica inainte ii lua 10 minute si acum 7 ...

rollce royce se lauda ca sistemul lor de climatizare e echivalent a 35 frigidere ...

deci o imbunatatire nu ar strica !

@ paun ionut sper ca esti multumit ! si poate vii si cu un raspuns pertinent !

@paun ionut incerc sa nu mai scriu de pe telefon ! mi-e mai greu sa ma adaptez la touchscreen decat credeam :confused2:

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

In mod normal la fiecare 2 ani se face service la AC, cel putin asa se recomanda la serviceurile din UK.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai, izoleaza conductele. Nu e nici o problema.

Am facut si eu asta la 440, la conducta de tur si chiar se simtea mai bine. Cu folie groasa de aluminiu am facut, in multe straturi. La aspect nu prea ma satisfacea.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ adi2727 pe tur fiind conducta fierbinte si subțire? Cea care merge prin radioator de clima? Eu ma gandeam la cea de retur. Si ma gandeam cu un termoizolant de tevi, nam avut timp sa vad exact ce si cum dar revin cu detalii. Si un mic experiment cu termometru

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu stiu cum vin conductele la tine. Din radiator iesea si se ducea spre habitablu pe partea stanga a masinii dar dupa cateva minute de functionare se facea rece bine.

Am avut si izolatie dar nu neagra/gri si am scos-o tot din cauza aspectului. Folia in strat mai gros mi-a parut cel putin la fel de eficienta.

Oricum, nu o sa reinvetezi cu asta parametrii constructivi ai sistemului. Nu te astepta la ceva revolutionar. Eu am avut o problema si cele cateva grade in minus mi-au fost de folos. Poate la benzina, unde e cuptor sub capota sa ajute mai mult dar la diesel, mai degraba la mers "taras" prin ambuteiaje...

P.S. Mi-am amintit. Conducta care intra si iesea din dryer... dar le poti izola pe toate daca vrei.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

O conducta e rece cealalta e fierbinte, cea rece presupun ca ar trebui izolata cea fierbinte pierde din caldura, am sa experimentez, eu am avut o problema : imi atingea cea rece de retur de furtun de apa de la motor si am simțit o schimbare drastica cand am departato...

Termin cu sesiunea si voi avea putin timp la dispoziție si experimentez :) mulțumesc pentru răspunsuri!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now