Adrian Hdr

Huruit la rotirea volanului spre stanga

47 posts in this topic

Salutare.Am schimbat eu acum o luna aceste bucse,am ales Lemforder.

De la magazine mi s-a spus ca sint destul de ok.Pret,2oo lei bucata.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mai bine schimbi bratul cu totul

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si daca pivotul si cealalta bucsa sint bune,cum era la mine? :laughing9:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ideea e sa puna bucsa noua la exact acelasi unghi ca si cea veche ! Altfel se duce si bucsa noua, daca ai ambele bucse duse... eu as schimba tot ca nici pivotul nu mai are mult

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare!

O sa o iau cu usurelul: intai capul de bara care clar are joc mare, apoi vad daca se mai aude ceva. Mesterul mi-a zis mai mult preventiv si bucsile, la fel si discurile de frana si placutele de frana fata, dar acestea clar nu le voi schimba acuma.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Este recomandat sa schimbi ambele capete de bara in acelasi timp, pentru ca se va duce si celalat in scurt timp. In plus va trebui sa faci geometria rotilor dupa ce schimbi capul de bara (daca le schimbi pe ambele in acelasi timp, faci geometria o singura data)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Corect, asa voi face. La fel am procedat si cu bieletele de directie cand am avut probleme la una din ele. Ideea era ca nu o sa schimb dintr-o data tot ce mi-a recomandat mecanicul, le iau pe rand.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ca idee pivotii se pot si reconditiona

Share this post


Link to post
Share on other sites

se schimba ambii rulmenti odata obligatoriu sau nu e relevant, ei se pot schimba doar cand unul dintre ei cedeaza ?

@Adrian Hdr pretul a fost pentru punte fata sau pe roata ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

eu la v70 am schimbat unul si tine asa de 60 - 70 k

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am schimbat luni rulmentul pe fata stanga si am scapat de problema cu huruirea rotii a durat aprox 50 de minute schimbarea rulmentului (FAG)

Sent from my SGH-M919 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare, de ceva timp a inceput sa se auda o bubuitura la fiecare groapa/denivelare si la virare stanga peste 30km/h se aude constant, poate sa fie de la bucsa de pe brat ? post-7127-14051687738933_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bucsa aia trbuie schimbata, insa la tine cred ca se aud flansele la amortizoare

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am rezolvat problema cu zgomotul la viraje, din fericire era doar tabla de la disc stramba, dar ramane bubuitul la denivelari, deci probabil trebuie sa ma duc la un service sa imi zica exact care flansa ca nu pot sa imi dau seama, cert e ca pe dreapta fata amortizorul scartie la miscare, deci e posibil sa fie de acolo. Si in legatura cu bucsa aia, se poata schimba doar bucsa sau trebuie sa schimb bratul cu totul ? Mersi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Se gasesc bucsile separat, insa este recomandat sa le schimbi pe toate 4 odata (2 pe stanga si 2 pe dreapta)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok, mersi de informatii, ma apuc de cautat bucsi acum :D. Weekend placut!

Share this post


Link to post
Share on other sites

La flansele amortizorului ai o bucsa ... daca bate la gropi cam aia este si daca deschizi capota si te uiti la surubul telescopului o vezi ... o vezi mai bine daca e virat maxim sau daca e masina pe o denivelare (se vede mai bine pe o parte)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok, mersi o sa verific maine dimineata, am mai observat o chestie ciudata azi, la un viraj mai lung, peste 30-40km/h volanul face stanga dreapta, nu tare dar simtibil, ca si cum ar trage sa revina, sa fie tot de acolo problema?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu prea cred ... teoretic bucsa acea praf ar reduce "performanta " amortizarii cu cativa mm cam asa ...

Cu inlocuirea bucsilor nu poti decat daca ai presa hidraulica si cred ca mai bine se merita bratul cu totul. Eu parca gasisem cu totul in franta cu 110 euro

In ideea in care inlocuiesti bratele singur ... ca e scump service-ul peste meleagurile romanesti

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deci posibil e ceva necurat pe la directie, sper sa nu fie prea grav. Am sa o duc la reprezentanta sa faca un test sa-mi spuna de unde vine problema si poate reusesc sa o schimb singur, intradevar au o manopera peste limite, la reprezentanta vor £60 pe un test vizual si poate un mic test driver, nici nu am curaj sa-i intreb cat ar costa reparatul. Bratul l-am gasit undeva la £70 cu totul, dar inainte sa-l schimb vreau sa fiu sigur de unde e problema. Multumesc de sfaturi, o Duminica faina sa ai!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Acelasi simptom a aparut si la mine dupa ce am schimbat rulmentul din capul telescopului pe partea stanga. Dupa 2 luni nu se mai aude asa rau. Cand o sa schimb telescopul, o sa controlez cu atentie fenomenul si va spun.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am schimbat si eu rulment dreapta fata si pivot stanga, le-am luat de Ford Focus 2, preturi excelente. Rulmentul 280 lei si 85 lei pivotul.

Huruitul a disparut.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now