Posted 1 Jun 2014 · Report post Va salut dragi colegi de forum. Problema se pune in felul urmator . Aveam caloriferul de caldura din interior fisurat si am inceput sa pierd prin aceea fisura din ce in ce mai mult antigel ,fapt ce a dus la achizitionarea unui calorifer de la soryn. Am montat noul calorifer, in acest punct am hotarat sa schimb si termocupla de pe radiator care nu mai functiona ( cupla ventilatoarele la pornirea masinii si mergeau permanent find necesara deconectarea bateriei) . Am reumplut cu antigel am pornit motorul si l-am lasat pornit in acest moment am pornit si incalzirea la interior cu ventilatia pe treapta 4 , pana a pornit ventilatorul de pe radiator . Vechiul propietar pare ca a anulat robinetul de aerisire ( si nu am idee unde ar fi fost plasat ) aici apelez la voi daca poate cineva sa posteze o poza cu amplasarea aerisitorului. Eu am aerisit in felul urmator: am umplut vasul de expansiune cu lichid , am desfacut returul vasului de espansiune ( furtunul cell subtirel ce vine de la radiator) l-am aplecat mai jos de nivelul radiatorului pana aproape de bara cu numarul si am asteptat pana a inceput sa curga numai antigel. Problema ar fi urmatoarea, acum pe Bord temperature apei ajunge aproape de zona rosie moment in care ventilatorul porneste si incepe racirea apei pana aproape de jumatate unde stationeaza pentru un timp , dupa care la un anumit interval sau daca masina este accelerata in trafic iar urca pana aproape de zona rosie si ciclul se repeat iar si iar . Daca stau la stop temperature apei nu create. Care ar putea fi problema? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 2 Jun 2014 (edited) · Report post Problema ar fi urmatoarea, acum pe Bord temperature apei ajunge aproape de zona rosie moment in care ventilatorul porneste si incepe racirea apei pana aproape de jumatate unde stationeaza pentru un timp , dupa care la un anumit interval sau daca masina este accelerata in trafic iar urca pana aproape de zona rosie si ciclul se repeat iar si iar . Am atasat poza cu temperatura unde se declanseaza ventilatorul de pe radiator. Specificatiilea termocupleisunt intre 95 - 85 prima treapta si 102 - 92 treapta a doua. In aceste conditii este ok cum functioneaza sau nu? Edited 2 Jun 2014 by alex523 Share this post Link to post Share on other sites
Posted 2 Jun 2014 · Report post Salut Termostatul l-ai pus nou? Parca imi amintesc de ceva asemanator la 440 dar nu mai retin ce i-am facut. Posibil termostat sau indicatorul din bord. Aerisirea e undeva inainte de intrarea furtunului in habitaclu; in cel mai inalt punct al instalatiei. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 3 Jun 2014 · Report post Nu termostatul nu este nou. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 3 Jun 2014 (edited) · Report post Va salut dragi colegi de forum. Problema se pune in felul urmator . Aveam caloriferul de caldura din interior fisurat si am inceput sa pierd prin aceea fisura din ce in ce mai mult antigel ,fapt ce a dus la achizitionarea unui calorifer de la soryn. Am montat noul calorifer, in acest punct am hotarat sa schimb si termocupla de pe radiator care nu mai functiona ( cupla ventilatoarele la pornirea masinii si mergeau permanent find necesara deconectarea bateriei) . Am reumplut cu antigel am pornit motorul si l-am lasat pornit in acest moment am pornit si incalzirea la interior cu ventilatia pe treapta 4 , pana a pornit ventilatorul de pe radiator . Vechiul propietar pare ca a anulat robinetul de aerisire ( si nu am idee unde ar fi fost plasat ) aici apelez la voi daca poate cineva sa posteze o poza cu amplasarea aerisitorului. Eu am aerisit in felul urmator: am umplut vasul de expansiune cu lichid , am desfacut returul vasului de espansiune ( furtunul cell subtirel ce vine de la radiator) l-am aplecat mai jos de nivelul radiatorului pana aproape de bara cu numarul si am asteptat pana a inceput sa curga numai antigel. Problema ar fi urmatoarea, acum pe Bord temperature apei ajunge aproape de zona rosie moment in care ventilatorul porneste si incepe racirea apei pana aproape de jumatate unde stationeaza pentru un timp , dupa care la un anumit interval sau daca masina este accelerata in trafic iar urca pana aproape de zona rosie si ciclul se repeat iar si iar . Daca stau la stop temperature apei nu create. Care ar putea fi problema? Acel "furtunas" de care zici tu, este pentru aerisire dar dupa cunostintele mele in ziua de azi nu mai sunt masini cu aerisitor, la toate aerisirea facanduse printrun "furtunas" sau doua de retur in vasul de expansiune fara sa fie necesara demontarea acestuia. Pot gresi la cate modele de motoare sunt, inclusiv al tau. Edited 3 Jun 2014 by mariusb Share this post Link to post Share on other sites