Sign in to follow this  
Followers 0
cubazil

Ajutor!

5 posts in this topic

La inceput facea foarte rar, intotdeauna cu motorul cald, mai ales intre 2300-2700rpm, dadea in nas iar turatia revenea la ralanti. Am inlocuit uleiul + filtrele de ulei si de combustibil dar nici o schimbare.

Am suflat filtrul de aer dupa 2-3 saptamani am suflat filtrul de aer (nu l-am inlocuit deoarece eram in perioada infloririi plopilor iar puful acela este f. periculos) si simptomele s-au redus simtitor aproape ca am si uitat de ele (1-3 ori pe saptamana, fac naveta in fiecare zi vreo 70km/zi). in acest timp am observat ca nu imi functioneaza aerul conditionat functie de cat de cald era afara mergea din ce in ce mai putin. Am fost la specialit si mi-a spus sa curat radiatorul de AC ca sa infundat cu puf si mizerie.

Am desfacut toate 3 radiatoare si le-am curatat (exterior bineinteles) sunt ca noi si am inlocuit filtrul de aer.

Acum masina porneste f.bine merge la ralanti dar cand plec cu ea atunci cand este rece ma lasa sa trec de 2000 de turatii dar nu ajung la 3000, dupa ce se incalzeste daca accelerez peste 2000, scoate nori de fumm negru si da rateuri turatia revenind la ralanti daca accelerz mai brusc intre turtii mai mari da in nas si chiar se opreste, nici pe pilot automat nu merge (o ridic la o turatie de croaziera 2300, merge cativa km si de nustiu unde incepe sa tremure usor si daca nu apas ambreiajul da in nas si chiar se opreste motorul in mers.

Am curatat EGR-ul, si am cautat scapari de vaccum pe la furtunurile acelea de pe langa fltrul de aer pe unde am umblat cand am inlocuit filtrul.

S80 din 2001 2,5 TDI, 103kw, 140hp

Edited by cubazil

Share this post


Link to post
Share on other sites

Verifica si debitmetrul de aer

Sent from my GT-I9190 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am omis sa mentionez ca am curatat si debitmetrul (am curatat acea sita si debitmetrul cu spray pentru curatare contacte electrice

dar nu am avut cu ce sa il suflu ).

La diagnoza in mers spune ca senzorul de ceva alimentare in pozitie incorecta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Va multumesc.

Am rezolvat, am fost la un baiat priceput in WW LT (pentru ca eu am un astfel de motor) si mi-a

inlocuit REGULATORUL DE PRESIUNE DIN CAPUL POMPEI DE INJECTIE.

Share this post


Link to post
Share on other sites

valva de oprire

ca nu e common rail

dar e bine ca merge

Edited by volvo 244

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0