iulirx

Curbe si cu ce viteza le putem aborda

62 posts in this topic

Spre suprinderea mea , eram cu un logan 1.5DCI MCV incarcat cu vreo 200 de kg pe dealul negru , am ramas surprins cat de bine sta pe curbe pentru o masina pot spune proasta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

S60 nu a stat niciodata bine pe curbe si nu o sa stea niciodata , subvireaza extrem de mult , e prost gandita pe partea asta , voi va plangeti cu astea mici , dar sa vedeti cum este cu o duba pe polei si vant puternic , acolo soferie nu cu jucariile astea.

Multumita celor cu S60 mi-am mai corectat parerea despre acest model..:)

Offtopic

Daca nu ai ESP si ABS, desi este cam imposibil la dubele actuale ,te cred pe cuvint ca  trebuie sa te intrebuintezi f mult.:)..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumita celor cu S60 mi-am mai corectat parerea despre acest model..:)

Offtopic

Daca nu ai ESP si ABS, desi este cam imposibil la dubele actuale ,te cred pe cuvint ca  trebuie sa te intrebuintezi f mult.:)..

NU am inteles offtopicul :))))

Share this post


Link to post
Share on other sites

S60 nu a stat niciodata bine pe curbe si nu o sa stea niciodata , subvireaza extrem de mult , e prost gandita pe partea asta , voi va plangeti cu astea mici , dar sa vedeti cum este cu o duba pe polei si vant puternic , acolo soferie nu cu jucariile astea.

Voi de care model S60 vorbiti si ce sasiu? Nu generalizati ca s-ar putea sa va inselati. 

Edited by maverick
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

S60-ul vechi, din care excludem varianta R

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eh! Comentau  S60 (P2) se intelege, intrucit cei care au raspuns ,au asemenea masini.P3 este altceva..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voi de care model S60 vorbiti si ce sasiu? Nu generalizati ca s-ar putea sa va inselati. 

P2 , dar nici P3 nu cred ca este Ferarri pe curbe, sincer.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ai sa ramai uimit,dar am mers cu S60-ul lui Mav si ziceai ca e cart pe curbe B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

A lui Maverick are suspensii mai rigide si sta mai bine pe curbe decit a mea. Dar doar atit. Nu se poate spune ca sta bine pe curbe despre nici un volvo, oricit de dure ar fi suspensiile, sasiul nu poate face fata ! Masina are centrul de greutate prea sus, are ruliu si tangaj suficient de mari incit sa transfere masele peste puterea de aderenta la viteze relativ mici fata de alte masini din aceeasi clasa. Sistemul de corectie al stabilitatii e gindit pentru mici pierderi de aderenta, nu pentru mers sportiv.
E si un avantaj aici : obtii adrenalina la viteze mai mici decit in alte masini ! Nu are feedback al directiei, frinele sint progresive ( ceea ce e bine pentru mers normal, insa rau pentru mers tare) are nenorocirea aia de setare a pedalei de frina care , la frina brusca, frineaza la puterea maxima a sistemului , INSA nu reda inapoi controlul frinarii decit dupa 1-1.5 sec , ceea ce te poate trimite sub o cruce ( nu poti pulsa frina cu stingul pe curbe ca sa-i dai moment de rotatie ca te duci drept si pierzi controlul). Ce mai : e periculos sa incerci sa mergi tare cu un volvo, insa asta e si placerea pentru mine....   :)

Edited by iulirx
2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si pentru mine - atit cit poate saraca masina B)

 

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Raportandu-ne la Volvo este cel mai dinamic de pana acum,strict la asta ma refeream. Ca inca este 5 clase sub concurenta,de asta nici nu discut.

Edited by Vita_Fresh

Share this post


Link to post
Share on other sites

Corect. Până la urmă,  S60 e numit şi "atletul  gamei"...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now