vpr

Proiect 1.9 Di D4192T2

82 posts in this topic

e MSA 15.5

din calcule, stage-ul 2 ar trebui sa ma duca la un 160 de cai si vreo 300Nm cu injectoarele de master.

Cu toate ca ma limiteaza turbina mult... Sunt sanse sa nu trec de 150 de cai cu ea...

Share this post


Link to post
Share on other sites

SA inteleg ca stage 2 ul va fi mai mult limitat de cuplu?Deoarece eu cand am avut soft,aveam 126 cp si 290 nm!

Share this post


Link to post
Share on other sites

E doar o aproximatie. inclusiv la cai putere ma astept la ceva mai bine dar stiu ca turbina o sa ma limiteze foarte mult!

Cat despre cuplu... imi vine greu sa cred ca doar din soft, fara alte modificari, ti-a scos cineva 100 de Nm din motorul asta!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am scos 30Nm in plus dintr-un motor de 0.8CDI si am urcat presiunea in admisie doar cu 0.1bari. Se poate ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai pentru a ajunge unde am ajuns,a trebuit sa schimb vreo 3 tuneri :D.Dupa cum spunea si @MC,daca gasesti persoana potrivita se poate face orice si asta fara prea mult fum.

Share this post


Link to post
Share on other sites

pai exact asta vreau si eu! Deasta nu ma intind!

Va fi o masina de zi cu zi asa ca trebuie sa ma gandesc si la interne si la fum...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poti sa faci un remap bun cu un +30%-+40% la putere si cuplu, si sa o folosesti ca daily driver, si sa folosesti extra-forta doar in momentele necesare. Eu de ex. am modificat totul dupa 2800rpm, iar pana acolo masina este complet stock, si consuma ca una stock :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Primul meu gand de necunoscator in ale softurilor a fost Stage 1 pana la 70% si Stage 2 peste:)

Apoi am vorbit cu un prieten si mi-a spus ca poate si ce vreau eu si sa imi puna 2 soft-uri pe acelasi ecu, schimbarea intre ele facandu-se printr-un buton.

Ceea ce vreau eu e 160 CP cu un cuplu minim de 300Nm. Un lag cat mai mic la turbina si un raspuns instantaneu la apasarea pedalei de acceleratie.

Cat de consum, trecerea de la 2.4T care imi lua 11-12 afara cand ma grabeam la 1.9Diesel care in oras cu toate modificarile ar putea lua 10 va fi un impact greu de suportat!

Si asa ca adaugare, nu ii inteleg pe cei a caror masini consuma 5l afara, isi fac ecotuning!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aia sunt persoane care n-au in ce casa sa stea dar si-au facut credit pt masina.

Stage 1 pana la 70% din CE ?!

Raspuns instantaneu la pedala n-o sa ai niciodata la un diesel decat cu turbina foarte mica. Si atunci n-o sa iti poata sustine boost-ul la turatii mari. Poate cu o turbina cu geometrie variabila sa se intample asta, ceea ce din cate stiu D4192T2 nu are.

Share this post


Link to post
Share on other sites

70% apasarea pedalei de acceleratie!

Dupa cum spuneam, turbina ma limiteaza tare! Nu gasesc acum graficul de eficienta al turbinei mele dar e slabut...

Cat despre raspunsul masinii la apasarea pedalei de acceleratie, ma refer la un raspuns bun atata timp cat sunt intre 2000-3800 RPM iar cu putina munca cu turbina va raspunde bine!

Masina asta are un cuplu jalnic(190 Nm), cand va ajunge la 300Nm va fi deja altceva!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu vreau sa te superi pe mine, dar chiar +110Nm nu cred ca vei scoate din masina ta fara un kilometru de fum dupa tine :smile:. 50Nm e ceva realizabil insa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din experientele anterioare stiu ca va iesii fum(si nu ma deranjeaza) dar nu chiar asa mult! Si fumul acela mult va iesii in momentele de acceleratie in "podea".

Si partea cu fumul am luat-o in calcul si atunci cand am hotarat ca adopt varianta cu 2 soft-uri.

