onezero

CHEMAREA EXPERTILOR, ingineri, si alte calitati-sorb ulei

11 posts in this topic

am reusit sa fac rost de inca un sorb de ulei[spart] si de curios am taiat unpic din capat.

boala 1.6d, adica turbina nu prea are ulei...m-am gandit daca orificiul sa fie mai mare, n-ar trebuii sa traga mai mult ulei? numai ca ma indoiesc din mai multe cauze:

-presiune

-debit

si atunci m-am gandit daca tot ma gandesc la asta, cer si parerea expertilor in treaba asta.

is foarte curios de treaba asta, pt. ca eu o vad cam asa : avem 2 sticle, una de Coca Cola si cealalta de Nestea. aia de cola are orificul mai mic, si daca bei din sticla.. orificiul de la Nestea, ii mai mare, bei din sticla..normal ca din aia de Nestea bei mai usor. [sper sa se inteleaga comparatia]

Domnilor, liber la pareri si contre !

post-6070-0-73996100-1403035387_thumb.jp

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pompa de ulei tot acelasi debit de ulei o sa iti bage ,problema e pe tevi daca ai depuneri sau sunt infundate.

Share this post


Link to post
Share on other sites

atunci ar trebuii sa maresc conducta ce vine din motor in turbina, nu ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu e rea ideea dar pompa de ulei baga presiunea care trebuie?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tu poti sa "impingi/suflii" apa cu gura pe o teava de aspirator, la fel cum suflii pe un pai?

Pompa crezi ca are putere sa-ti impinga o cantitate de ulei mai mare, cu aceeasi presiune, daca ii maresti tu teava?

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

pompa nu stiu cum se verifica si cu ce.

eu nu vreau teava de aspirator:)) ci unpicut mai mare. 1-2 mm. da imi place exemplul dat de tine!

Share this post


Link to post
Share on other sites

cu cat maresti diametrul interior al conductei o sa pierzi presiune...

Un exemplu mai concret, aparatul de spalat cu presiune, daca indepartezi diuza din capatul pistolului o sa vezi ca nu ai jet mai lung de 1-2 m dar o sa curga mai multa apa...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa o luam cu inceputul ......presiunea rezulta din debit.

Poti sa-i pui tu ce vrei, pompa nu are debit variabil, implicit capacitatea ei este de x cm3/rot si aia e. Dimensiunea la teava aia a reiesit din niste calcule iar palnia respectiva este defapt un filtru care nu influenteaza cu nimic debitul pompei.

Edited by Brava
3 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

masoara

presiunea de ulei

cu un manometru

daca e in parametrii

lasa-l asa

ca nu se sparge nimic :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ii maresti degeaba gaura/sorbul. Daca ea poate pompa maxim 30 l/ora tot atat va pompa. E vorba de "paletii" din interior care tot atata ulei vor impinge. Poate sa iei o pompa mai "performanta" care sa se potriveasca sau sa schimbi paletii din interior cu unii "custom". Totusi nu recomand.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@1-0 Nu exista boala asta la 1.6D pus pe Volvo, este suficient sa scoti sita de la tur si ai rezolvat problema, ai ungere la turbina . Ba mai mult daca pui ulei bun chiar ca nu ai probleme cu motorul si turbina. Daca pui ulei prost ai probleme si cu motorul si cu turbina .

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now