catalin_m4

pata de ulei sau e altceva?

44 posts in this topic

salutare!

ieri am descoperit ceva care seamana cu o pata de ulei pe un tub care duce spre turbina sau ma insel?

masina merge si trage normal nu am simtit nici o diferenta.

am nevoie urgenta de pareri si sfaturi.

multumesc

post-3959-0-03480500-1403082434_thumb.jp

post-3959-0-55061700-1403082490_thumb.jp

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, e ulei recuperat din gazele de carter (prin furtunul care vine din partea de sus a motorului).

Trebuie sa schimbi acel "nipple".

Share this post


Link to post
Share on other sites

stai asa ca nu inteleg.

acu am venit de la masina si furtunul ala mai gros vine de la filtrul de aer iar cel mai subtire vine de deasupra motorului

cum adica ulei recuperat,poti sa fii mai explicit cu procesul asta

acel "nipple" care e rolul sau mai exact si de ce crezi ca ar trebi schimbat

mersi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Furtunul subtire vine de la oil trap.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sunt gaze preluate din capacul motor, de sus. Daca ai avut Dacie vreodata, avea si ea un furtun care venea de la capacul motor, pana la carburator, iar cand incepea sa manace ulei, "nenii" care le reparau, scoteau un furtun lung pe langa motor sa iasa gazele afara. Asta este rolul acelui furtun, sa preia gazele din partea de sus a motorului, sa le duca catre turbina. Acel "nipple" (adica conector) nu cred ca se gaseste separat si cred ca vine cu tot cu furtun. Mai bine dai tot furtunul jos si inspectezi daca este crapat pe undeva

Share this post


Link to post
Share on other sites

Se poate demonta capacul de la turbo pe la motor ? ( acela argintiu de aluminiu sau tabla ) :-??

Share this post


Link to post
Share on other sites

e posibil sa fie infundat de arunca ulei pe langa?

afecteaza in vreun fel functionarea motorului si a turbinei vazand ca duce gazele acolo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca furtunul gros e spart nu functioneza normal, se aude un suierat scoate fum negru in sarcina .De obicei se sparge furtunul care intra in turbo. Trebuie dat jos curatat si vazut daca e crapat sau spart.

Share this post


Link to post
Share on other sites

masina merge si trage normal

nu face fum negru nu se aude suierat

singura chestie e ca am vazut pata aia de ulei,ulei combinat cu praf

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu prea am vazut D5 vechi sa nu fie plin de ulei in zona aia . Poate mai pun si alti colegi poze .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nipple ala cand are presiune prea mare e posibil sa dea si pe afara prin supapa aia ca am vazut ca este legat la tubul mai gros care vine de la filtrul de aer spre turbina.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cred ca am descoperit care ar fi buba.

La racordul acela cand tubul subtire se uneste cu tubul gros e spart crapat.

azi am invartit de el si asa am descoperit.

ma poate ajuta careva cu vreun cod ceva pentru piesa in sine si un pret totodată.

Mulțumesc

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca e cod 8653644 nici nu e scump... "Doar" 330RON :))))

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am pus eu link mai sus.

practic mie mi-ar trebui doar piesa cu nr.10 din desen?

din cate am vazut nipple asta are pe el si un senzor....dupa ce va fi schimbat trebuie sa resetez ceva prin centralina sau il schimb si atat.

Edited by catalin_m4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imi pare scump cit spui, 330 de ron, unde l-ai gasit la pretul acesta ?

E $ 54.52 in link . (= 175 ron )

Edited by Grey

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imi pare scump cit spui, 330 de ron, unde l-ai gasit la pretul acesta ?

E $ 54.52 in link . (= 175 ron )

Atat este la noi, 54 de dolari este in America! De acolo pana la noi, mai este ceva!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si ce v aopreste sa cumparatidin America daca aici e mai ieftin ?

Era pe forum un baiat care cumpara piesele de aici si le ducea in Ro pentru colegii de forum . Vorbiti cu el poate va ajuta.

Edited by Grey

Share this post


Link to post
Share on other sites

am cumparat si de acolo dar

e transportul

+vama

chiar luna trrecuta am dat 300 usd

din care 80 a fost transportul

+vama de la noi

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Grey, hai sa invatam putina matematica, 54 USD furtunul, 122 USD transportul prin DHL (2-3 zile), sau 50 USD USPS(10-20 zile) sau 10 USD Church Parcel (6 saptamani ) . Pai deja e mai scump decat in RO sau daca stai 6 saptamani ajunge la fel ca-n RO dar te poti lauda ca e din US. Oricum la pretul de 54 USD se adauga shippingul pana la cel ce trimite coletul spre RO iar in total tot ajungi la 75 USD, deci faci o economie de 90 lei dar astepti 6 saptamani .

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca e cod 8653644 nici nu e scump... "Doar" 330RON :smile:)))

practic mie mi-ar trebui doar piesa cu nr.10 din desen?

din cate am vazut nipple asta are pe el si un senzor....dupa ce va fi schimbat trebuie sa resetez ceva prin centralina sau il schimb si atat.

Nu trebuie resetat nimic, il schimbi si gata

Share this post


Link to post
Share on other sites

Astazi am fost la 2 reprezentante volvo din zona si surpriza ce mi.au zis....ca e normal treaba sa nu imi fac griji.

Am ramas putin surprins si ca stau eu linistit am fost si la mecanicul meu de incredere care mi.a confirmat spusele celor de la reprezentanta.

Ce am mai observat eu cand am ridicat capota sa le arat mecanicilor a fost faptul ca nu mai era murdar de ulei asta dupa ce miercuri am sters cu carpa si am miscat de nipple ala.

Acu astept sa vad ce se mai intampla.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now