Sunt curios totusi la ce presiune lucreaza turbina! am ceasul in casa. dar parca e cam frig sa ma apuc acum de montat. Urmeaza oricum un boost controller!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce sa faci cu boost controller-ul ? Presiunea o sa ti-o faca baiatul din soft !

Daca nu are control din soft, o maresti scurtand tija de la wastegate !

Daca tii neaparat, am eu un boost controller de care vreau sa scap :)) Pe PM.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu cred ca are ce sa faca din soft fiindca masina nu are senzor de presiune pentru admisie iar wastegate-ul este legat direct la galeria de admisie! deci nu cred ca are ce regla din soft!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Atunci ai tu ce regla din tija.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Turbina lucreaza la 0.8 mbr stock.Iar maximul de intins tija e 1.3 mbr,testat de mine.In schimb,la 1.2 mbr tragea bine tare de jos,pana in 2500 rpm sau 130 km/h.Dupa 150 km/h se cam inmuia.. Cu 1.1 cat am mers eu,tragea liniar de la 1700 rpm la 3800 rpm ,iar consumul este unul foarte decent.

Probabil ca ai sa scoti undeva la 150 cp din acest motor,dar turbina si ambreiajul o sa cada printre primele,desigur urmate de cutie.

ps: poate reusesti sa faci ceva pana in Ianuare,ca sa vada si alt fan cum e sa mergi cu un "tractoras" dopat!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu as vrea dar pe langa timpul putin pe care il am mai am si altele de rezolvat... dar cat de curand am sa ma ocup si de asta! la urma urmei nu am mare lucru de facut! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
La 6/19/2014 at 3:48 PM, lik1999 a spus:

@vpr dasunt diferente mari,iar cuplul a crescut pana la arpox 240 nm.

Da,calculatorul trebuie dat jos,deoarece trebuiesc dezlipite memoriile dinEcu.Pentru asta ai nevoie de ceva cunostinte de electronica si un aparat de programat noile memorii.Memoriile din Ecu sunt OTP,adica se scriu o singura data!!

ps: daca ai nevoie de 2 flashuri,spune mi si i ti donez eu 2 bucati :smile:.

 

 

@george daca schimbi turbina si galeria,apoi mai umbli la soft cred ca poti ajunge la aprox 140 cp.Bogdan G cred ca stie mai bine.

Si totusi daca la un motor 1.9 102 cp schimb doar turbina si galeria, scot din el 115 fara sa mai umblu la soft/calculator? ca nu am inteles chiar bine:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu scoti nimic. pt ca la cel de 102cp ai geometrie fixa iar cel de 115cp are geometrie variabila la turbina.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si la asta de 102 cp cand ar trebui sa intre turbina in functiune? La mine abia dupa 2000rpm incepe sa traga, sub 2000 e puturoasa tare si ma gandesc sa nu fie ceva defect.

Trimis de pe al meu SM-N910C folosind Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din cate vad, si la cel de 85kw este tot cam la fel plaja de turatie. Dar totusi mie mi se pare ca e cam puturos al meu v40. Si totusi pe diagnoza nu da erori, egr functioneaza in parametrii normali pe tester.

Share this post


Link to post
Share on other sites

M-am exprimat gresit, voiam sa spun ca si la cel de 85 kw tot de la aceeasi turitie are cuplul max, adica de pe la 1700-1800rpm mi se pare. Doar ca cel de 85kw, pareca dupa 2800rpm incepe sa scada cuplul. Masina mea am cumparat-o nu de mult si eram ferm convins ca are 115cp, dar acum cand am tradus actele le-am investigat mai atent si am ramas putin dezamagit cand am vazut ca de fapt are 75kw, respectiv 102 cai:)). Oricum sunt foarte multumit de masina, nu scoate fum aproape deloc, extrem de putin, este foarte intretinuta, singura problema e ca mi se pare ca e putin lenesa, nu stiu care o fi cauza, abia daca simt dupa 2000 ca trage dar parca uneori nici atunci cum trebuie. Stiti cam care ar fi cauza?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Depinde ce asteptari ai de la 75kw. Ar trebui sa aibe o acceleratie bunicica. Dar nu te astepta sa te bage in scaun. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now