Posted 14 Jun 2014 (edited) · Report post Buna ziua tuturor. Am si eu o problema care persista de ceva vreme. Acum doua ierni am pus lanturi pe anvelope pentru a putea urca o panta. Din nefericire un lant sa rupt si mi-a lovit furtunul care duce lichid la etrier. Intr-un final am ajuns acasa l-am schimbat, dar firul de la senzorul ABS imi freca de roata si sa rupt. L-am schimbat si pe el, cu unu provenit din dezmembrari (acelasi cod) dar de atunci la viteze mici cand pun frana intra ABS-ul. Sau cand franez si aproape sa oprit masina in ultimii 2 metrii iar intra ABS-ul. La tester nu da nici o eroare. Stie cineva care ar fi problema ? Mai am o problema, cam la 5000 km rulati mi se rupe cureaua de la transmisie (se rupe pe lungimea ei) Masina este Volvo V40 1.9D, 70 KW din 1999 Edited 14 Jun 2014 by wh1sp3r 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 14 Jun 2014 · Report post SAlut, intra Abs ul in ce sens?Se aprinde beculetul in bord?Intreb pentru ca Abs ul functioneaza chiar si la viteze mici. DAca cureaua se rupe pe lungime,probabil ai folosit ceva prost calitativ sau mecanicul o intinde prea tare. 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 14 Jun 2014 · Report post Sau o rola/fulie defecta Share this post Link to post Share on other sites
Posted 16 Jun 2014 (edited) · Report post ABS intra, adica imi ridica pedala de frana si se aude sunetul ala specific ... o intra el si la viteze mici, dar odata ce nu se blocheaza macar o roata el nu ar avea de ce sa isi faca treaba. Cureaua se rupea din cauza calitatii probabil, la noi in comert nu se vand piese ca cele din afara... asta am rezolvat-o Edited 16 Jun 2014 by wh1sp3r 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 16 Jun 2014 · Report post Daca iti cumperi cea mai ieftina curea,normal ca se rupe.Daca iei ceva de firma nu cred ca vei mai avea probleme,daca buba nu e in alta parte. Sa nu fie coroana ABS de vina si de acolo sa il actioneze. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 16 Jun 2014 · Report post Pai tocmai asta este : ABS-ul nu asteapta sa se bloheze, actioneaza inainte! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 17 Jun 2014 · Report post Salutare..vezi ca nu cumva senzorul ABS de la roata respectiva sa nu fie cumva usor distantat, miscat de la locul lui, chiar daca e mai sus cu 1mm iti da eroare sau intra in functiune sistemul.Incearca si aceasta varianta. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 17 Jun 2014 · Report post Daca iti cumperi cea mai ieftina curea,normal ca se rupe.Daca iei ceva de firma nu cred ca vei mai avea probleme,daca buba nu e in alta parte. Sa nu fie coroana ABS de vina si de acolo sa il actioneze. Pana acum cumparam de la unix auto undeva la 80-100 lei bucata - nu cred ca e de cea mai proasta calitate. Am pus una de pe o masina adusa din afara si problema se pare ca sa rezolvat. Salutare..vezi ca nu cumva senzorul ABS de la roata respectiva sa nu fie cumva usor distantat, miscat de la locul lui, chiar daca e mai sus cu 1mm iti da eroare sau intra in functiune sistemul.Incearca si aceasta varianta. Am sa ma uit la el sa vad care e treaba. Poate sa se duca mai jos decat trebuie? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 17 Jun 2014 · Report post Pana acum cumparam de la unix auto undeva la 80-100 lei bucata - nu cred ca e de cea mai proasta calitate. Am pus una de pe o masina adusa din afara si problema se pare ca sa rezolvat. Pai daca ai pus una sh si s-a rezolvat problema sunt 2 variante: 1. Nu cumparai ce trebuie ca si dimensiuni sau 2, cel mai probabil, puneai un jeg de curea, si ar trebui sa ii pui ceva de firma de acum. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 17 Jun 2014 · Report post Sau mecanicul care o monta o intindea prea tare Share this post Link to post Share on other sites
Posted 17 Jun 2014 · Report post Am presupus ca e vb de acelasi mecanic, si ca restul componentelor au ramas la fel. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 17 Jun 2014 · Report post In nici-un caz nu vreau sa jignesc pe cineva, dar sunt unele componente de pe masina care nu e indicat sa fie luate din dezmembrari... Am un prieten care si-a luat 4 discuri de frana, impreuna cu 8 placute de frana din dezmembrari si se mandrea ca erau mult mai bune decat cele ce le avea el si un altul care si-a luat chitul de distributie din dezmembrari si ne arata ca pe curea inca se vedea scrisul, semn ca inca e buna... urmeaza sa refolosim bucse si pivoti? Repet! Nu vreau sa jignesc cu ce am scris mai sus! 2 people like this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 19 Jun 2014 (edited) · Report post Nu jignesti pe nimeni stai linistit. Fiecare isi procura piesele si accesoriile de unde poate si is permite. Eu administrez un parc de dezmembrari auto si am luat ceva bun. Daca se intampla ceva cu ea, acum am rezerva cureaua noua pe care nu am mai pus-o. Mecanicul care punea cureaua eram eu ) posibil sa o fi intins prea tare. Cu una noua achizitionata intinzatorul trebuie intins pana la maxim, cu asta, cursa lui e doar pana la jumate ... ca dimensiune cred ca e greaseala producatorilor pentru ca eu mereu ma duceam cu certificatul masinii ... Dar totusi ABS-ului nu stiu ce sa ii fac ... Edited 19 Jun 2014 by wh1sp3r Share this post Link to post Share on other sites
Posted 20 Jun 2014 · Report post Da jos modulul la abs, curata-l, si poate scapi... Eu totusi as incepe prin a face o diagnoza.. Problema asta am avut-o si eu la un transit si s-a rezolvat prin schimbarea modulului de abs. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 20 Jun 2014 · Report post La diagnoza nu da nici o eroare. Am sa dau azi modulul ABS sa vad ... multumesc mult pentru sfaturi Share this post Link to post Share on other sites
Posted 21 Jun 2014 · Report post Ai verificat cu testerul viteza fiecarei roti ? Din ce spui tu (conform comportamentului) o roata se invarte mai incet/repede si de aici problemele tale, nu da eroare pe tester dar se vede cand verifici viteza . In mod normal toate rotile trebuie sa aiba aceiasi viteza cand mergi drept. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 8 Jan 2015 · Report post Salutari. Problema sta in felul urmator: s-a aprins martorul ABS in bord, am bagat-o pe tester si mi-a dat eroare senzor spate stanga. Am dat roata jos si aveam firul intrerupt, am pus multimetru pe fire si la rezistenta am valoarea 0. Am legat firele la loc dar martorul este in continuare aprins in bord. Ce imi recomandati? Sa schimb senzorul sau sa resetez calculatorul ABS? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 8 Jan 2015 · Report post Pai daca ai tot valoare zero dupa legarea firelor, inseamna ca problema nu a fost rezolvata, pentru ca este tot intrerupt. Eroarea ar trebui sa dispara dupa ce faci 100 de metrii cu masina si pui cateva frane, sa apuce senzorul sa citeasca valorile, sau pe tester 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites